Ze is bijna 3quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
tinder heb je nog wel oke meiden tussen zitten ja
die niet helemaal verpest zijn
dus je hebt al tinder babies
naaaaaaawhquote:
Geen enkel probleem mee, we leven in een moderne maatschappij toch.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
naaaaaaawh
lijkt mij trouwens wel lastig als mensen vragen van hoe kennen jullie elkaar
nee ik niet man ik leef back in the daysquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee, we leven in een moderne maatschappij toch.
Jij bent ook nog een broekie. Je moet iets als je niet iedere week meer naar de kroeg gaat om chicks te scoren.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nee ik niet man ik leef back in the days
valt ook wel meequote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een broekie. Je moet iets als je niet iedere week meer naar de kroeg gaat om chicks te scoren.
Hopelijk was jij die date?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja mijn man had in no time een match, telefoonnummer en date.
Precies dit.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:39 schreef Aiciu het volgende:
Als je zin hebt in fucked up wijven moet je daar kijken.
nee?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hopelijk was jij die date?
Wat een lief adviesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:13 schreef Cockwhale het volgende:
Veel vrouwen met kinderen die naar een replacement daddy zoeken die vervolgens wel op de laatste plek komt. Alleen gebruiken voor FWB of ONS dus, maar doen alsof je een relatie zoekt. Dat is de strategie daar.
Zijn ze zeldenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:51 schreef rareman1 het volgende:
Overigens als de profielen echt zijn zit er toch echt wel mooi spul tussen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
naaaaaaawh
lijkt mij trouwens wel lastig als mensen vragen van hoe kennen jullie elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |