Nog niet de 2019-auto toch? Ik dacht dat het puur de livery van dit jaar was.quote:
Ja, is voor de 2019 auto. Dat blauwe op de motorkap zat er vorig jaar op die manier niet in.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nog niet de 2019-auto toch? Ik dacht dat het puur de livery van dit jaar was.
Het is een moddervette livery. Zouden ze moeten racen, in plaats van weer die oersaaie standaard RBR livery.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:36 schreef YourCaptor het volgende:
Jammer dat ze niet met deze livery racen. Zou weer eens wat anders zijn. Vind deze erg mooi.
Hmm. Gek, de races lieten een andere indruk achter. Maar als je het zo bekijkt heb je gelijk. Ik vond Ocon zich nou niet echt ontwikkelen afgelopen seizoen. Ik bedoel, Verstappen en Leclerc en in mindere mate Gasly en Sainz zag je zich wel ontwikkelen als in dat ze gaandeweg minder domme fouten maakten, maar Ocon groeide gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ocon was Perez meer dan de baas. Het probleem bij hem is alleen dat hij nog te veel onnodig punten laat liggen, zoals in Brazilie met de crash met Max.
In de basis is hij sneller, zowel in de kwalificatie en de race, wat deze teammate comparison ook laat zien.
En Perez had natuurlijk ook geluk in Baku met een podium, waar Ocon uitviel, wat het verschil in punten tussen beide verklaart.
Jij volgt toch het autosport of autotechnical forum oid? Daar had een user alle rondetijden van iedereen uitgewerkt en de rondentijden verwerkt en een reëele vergelijking gemaakt tussen teamgenoten. Daar was Ocon een tiende per ronde langzamer dan Perezquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ocon was Perez meer dan de baas. Het probleem bij hem is alleen dat hij nog te veel onnodig punten laat liggen, zoals in Brazilie met de crash met Max.
In de basis is hij sneller, zowel in de kwalificatie en de race, wat deze teammate comparison ook laat zien.
En Perez had natuurlijk ook geluk in Baku met een podium, waar Ocon uitviel, wat het verschil in punten tussen beide verklaart.
Voor 2017 klopt dat, maar in 2018 was Ocon zowel in de kwalificatie als gemiddelde racepace(marginaal) sneller.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij volgt toch het autosport of autotechnical forum oid? Daar had een user alle rondetijden van iedereen uitgewerkt en de rondentijden verwerkt en een reëele vergelijking gemaakt tussen teamgenoten. Daar was Ocon een tiende per ronde langzamer dan Perez
twitter:RenaultF1Team twitterde op donderdag 14-02-2019 om 09:58:00 Daniel's very first day at Enstone. The start of a new chapter... We knew you'd want to see it. 😉(Of course that's exactly how it happened!) #RSspirit @danielricciardo#Valentines #ValentinesDay https://t.co/aHL6M9CEQa reageer retweet
even wat extra windtunnel tijdquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:26 schreef sasquatsch het volgende:
Na Williams en Renault is Racing Point het derde team waarvan het maar de vraag is of ze klaar zijn voor de eerste testdag maandag.
https://www.planetf1.com/(...)ll-be-ready-to-test/
Is dat het missen van de eerste testdag waard? Op het circuit krijg je de werkelijke waardes natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
even wat extra windtunnel tijd
Ja, er zijn hier heel veel mensen die niet zonder extreme structuur kunnenquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:21 schreef JayHovah het volgende:
Zullen we de nieuwe auto’s in dit topic houden?
F1 / [F1 2019] Presentaties 2019 bolides #1
allemaal autisten hierquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:26 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ja, er zijn hier heel veel mensen die niet zonder extreme structuur kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |