Ik zie over het algemeen weinig 15-jarige modepopjes bij Slayer concerten, maar dat is natuurlijk een keihard vooroordeel.quote:Op zondag 3 februari 2019 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog nooit aan mensen met een bandshirt gevraagd of ze die band ook echt kennen. Maar als jullie het zeggen, zal het wel.
Wat is daar nu weer mis mee?quote:
Jij en Fax zijn een leuk stel.quote:Op zondag 3 februari 2019 13:23 schreef Elvi het volgende:
Ik droeg wel eens een shirt van de band Creature Feature. Maar niemand wist dat het een band waste obscuur
De it man op mijn afdeling heeft ook een marvel altaartje op z'n bureau.quote:Op zondag 3 februari 2019 13:21 schreef Mss het volgende:
Toen ik nog niet in de IT werkte had ik een collega met een R2D2 shirtje. Ik vet enthousiast, had ze geen idee wie het was![]()
![]()
.
In mijn huidige werk kan ik er over het algemeen wel vanuit gaan dat mensen de bands/films/games/wolven kennen die op hun shirts staan.
Was bij mij op de middelbare al wel een ding: iedereen bestelde uit de large dus had je er ook lui bij die dachten dat Sick of it All gewoon een kledingmerk was.quote:Op zondag 3 februari 2019 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog nooit aan mensen met een bandshirt gevraagd of ze die band ook echt kennen. Maar als jullie het zeggen, zal het wel.
Gotta love IT’ers.quote:Op zondag 3 februari 2019 13:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De it man op mijn afdeling heeft ook een marvel altaartje op z'n bureau.
The Doorsquote:Op zondag 3 februari 2019 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb shirts van star wars, de Beatles en Elvis. En wil er eigenlijk ook eentje van The Doors.
Dat kan ook via Spotify toch?quote:Op zondag 3 februari 2019 13:45 schreef Burner82 het volgende:
Kink zover gekregen dat ze Nick Cave draaien
Klopt, maar nu horen meer mensen het.quote:
Alsof er meer dan 10 mensen naar luisterenquote:Op zondag 3 februari 2019 13:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar nu horen meer mensen het.
10 is meer dan 1.quote:Op zondag 3 februari 2019 13:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof er meer dan 10 mensen naar luisteren
Niet om je naar beneden te praten maar dat is met kink toch niet zo'n opgave?quote:Op zondag 3 februari 2019 13:45 schreef Burner82 het volgende:
Kink zover gekregen dat ze Nick Cave draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |