Australische diehard fansquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:06 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dat gekke lied moet vanavond in de Estse voorrondeEn de Australiërs staan er om drie uur 's nachts voor op.
[ afbeelding ]
Ik zie jou hier ook voor aan andersquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Australische diehard fans![]()
Wat een toewijding
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zie jou hier ook voor aan anders
Dit vind ik al ver gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bijna wel jaAl ga ik ook niet met allemaal verschillende schermen in de weer om alles maar te kijken. Nu Estland en straks Zweden vind ik wel voldoende voor vandaag.
In ESF is dit allemaal heel normaalquote:
Zijn de inzendingen van Estland en Zweden een beetje geduchte tegenstanders?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In ESF is dit allemaal heel normaal
Die zijn nog niet bekend; het zijn nu alleen nog maar voorrondes van de voorronde-finale.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zijn de inzendingen van Estland en Zweden een beetje geduchte tegenstanders?
Wauw. Als ze hier geld mee verdienen weten ze goed hoe ze het uit moeten melkenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zijn nog niet bekend; het zijn nu alleen nog maar voorrondes van de voorronde-finale.
Nu is het 49. Held!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oooooh jawel, ik zit al wel op 47 hele punten![]()
.
Je weet niet wat je ziet, de voorrondes van Zweden zien er qua zaal en podium en show uit als het echte Eurovisie bijna. Die nemen het echt blóedserieus, de selectie. Prachtig!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wauw. Als ze hier geld mee verdienen weten ze goed hoe ze het uit moeten melken
Jullie moeten allemaal voor ESF gaan werken als een soort HYPE TEAMquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet niet wat je ziet, de voorrondes van Zweden zien er qua zaal en podium en show uit als het echte Eurovisie bijna. Die nemen het echt blóedserieus, de selectie. Prachtig!
Laten we dat maar niet gaan doen. Dan moet heel Nederland straks aan de zuurstof.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal voor ESF gaan werken als een soort HYPE TEAM
Ja, sommige mensen zien er idd niet uit, maar om ze nou meteen een kameel te noemen.quote:
Netjesquote:Op zondag 3 februari 2019 01:19 schreef Redefine het volgende:
Eergisteren had ik over de ellende van het declareren van mijn reiskosten. Waarbij ik verwachtte dat die eerst wel een paar keer afgekeurd zou worden en je weer allerlei extra dingen moet toevoegen en/of iets moest veranderen. Die is dus in een keer goedgekeurdSterker nog, Ik kreeg al op vrijdagochtend al een mail (eerst akkoord van mijn leidinggevende en daarna van HRM) dat die was goedgekeurd
Genoeg mensen die beroemd zijn geworden dankzij hun twee goede bultenquote:Op zondag 3 februari 2019 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zien er idd niet uit, maar om ze nou meteen een kameel te noemen.
Er stond toch eerder al een kameel op het podium? Die deed toch voor de vijfde keer mee?quote:Op zondag 3 februari 2019 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zien er idd niet uit, maar om ze nou meteen een kameel te noemen.
Dat is nog best een goed punt.quote:Op zondag 3 februari 2019 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Genoeg mensen die beroemd zijn geworden dankzij hun twee goede bulten
Als je er nog eentje bij zet, dan kunnen we die op de i zetten.quote:Op zondag 3 februari 2019 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is nog best een goed punt.
Geen idee, ik weet alleen dat er eens een lied was wat achterstevoren ondersteboven in het Chinees iets met een babykameel te maken had.quote:Op zondag 3 februari 2019 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er stond toch eerder al een kameel op het podium? Die deed toch voor de vijfde keer mee?
Nou ja ik doelde erop dat een of ander gek mens voor de vijfde keer deelnam. Die heeft wel iets weg van een kameel.quote:Op zondag 3 februari 2019 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat er eens een lied was wat achterstevoren ondersteboven in het Chinees iets met een babykameel te maken had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |