Kanequote:
Wel aanrader?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:22 schreef Poes. het volgende:
Lekker Samzz! Geniet van je weekend én vakantie.
Ik kijk de meest bizarre docu ooit; Abducted in plain sight, staat op Netflix.
Moet nog een half uur, maar heb even ''pauze'' genomen van zoveel absurditeit
Absoluut!quote:
In mijn lijst gezet!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Absoluut!
Zonder te spoileren; man van 40 wordt verliefd op een meisje van 12, manipuleert vervolgens het hele gezin (en z'n eigen!) om met haar te kunnen trouwen.
De details zijn echt schokkend, kan niet geloven dat mensen ZO naīef kunnen zijn.. Maar goed, dit was in de jaren 70, toen lag het nog wat anders..
Jaaa KaneZoveel liefde.
Vikings is afgelopen, Game of Thrones heb ik al te vaak gehad, nu even iemand anders
Kane is endgamequote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
In mijn lijst gezet!
JaIk hoop dat hij het overleeft!
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kane is endgame![]()
Hij is volgens mij één van de meest geliefde personages uit de serie, komt wel goed
Dat was eigenlijk alleen de eerste paar afleveringen, hij ging heul snel van ultimate badguy naar goodguyquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik hoop het.En ik had zo'n hekel aan hem in seizoen 1
'Haha ja, met zijn gelkapselquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk alleen de eerste paar afleveringen, hij ging heul snel van ultimate badguy naar goodguy
En kale kinquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
'Haha ja, met zijn gelkapselIk moet echt gaan terugkijken. Maar ik heb zo veel te zien
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
En kale kinStond hem niet.
In seizoen 3 was hij op z'n knapst
Hij wordt oudquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaIk vond dat knotje in seizoen 5 vreselijk hoor
Murphyquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij wordt oud![]()
Maar ter compensatie hadden we Murphy
Jaaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat typische ex-hazenlipje-lipje van hem![]()
Hij's tof
Succes!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:24 schreef Poes. het volgende:
Ik zal eerst eens richting Bakker Bart O_+ Tozzo!
Succesquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:24 schreef Poes. het volgende:
Ik zal eerst eens richting Bakker Bart O_+ Tozzo!
Nice!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:08 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Bakker Bart, ¤3,99
- 4 kaascroissants
- 5 harde (spelt?) broodjes
- 1 heel brood
- 2 ''appelflappen''
- 2 Oreo donuts
Lekker!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja man, croissantjes voor nu, broodjes voor morgen.
Bummer ;pquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:24 schreef Poes. het volgende:
Absoluut!
Croissantjes bleken geen kaas te hebbenVan die volkorendingen, niet erg lekker.
Ik had namelijk gevraagd of er iets met vlees tussen zat, maar ze gaf aan dat er alleen kaas in zat.
De rest compenseert het wel weer.quote:
Ik hoop hier ook binnenkortquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
De rest compenseert het wel weer.
Hopelijk gaat de andere BB ook akkoord morgen, dan kan ik van het weekend wat met B halen.
Omg lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:08 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Bakker Bart, ¤3,99
- 4 kaascroissants
- 5 harde (spelt?) broodjes
- 1 heel brood
- 2 ''appelflappen''
- 2 Oreo donuts
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:48 schreef LPFAN het volgende:
Oke ik ben echt niet wakker meerIk zit te wachten op reclame omdat ik naar de wc moet, terwijl ik zit te casten
![]()
Ik zat al te denken waarom het zo lang duurdequote:
Lekker! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:54 schreef Sarabi het volgende:
Besloten mijn ouders mee uit eten te nemen voor mijn verjaardag over 2 weken.
Beetje duur maar heb daar zelf het meeste zin in.
Voor de rest van de familie + vrienden vier ik het in de zomer met een tuinfeest.
Plaatselijke pannenkoekenhuis.quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Plaatselijke pannenkoekenhuis.
Die hebben een leuk avondvullend menu met voorgerecht, pannenkoekenproeverij en nagerecht.
Pannekoekenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Plaatselijke pannenkoekenhuis.
Die hebben een leuk avondvullend menu met voorgerecht, pannenkoekenproeverij en nagerecht.
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:07 schreef Poes. het volgende:
Oehhh LP, straks zeker even uitproberen dan!
En lekker Sarabi
Spannend hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, wedstrijdspulletjes voor mij ingepakt. Morgen trainen en dan alles voor paardebeest klaarmaken.
En madame wassen, de smeerkees.
Heb je zelf een trailer? Of kan je die ergens lenen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, wedstrijdspulletjes voor mij ingepakt. Morgen trainen en dan alles voor paardebeest klaarmaken.
En madame wassen, de smeerkees.
Ja, zin in. Zal de dag zelf wel stiknerveus zijnquote:
Gelukkig. Gaat vast ook helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zin in. Zal de dag zelf wel stiknerveus zijn.
Gelukkig heb ik een fijne lezer, die kletst me er wel door.
Jawel, is maar B. Maar ik ken mezelf en ik ben toentertijd niet voor niets gestoptquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gelukkig. Gaat vast ook helemaal goed komen!
Ik zondag denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:07 schreef Samzz het volgende:
Misschien ga ik morgen ook wel pannekoeken maken.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:18 schreef Poes. het volgende:
Ik stort een beetje inIk ga op bed.
Fijne avond allemaal
quote:
Heerlijkquote:
Ja best welquote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik zit met een kop thee te wachten tot de merrie wat droger is voor dr winterdeken. Heb dr net gewassen.
Wedstrijd is op stalquote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja best wel![]()
Had je nou zelf een trailer om haar te vervoeren morgen of hoe doe je dat?
Ik doe dressuurquote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohhh dat is handig![]()
Is het zo'n wedstrijd waar je moet springen enzo? (Paarden n00b hier)
En wat houdt dat in?quote:
Welke proef doe je eigenlijk?quote:
Ik start B, dat is morgen proef 3 en proef 4.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke proef doe je eigenlijk?
Tenminste, ik ga nu uit van een standaardproef.
Dat is een proef rijden, een ontspannen paard die zonder verzet de oefeningen doet met minimale hulpen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
En wat houdt dat in?![]()
LP, ik had nu echt de politie gebeld. Gewoon op het niet-noodnummer. Bah.
Leuk niveau om weer mee te beginnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik start B, dat is morgen proef 3 en proef 4.
Precies. t Is voor mij ook al weer 10 jaar geleden dat ik m'n laatste Pavo-cup reedquote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk niveau om weer mee te beginnen.Niet te ingewikkelde dingen, dus lekker kunnen focussen op het rijden.
Ik moest even diep graven naar het letter-ezelsbruggetje.
t Is maar een B-proefje.quote:
Dan nog vind ik het gaafquote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
t Is maar een B-proefje.
Zoals m'n werkgeefster de hele week al roept.
Ja, al hoewel het wel al zo gaat zolang ik hier woon maar laatste paar weken is het wel een stuk erger.quote:
Het wordt tijd dat je gaat verhuizenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, al hoewel het wel al zo gaat zolang ik hier woon maar laatste paar weken is het wel een stuk erger.
Hahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je gaat verhuizenNaar hier
![]()
Ja goed, ik heb Z gereden. Maar ander paard, andere omstandighedenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:58 schreef Poes. het volgende:
''Maar''
Ik vind het knap! Veel plezier
Dat is het belangrijkste!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, ik heb Z gereden. Maar ander paard, andere omstandigheden.
Ik heb er zin in.
In het rijtje A tot Z? Of zit er niet het hele alfabet tussen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, ik heb Z gereden. Maar ander paard, andere omstandigheden.
Ik heb er zin in.
Ohh nou dan is er toch niks aan de hand?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze gebruiken niet het hele alfabet nee, B, M en Z met wat varianten. Als ik het me goed herinner.
Ooit wist ik dit uit mijn hoofd.
Nee, t is Impuls (begin van de begin), B (beginners), L1 en L2 (licht), M1 en M2 (midden), Z1 en Z2 (Zwaar) en ZZ-licht.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
In het rijtje A tot Z? Of zit er niet het hele alfabet tussen?
Je bent na 10 jaar toch ook gewoon weer een B? Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, t is Impuls (begin van de begin), B (beginners), L1 en L2 (licht), M1 en M2 (midden), Z1 en Z2 (Zwaar) en ZZ-licht.
Dat is zeg maar de basis. En dan krijg je de sub-top:
ZZ-zwaar, Prix st. Georg, Intermediaire I en II en dan Grand Prix.
Nou ik niet, maar mijn paard welquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je bent na 10 jaar toch ook gewoon weer een B? Niks mis mee.
Het ging mis toen we opeens in auto's wilden rijdenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:24 schreef Poes. het volgende:
Vroegâh was het paard jouw personeel, de rollen zijn nu omgedraaid
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging mis toen we opeens in auto's wilden rijden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
Maar ik maak t ook schoon omdat t moet, leer is loeiduur dus dat moet je wel goed onderhouden.
Mijn zadel kost nieuw 2500 euro. Daar wil ik nog 20 jaar mee doen.
Paardrijden is altijd duur geweest. Was vroeger niet anders, zelfs duurder. Nu heb je mee budgetmerken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
En paardrijden is een dure hobby gewordenJe mag ze tegenwoordig niet meer buiten aan een paal vastbinden.
Goed idee. Ik ga zo ook even, het lijkt nu droog.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:31 schreef Poes. het volgende:
Ik ga even een blokje om, er wordt zo regen voorspeld. Meh.
The Favorite wil ik ook graag zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:03 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Wat is The Favourite een geweldige film
Green Book viel gisteren wel heel erg tegen.
Ervaring met films van Yorgos Lanthimos?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Favorite wil ik ook graag zien.
Ja ik ken m idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ervaring met films van Yorgos Lanthimos?
Je moet er wel een beetje op voorbereid zijn maar dan is het ook een geweldige ervaring.
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:32 schreef Poes. het volgende:
M'n bandje begon te trillen nét voor ik bij de achterdeur stond, timing
Het was warm buitenquote:
Ik vond de wind wel fris hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het was warm buitenHad al geen sjaal mee, maar m'n handschoenen halverwege ook maar uitgedaan.
Hier waait het met 6 gradenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier is het praktisch windstil. En 5graden.
Ach ja. Lekker wezen fietsen. Mannen zijn moe. Ik ook, net alle zooi shoongemaaktquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dan voelt het gelijk een stuk kouder aan.
Mooi manquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:51 schreef LPFAN het volgende:
Ik kreeg gister de vraag van een cassiere of ik was afgevallen. Mijn moeder zei dat laatst ook al, zal wel zo zijn dan
Wat zij de weegschaal?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:51 schreef LPFAN het volgende:
Ik kreeg gister de vraag van een cassiere of ik was afgevallen. Mijn moeder zei dat laatst ook al, zal wel zo zijn dan
Was inderdaad wel lichter in het ziekenhuis dan op mijn eigen weegschaalquote:
Hoeveel stappen heb je als doel per dag?quote:
Elke eerste van de maand +500. Dus nu 5500 per dag.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hoeveel stappen heb je als doel per dag?
Oke! Je bent goed bezigquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Elke eerste van de maand +500. Dus nu 5500 per dag.
Hahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:59 schreef Poes. het volgende:
En ik zat op 5250 en had geen zin om 10x de trap op en neer te gaanen ik wou koffie
Netjesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goede opbouwquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja geloof ikquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:00 schreef Poes. het volgende:
Ja ben nu veel bewuster van m'n beweging, ga dus ook vaker te lopen ipv op de fiets. Voelt wel lekker
Gewoon op je telefoon zetten. Heb ik ook. Is niet altijd accuraat, maar het geeft een beeld.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:00 schreef LPFAN het volgende:
Ik wil ook wel een stappenteller maar het heeft voor mij niet zo veel zin denk ik ;p
Kan wel ja, maar dan moet je hem zeker wel in je broek of jaszak hebben zitten?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon op je telefoon zetten. Heb ik ook. Is niet altijd accuraat, maar het geeft een beeld.
Vanwege mijn voetenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:06 schreef Poes. het volgende:
Waarom niet LP? Naar de AH bijv kun je prima lopen, niet te veel willen in 1x
Je hoeft ook niet véél, maar vákerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vanwege mijn voetenVeel lopen lukt niet. Daarom fiets ik ook zo veel
Ja je moet m wel bij je hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar dan moet je hem zeker wel in je broek of jaszak hebben zitten?
True.quote:
Ik heb hem meestal in mijn tas zitten ;pquote:
Die is er over een week op uitgekeken en dan neem jij hem overquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:16 schreef LPFAN het volgende:
Mijn moeder heeft ook een fitbit gekochtDIe loopt nog minder dan ik
Klinkt als mijn moederquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:16 schreef LPFAN het volgende:
Mijn moeder heeft ook een fitbit gekochtDIe loopt nog minder dan ik
Als je die tas meeneemt als je loopt telt ie ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb hem meestal in mijn tas zitten ;p
Ik dus wel, mooi steuntje in de rug ditquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als mijn moeder
Toch gebruikt ze hem nu al bijna 3 jaar.
Maar echt meer gaan lopen is ze niet gaan doen.
Hahah zie ik gebeuren jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die is er over een week op uitgekeken en dan neem jij hem over
Hahahquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als mijn moeder
Toch gebruikt ze hem nu al bijna 3 jaar.
Maar echt meer gaan lopen is ze niet gaan doen.
Ah nice! Hoe heet de app die jij gebruikt?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die tas meeneemt als je loopt telt ie ook.
Ja dat is mooiquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik dus wel, mooi steuntje in de rug dit
Welk merk heb jij? En wat is daar zo goed aan qua functies?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is mooi
Mij heeft het ook echt geholpen
Straks na Wie is de mol moet ik nog even 800 stappen zetten.
Haha handigquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Welk merk heb jij? En wat is daar zo goed aan qua functies?
De mijne trilt als ik m'n doel heb gehaald en hij trilt als ik gebeld wordt. Nog eerder dan de melding op m'n telefoonscherm verschijnt
Ik heb Samsung health omdat ik ook mijn kcal inname bijhoud en mijn trainingen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah
[..]
Ah nice! Hoe heet de app die jij gebruikt?
Okequote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Samsung health omdat ik ook mijn kcal inname bijhoud en mijn trainingen.
Oh ja dat is altijd leuk, ben je koploper?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Fitbit, maar wel een van de simpelste versies.
Hij kan de stappen bijhouden, slaap, trappen en hartslag.
Maar vooral fijn dat mijn vrienden en familie dit merk ook hebben, voor de competities
Haha jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kan overal de trilfunctie voor activeren, maar dat is alleen maar verwarrend
Ik alleen voor inkomende oproepen, die hoor ik nooit als de tel in m'n tas zit.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:23 schreef Sarabi het volgende:
De meldingen van de telefoon heb ik uitgezet. Dat wil ik niet continu op mijn horloge.
Fietsfunctie zou wel tof zijn jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh ja dat is altijd leuk, ben je koploper?
Hier dezelfde functies op de trappen na, had wel een fietsfunctie er bij gewild
LP; https://www.androidplanet.nl/apps/beste-stappenteller-apps/
Samsung Health zal niet werkenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Fietsfunctie zou wel tof zijn ja
Thanks voor de link!
Nee mijn man loopt echt een stuk meerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh ja dat is altijd leuk, ben je koploper?
Hier dezelfde functies op de trappen na, had wel een fietsfunctie er bij gewild
LP; https://www.androidplanet.nl/apps/beste-stappenteller-apps/
Waarom niet? Die kan je ook op fietsen zetten.quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:27 schreef Poes. het volgende:
Kijk anders eerst eens een week wat je gemiddeld per dag aan stappen zet, telefoon even in je broekzak of tussen je tetten![]()
Kun je daarna eventueel doelen gaan stellen.
Bij LP, die heeft geen Samsungquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Die kan je ook op fietsen zetten.
Ik houd mijn km's qua fietsen, wandelen en paardrijden bij.
Fysieke baan?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee mijn man loopt echt een stuk meer
Helaas
Het is een app, die is niet per se enkel voor een bepaald merk telefoonquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh, nou dan is dit ook nieuwe info voor mij
Je moet m wel bewust aanzetten als je vertrekt.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:30 schreef LPFAN het volgende:
Daar eens naar kijken ;p ik ben vooral nieuwschierig naar fietsen.
Oke!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet m wel bewust aanzetten als je vertrekt.
Zou je (ik) wel denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een app, die is niet per se enkel voor een bepaald merk telefoon.
Lunchwandelen en in de avond nog een keerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij het dan voor elkaar?
Gaaf!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:58 schreef Vlindur het volgende:
Mijne komt uit de auto en loopt naar z'n bureau. Verder dan de keuken, wc of collega komt ie niet![]()
Maar verder is hij retesportief hoor. Hij gaat morgen de 7stedenTocht fietsen
I know!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:24 schreef Vlindur het volgende:
hij kan jouw hele maand binnen 15 minuten doen![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ga alleen niet 100km/u zoals meneer Vlindur
Die van mij vind dat ik niet moet snoozen, want dan kan ie minder goed langer slapen dan ik. Ik begrijp je man dus wel een beetjequote:Op zondag 3 februari 2019 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Hier een man die zijn wekker zet en vervolgens door slaapt
Zet dan geen wekker, dan had ik nog door kunnen slapen.
quote:Op zondag 3 februari 2019 11:36 schreef Samzz het volgende:
Jongens het ging echt fucking slecht, maar ik ben 1e.
Alpaca'squote:Op zondag 3 februari 2019 11:51 schreef Sarabi het volgende:
Wat een heerlijk weer trouwens buiten
Zo'n leuk rondje hier, eerst zie je pony's, dan schapen en als laatste alpacas.
quote:Op zondag 3 februari 2019 11:48 schreef Poes. het volgende:
Je bent de beste van de slechtsteGefeliciteerd
Ja zoiets.quote:Op zondag 3 februari 2019 12:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jammer, maar ze blijven ook mooi om naar te kijken
[..]
Ja toch niet dan
Nu door naar de volgende?quote:Op zondag 3 februari 2019 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Wel blij dat ik niet zenuwachtig was en gewoon heb gereden. En erom kon lachen.
3 maart weer. Weet waar ik aan moet werken, volgende week rustig weekje, lekker naar t strand en zo. En dan die week erop weer trainen. En dan ga ik random mensen vragen of ze in de kantine met stoelen willen gaan schuiven e.d..quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 februari 2019 11:36 schreef Samzz het volgende:
Jongens het ging echt fucking slecht, maar ik ben 1e.
Klinkt goed, veel plezier met trainen weer!quote:Op zondag 3 februari 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
3 maart weer. Weet waar ik aan moet werken, volgende week rustig weekje, lekker naar t strand en zo. En dan die week erop weer trainen. En dan ga ik random mensen vragen of ze in de kantine met stoelen willen gaan schuiven e.d..
''Heeft u ook Vitamini's voor ons????''quote:Op zondag 3 februari 2019 13:35 schreef LPFAN het volgende:
Pfff even boodschappen doen bij de Lidl, je moet je eerst door een horde kinderen heenwerken
Ja inderdaad, hopelijk is die stomme actie gauw afgelopen.quote:Op zondag 3 februari 2019 13:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Heeft u ook Vitamini's voor ons????''
VRESELIJK
Dan komt er wel weer een nieuwequote:Op zondag 3 februari 2019 13:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hopelijk is die stomme actie gauw afgelopen.
Ze zijn ook spotgoedkoop op Alie te krijgenquote:Op zondag 3 februari 2019 13:42 schreef Poes. het volgende:
Ik heb B dit keer uitgelegd dat ik niet wéér met pijn en moeite zo'n boekje volspaar zodat hij na één week die kutknuffel aan de kant kan gooien.
Snapte hij prima
Ik koop wel nieuwe Ty Poesjes voor hemquote:Op zondag 3 februari 2019 13:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze zijn ook spotgoedkoop op Alie te krijgen
Jupquote:
Jaaa veel leukerquote:Op zondag 3 februari 2019 13:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik koop wel nieuwe Ty Poesjes voor hemVeel meer plezier van.
Overalquote:Op zondag 3 februari 2019 13:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jup![]()
Bij de AH is het ook zo erg. Ze hebben nu hier voetbalplaatjes.
Toevallig gisteren een refund gekregen, poesje is nooit aangekomenquote:
Hahahquote:Op zondag 3 februari 2019 13:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
OveralIk heb ze weggegeven. B had toevallig één pakje te pakken gekregen en was helemaal trots dat hij ook voetbalplaatjes had
![]()
Kind kan niet eens met goed fatsoen tegen een bal schoppen, maar hey
Stom!quote:Op zondag 3 februari 2019 13:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Toevallig gisteren een refund gekregen, poesje is nooit aangekomen![]()
Binnenkort maar even een nieuwe bestellen.
Wandelse!quote:Op zondag 3 februari 2019 13:49 schreef Poes. het volgende:
Ach ja, shit happens.
Ik ga even m'n blokje om doen, kan de energie/zin niet vinden om te beginnen met poetsen
Hier af en toe een buitje en nog best wat bewolking helaas..quote:
Succes!quote:Op zondag 3 februari 2019 13:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier af en toe een buitje en nog best wat bewolking helaas..
Maar dat houd me niet tegen, oordopjes in en gáán
Geniet er van!quote:Op zondag 3 februari 2019 13:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier af en toe een buitje en nog best wat bewolking helaas..
Maar dat houd me niet tegen, oordopjes in en gáán
Alles is in de war geloof ik. Ik had vannacht een mug rondvliegenquote:Op zondag 3 februari 2019 14:45 schreef Poes. het volgende:
Heb ik gedaan!Ook een alpaca gespot
![]()
En volgens mij een haas, maar dacht dat die winterslaap hielden?
Het voelde wel echt als lente buiten
Wátquote:Op zondag 3 februari 2019 15:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Alles is in de war geloof ik. Ik had vannacht een mug rondvliegen![]()
Alpaca
Ja bizarquote:Op zondag 3 februari 2019 15:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wát![]()
![]()
Gekke beesten.
Ik wil ook een winterslaap
Ja heerlijkquote:
Lekker zonnetje hoor.quote:Op zondag 3 februari 2019 15:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja heerlijkIk baal er van dat ik moet wachten op mijn pakketje anders ging ik ook ff naar buiten.
Ja, vind het ook totaal niet koud.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 16:01 schreef Poes. het volgende:
Net op 9GAG;
''Son, you are adopted.''
- ''Who are my parents??''
''I don't know yet, they are coming to pick you up in an hour.''
Wat ga je eten?quote:Op zondag 3 februari 2019 16:41 schreef Poes. het volgende:
Zooo hele huis ruikt weer naar bleek
Nog even eten en afwassen en dan ben ik weer klaar voor dit weekend.
Eetse!quote:
Wat heb je besteld?quote:Op zondag 3 februari 2019 17:00 schreef Sarabi het volgende:
Hier wordt het voor de 2e x dit weekend Thuisbezorgd
Oh klinkt goed!quote:Op zondag 3 februari 2019 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verschillende Mexicaanse hapjes.
Is een nieuw restaurant dus ben benieuwd.
Lekkerquote:Op zondag 3 februari 2019 17:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ga ik deze week ook weer even maken, met spinazie
Ja ik doe er nog vegagehakt bijquote:Op zondag 3 februari 2019 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker.
Dit is gewoon simpel bolognese.
Wat mooi weerquote:Op zondag 3 februari 2019 18:59 schreef Samzz het volgende:
CRE / Traditioneel tekenen #4; met honden
Mijn Marwari is klaar.
Neh.quote:
Wow mooi!quote:
Whaha oopsquote:
Haha is soms nog best leukquote:
quote:
Jaquote:
Nopequote:Op maandag 4 februari 2019 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaalweer klaar voor een nieuwe week?
Hey dat heb ik ook net gedaanquote:Op maandag 4 februari 2019 09:53 schreef Samzz het volgende:
Zo, kledingkamer schoon. Was wel nodig.
Die heb ik te weinigquote:Op maandag 4 februari 2019 09:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey dat heb ik ook net gedaan
En een zak kledinghangers mag weg
Wil je straks zonder shampoo door het leven? Is een heel topic over, ken je vast wel.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vakantie. Eens kijken hoe lang ik kan zonder mijn haar te wassen omdat t vet is.
Ik twijfel er heel erg overquote:Op maandag 4 februari 2019 10:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wil je straks zonder shampoo door het leven? Is een heel topic over, ken je vast wel.
Eerst afbouwen met die chemische meuk (parabenen?) nog een optie?quote:
Hoe doe je datquote:Op maandag 4 februari 2019 10:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik mijn haar al 1,5 week niet gewassen had.
Werd nu toch wel weer tijd.
Neu, ga gewoon meteen beginnen denk ik. Ik heb baking soda en azijn in huis.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eerst afbouwen met die chemische meuk (parabenen?) nog een optie?
[..]
Hoe doe je datIk MOET m'n haar om de dag wassen
Schrijf maar even een reviewquote:Op maandag 4 februari 2019 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, ga gewoon meteen beginnen denk ik. Ik heb baking soda en azijn in huis.
Eerste vakantiedag en gelijk je ritme in de hobbel?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:07 schreef Samzz het volgende:
Bluh, ik heb honger. Zo maar even een kop thee zetten.
Nee hoor. Ik heb altijd honger rond 11u.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eerste vakantiedag en gelijk je ritme in de hobbel?
Kwestie van niet te veel wassen. Hoe vaker je het wast hoe sneller het weer vet wordt.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eerst afbouwen met die chemische meuk (parabenen?) nog een optie?
[..]
Hoe doe je datIk MOET m'n haar om de dag wassen
Wil dat ook gaan doen.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kwestie van niet te veel wassen. Hoe vaker je het wast hoe sneller het weer vet wordt.
Heb mijn haar nooit vaker dan 1 (Soms 2 met sporten) keer in de week gewassen.
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op maandag 4 februari 2019 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil dat ook gaan doen.
Ik las over wassen met baking soda en azijn.
Ik ookquote:Op maandag 4 februari 2019 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee
Ben wel benieuwd hoe het voor je gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |