Is alleen maar gezonder toch, niet gebruikenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:00 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nu baal ik er van dat ik al jaren geen drugs meer neem
zekerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
al genoten van een biertje?
Ja buiten dit gesprek om mis ik het verder ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is alleen maar gezonder toch, niet gebruiken
te laatquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:01 schreef Already_in_use het volgende:
Met je tengels van de druks afblijven jongelui.
doe ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:01 schreef Already_in_use het volgende:
Ze kijken wel eens naar rapvideo's voor inspiratie en nu denkt Bolke (quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is misschien maar beter ook.![]()
Laat ze maar zo lekker onschuldig.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:01 schreef Already_in_use het volgende:
moet er toch niet aan denken dat je kinderen ineens aan die teringzooi beginnenquote:
echt nietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet er toch niet aan denken dat je kinderen ineens aan die teringzooi beginnen
Jij kan wel een lijntje speed gebruiken denk ik, kun je nog meer werkenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat je dat dan met een stalen gezicht moet gaan verbieden terwijl je vroeger zelf helemaal wappie rond liep.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die van my little ponyquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zoek maar een sticker uit nu.
ja mamquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:01 schreef Already_in_use het volgende:
Whahahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze kijken wel eens naar rapvideo's voor inspiratie en nu denkt Bolke () dat 'bitsjusz' dansende meisjes zijn en Bolke (
) dat 'weed' een heel exclusief soort gras om te eten is. Ik laat het maar zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |