Zeker! Misschien nog steeds wel mijn favoriete inzending van Estlandquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Rändajad was dan ook wel een heel magisch meesterwerkje.
Rust lekker uit!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:02 schreef MMF93 het volgende:
Ik sluit me aan bij Aoibhin: Uku - Stefan of Sandra mogen winnen van mij.
Leuk om hier even mee te doen. Ik haak af voorderest van de avond, ik ga verder uitrusten. Veel plezier nog verder!
Kan ik zeker mee leven, tof nummer!quote:
Oh en ook eye candy natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ik zeker mee leven, tof nummer!Maar ze moeten een goed achtergrondkoortje inhuren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh en ook eye candy natuurlijk![]()
Greys, Cee, INTERVIEWEN
De finale versie staat nog niet online en de halve finale versie wil ik hem niet geven, want die was 10x slechter dan vandaagquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:56 schreef Greys het volgende:
Als er iemand een live versie heeft voor de Kreview dan graag. Ben er vanavond maar beetje half half bij.TT wel vast aangepast.
Dank je, dan wachten we lekker op de finale versie!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De finale versie staat nog niet online en de halve finale versie wil ik hem niet geven, want die was 10x slechter dan vandaag![]()
Maar zal vanavond vast nog wel online komen.
De finale versie is trouwens wel met backings op tape... Eesti Laul begint steeds meer op Melfest te lijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De finale versie staat nog niet online en de halve finale versie wil ik hem niet geven, want die was 10x slechter dan vandaag![]()
Maar zal vanavond vast nog wel online komen.
Niet dat die nou zo briljant gezongen was, dus Kreator kan toch alvast wat venijnigs daarover bedenken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, dan wachten we lekker op de finale versie!
Ik vind het wel eyecandy jaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet dat die nou zo briljant gezongen was, dus Kreator kan toch alvast wat venijnigs daarover bedenken.Maar qua nummer en natuurschoon vind ik het zeker wel een goede keuze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |