Ja na 3x dacht ik ach laat ik eens kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij daar tegenwoordig ook al.
Hoe oud is hij geworden?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat er toch nog een dikke maand naast
Slaap lekker Bolkoaquote:
Ja dat wel. Maar erg in de buurt.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat er toch nog een dikke maand naast
dikke 74 jaar levend, werd 75 toen dat al feitelijk voorbij wasquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dikke 74 jaar levend, werd 75 toen dat al feitelijk voorbij was
1 halfbroer en een tante. In NL een halfbroer en halfzus .quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar erg in de buurt.
Woont er nog andere familie van je op Curaçao?
ALS JE HET GESPREK DRAAIENDE BLIJFT HOUDEN WEL JAquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Is veel persoonlijker.
Ben jij daar ook geboren?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 halfbroer en een tante. In NL een halfbroer en halfzus .
Als een echte Antilliaan had m'n pa 4 kinderen bij 3 vrouwen
Doe dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ALS JE HET GESPREK DRAAIENDE BLIJFT HOUDEN WEL JA
God, daar zijn allebei mijn ouders al voorbijquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dikke 74 jaar levend, werd 75 toen dat al feitelijk voorbij was
Rooksignalen komen jouw kant opquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Is veel persoonlijker.
nope, geboren en erg lang gewoond in Dordrecht. Toen ik 4 was zijn ouders uit elkaar gegaan en ik bij ma gebleven. Pa weer terug naar Curacao en hertrouwdquote:
Mwah.quote:
Véél te druk.quote:
dat is zoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:32 schreef Koen66 het volgende:
moet maar weer eens wat meer op Fok en minder op WA en Discord zitten, anders help je mee aan de ondergang
Ik zit sinds gisteren op Discord, nu weet ik al welke richting het op gaatquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:32 schreef Koen66 het volgende:
moet maar weer eens wat meer op Fok en minder op WA en Discord zitten, anders help je mee aan de ondergang
voordeel van Discord is dat het wat sneller aanvoelt qua chatquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik zit sinds gisteren op Discord, nu weet ik al welke richting het op gaat
Ja het is wat directerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voordeel van Discord is dat het wat sneller aanvoelt qua chat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |