ja datquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat je dat dan met een stalen gezicht moet gaan verbieden terwijl je vroeger zelf helemaal wappie rond liep.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jij kan wel een lijntje speed gebruiken denk ik, kun je nog meer werken
Wat geen excuus is.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat je dat dan met een stalen gezicht moet gaan verbieden terwijl je vroeger zelf helemaal wappie rond liep.
ja opzich..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jij kan wel een lijntje speed gebruiken denk ik, kun je nog meer werken
Je hebt geluk jochie. Die heb ik extra gekocht. Die gaan hard.quote:
YAAAAYYYYquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je hebt geluk jochie. Die heb ik extra gekocht. Die gaan hard.
Nee, maar het is niet goed voor geloofwaardigheid. Pubers zijn wel gek maar niet achterlijkquote:
En als je niet luistert naar mam dan krijg je straf.quote:
Zitten zo lekker in hun eigen wereldje dan. Je hebt er geen kind aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:04 schreef noodgang het volgende:
[..]en je kinderen zijn ook veel liever als je ze wat mdma toestopt
OEquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En als je niet luistert naar mam dan krijg je straf.
okokquote:
Tuurlijk, maar als pa een dikke crimineel is of zwaar verslaafd is aan drugs ofzo, dan geef je dat liever niet door aan je kinderen toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet goed voor geloofwaardigheid. Pubers zijn wel gek maar niet achterlijk
Nou nouquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die zijn hier niet te halen. Doei.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als pa een dikke crimineel is of zwaar verslaafd is aan drugs ofzo, dan geef je dat liever niet door aan je kinderen toch?
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die zijn hier niet te halen. Doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |