ik zie hem wel in een anderequote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie je niet in de DTS-discord?
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:35 schreef Koen66 het volgende:
alleen jammer dat Fok op Discord al zo versnipperd is
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie je niet in de DTS-discord?
Dat zal het zijn denk ikquote:
Oh zo. Ja daar werd ik ook moe van.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al zoveel verschillende Fok Discord servers
voornamelijk omdat er enkele niet nader te noemen fitties zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh zo. Ja daar werd ik ook moe van.
Ik keek af en toe in de avond of zo en dan stond er dat ik duizenden berichtjes had gemist. Dan dacht ik; toedeledokie, bekijk het maar.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voornamelijk omdat er enkele niet nader te noemen fitties zijn.
die kliekjes ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:38 schreef Koen66 het volgende:
nope. En ook op Discord hou ik m'n mond er over
dat heb je op een druk Fok topic ook zoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik keek af en toe in de avond of zo en dan stond er dat ik duizenden berichtjes had gemist. Dan dacht ik; toedeledokie, bekijk het maar.
Zo is de hardcore DTS-leef broederquote:
Dat is nog wel redelijk leesbaar, vind ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb je op een druk Fok topic ook zo
Nu ben ik benieuwd bij welk kliekje ik hoorquote:
en botsende karakters. Op Fok ga je dan naar een ander topic, daar moet er kennelijk een andere server komenquote:
nogal jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo is de hardcore DTS-leef broeder![]()
Vorige maand was het zeker in het begin erg rustig. Deze maand gaan we nogal hard van start
Toen stond ik zomaar bovenaan jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo is de hardcore DTS-leef broeder![]()
Vorige maand was het zeker in het begin erg rustig. Deze maand gaan we nogal hard van start
#haagsequote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd bij welk kliekje ik hoor
Ik blijf wel bij de DTS-kliek dan.quote:
Daar is zelfs een server vanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij de DTS-kliek dan.
Deed je ook wel het nodige voor. Maar het is nu echt weer goed druk. Even 100 punten per dag aantikken is lastig zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Toen stond ik zomaar bovenaan ja![]()
dat gaat nog wel veranderen komende dagenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deed je ook wel het nodige voor. Maar het is nu echt weer goed druk. Even 100 punten per dag aantikken is lastig zo.
Golft altijd wat op en neer.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat gaat nog wel veranderen komende dagen
Ik kan ze echt niet alle 4 in de gaten houden daar op discord plus hier op FOK! En de app..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh zo. Ja daar werd ik ook moe van.
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deed je ook wel het nodige voor. Maar het is nu echt weer goed druk. Even 100 punten per dag aantikken is lastig zo.
precies, dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kan ze echt niet alle 4 in de gaten houden daar op discord plus hier op FOK! En de app..
Bolk awayquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:45 schreef R-woud88 het volgende:
Ik kom hier juist om iemand te bolken
wie dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:45 schreef R-woud88 het volgende:
Ik kom hier juist om iemand te bolken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |