abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184815810
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gijp roept vaak zat onzin, maar dat geeft niet want dat doen we allemaal wel eens.

[..]

Ik vind Bergwijn de beste speler van PSV, ook met Lozano heeft PSV vaak zat mager gevoetbald (maar dat komt sowieso meer door de andere linies dan de aanval natuurlijk).
Lozano heeft een explosiviteit die je maar zelden ziet in de ED. Bergwijn heeft zich heel goed ontwikkeld (ver boven mijn verwachtingen) het afgelopen jaar maar ik zie in hem nog steeds niet een potentiële topspeler. Lozano heeft die potentie mi wel, als die wat slimmer gaat spelen denk ik dat hij mee moet kunnen in de top.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184817210
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gijp roept vaak zat onzin, maar dat geeft niet want dat doen we allemaal wel eens.

[..]

Ik vind Bergwijn de beste speler van PSV, ook met Lozano heeft PSV vaak zat mager gevoetbald (maar dat komt sowieso meer door de andere linies dan de aanval natuurlijk).
Impopulair take, maar momenteel is Luuk de Jong de beste speler van PSV. Hij is niet gepolijst of sierlijk, maar verzet bergen werk en is zelden niet onderscheidend.

Natuurlijk hebben Bergwijn, Pereiri en Lozano meer potentie en ben ik erg gecharmeerd van onze backs en Rosario, maar niemand doet zijn werk op dit moment zo goed als De Jong.

Sterker nog, als die wegvalt kun je het kampioenschap definitief opgeven. Dat is de enige speler die onvervgbaar is.

( Dat dit serieus uit mijn toetsenbord is gekomen. :{ )
pi_184817262
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lozano heeft een explosiviteit die je maar zelden ziet in de ED. Bergwijn heeft zich heel goed ontwikkeld (ver boven mijn verwachtingen) het afgelopen jaar maar ik zie in hem nog steeds niet een potentiële topspeler. Lozano heeft die potentie mi wel, als die wat slimmer gaat spelen denk ik dat hij mee moet kunnen in de top.
Overigens vind ik dat Bergwijn heel veel potentie heeft. Maar daar heb ik hier pas ook al iets inhoudelijks over geroepen. Helaas sneeuwde dat onder door de constante stroom/bagger aan Ajax gerelateerde berichten. Overigens geldt dat voor vrijwel alle inhoudelijke reacties, meningen of stellingen.
pi_184817320
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Overigens vind ik dat Bergwijn heel veel potentie heeft. Maar daar heb ik hier pas ook al iets inhoudelijks over geroepen. Helaas sneeuwde dat onder door de constante stroom/bagger aan Ajax gerelateerde berichten. Overigens geldt dat voor vrijwel alle inhoudelijke reacties, meningen of stellingen.
Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komt :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 februari 2019 @ 16:10:10 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184817387
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komt :P
Bergwijn is elk jaar beter en constanter geworden, ik denk wel dat er zeker nog groei in die jongen zit, zeker als hij op hoger niveau gaat trainen. De absolute top zie ik er voorlopig niet in maar daaronder zijn er genoeg mooie clubs voor hem.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 4 februari 2019 @ 16:10:42 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184817392
quote:

[..]

blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uit
pi_184817482
quote:

[..]

Dat is lastig te voorspellen natuurlijk. Maar ik vraag mij af wat jou doet denken dat Bergwijn zijn ontwikkeling vanaf nu zal staken?

Hij heeft in de afgelopen 1.5 jaar een enorme ontwikkeling laten zien. Wordt constanter, dreigender, bepalender. Ontwikkelt zich op alle gebieden. Waarom zal daar niet nog meer inzitten?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184817527
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uit
Idem. Maar ik denk wel dat Lozano de (sub)top aankan. Heeft het wel gewoon in zich.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 4 februari 2019 @ 16:18:37 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184817578
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Idem. Maar ik denk wel dat Lozano de (sub)top aankan. Heeft het wel gewoon in zich.
absoluut
pi_184817884
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat is lastig te voorspellen natuurlijk. Maar ik vraag mij af wat jou doet denken dat Bergwijn zijn ontwikkeling vanaf nu zal staken?

Hij heeft in de afgelopen 1.5 jaar een enorme ontwikkeling laten zien. Wordt constanter, dreigender, bepalender. Ontwikkelt zich op alle gebieden. Waarom zal daar niet nog meer inzitten?
Kwestie van hoeveel talent je van nature mee hebt gekregen is dat vooral. En dat is bij Bergwijn denk ik niet voldoende voor een rol als aanvaller in de top. Ik zag tot na de winterstop vorig seizoen niet meer in hem dan een leuke dribbelaar met een aardig schot die waarschijnlijk nooit echt zou doorbreken bij PSV.

Daarna is hij effectiever geworden, wat vooral te maken heeft met hoe en wat het tussen de oren zit. Daar kan je soms snel heel grote stappen in zetten maar als je eenmaal de juiste keuzes hebt leren maken is de rek er wat dat betreft snel uit.
pi_184817934
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat als die alleen op links zou spelen i.p.v. telkens rechts...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_184819152
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Scarface, hoe kijk jij er tegenaan dat PSV gisteren weer goed wegkwam door de VAR?
Vond jij het rood?
Was geen rood. Wel donkergeel. Blom zag het goed.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 4 februari 2019 @ 17:47:01 #138
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_184819211
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Was geen rood. Wel donkergeel. Blom zag het goed.
Donkergeel bestaat niet. Na geel komt rood en dit was rood.
Dit, dus.
pi_184819458
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het was geel met een randje. Geel is te licht maar rood is te zwaar.
  maandag 4 februari 2019 @ 17:58:34 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184819465
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het was geel met een randje. Geel is te licht maar rood is te zwaar.
Ook die kaart bestaat helemaal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184819493
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ach, welnee.
pi_184819503
quote:
15s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook die kaart bestaat helemaal niet.
Ik had met beide beslissingen kunnen leven dat bedoelde ik. Maar ik denk dat Blom een goede beslissing heeft genomen. Vergelijkbare situaties heeft ie te snel de rode kaart getrokken.
pi_184820713
10 vs 10 had PSV idd verloren van Fortuna..wat een gejank om niks.
pi_184820890
quote:
Haha :D Lekker selectief weer. Maar janken op PSV maar je hoort m niet over de onterechte vrije trap waardoor Ajax de 1-0 maakte. Daarvoor kwamen ze er niet doorheen.
pi_184821774
Ian Maatsen vanavond in de basis bij Jong Chelsea tegen Jong Derby County

Is nog maar 16 jaar, veruit de jongste ook in dat team.
pi_184822060
Blessure Bergwijn wordt per dag bekeken, er worden verder geen mededelingen gedaan. Daar kun je dus alle kanten mee uit :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184822091
Wel of geen Bergwijn scheelt slok op een borrel. Gelukkig hebben we nu wel Gakpogod.
pi_184822154
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
Wel of geen Bergwijn scheelt slok op een borrel. Gelukkig hebben we nu wel Gakpogod.
Die jongen viel leuk in ja, maar tegen een geknakt Fortuna is het lekker freewheelen natuurlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 4 februari 2019 @ 20:17:00 #150
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_184822531
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die jongen viel leuk in ja, maar tegen een geknakt Fortuna is het lekker freewheelen natuurlijk
Op zich wel. Al was zijn assist gewoon prima op maat na een goede actie en zijn goal pure klasse. Toen was Fortuna nog niet geknakt, daarna wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')