Lozano heeft een explosiviteit die je maar zelden ziet in de ED. Bergwijn heeft zich heel goed ontwikkeld (ver boven mijn verwachtingen) het afgelopen jaar maar ik zie in hem nog steeds niet een potentiële topspeler. Lozano heeft die potentie mi wel, als die wat slimmer gaat spelen denk ik dat hij mee moet kunnen in de top.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp roept vaak zat onzin, maar dat geeft niet want dat doen we allemaal wel eens.
[..]
Ik vind Bergwijn de beste speler van PSV, ook met Lozano heeft PSV vaak zat mager gevoetbald (maar dat komt sowieso meer door de andere linies dan de aanval natuurlijk).
Impopulair take, maar momenteel is Luuk de Jong de beste speler van PSV. Hij is niet gepolijst of sierlijk, maar verzet bergen werk en is zelden niet onderscheidend.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp roept vaak zat onzin, maar dat geeft niet want dat doen we allemaal wel eens.
[..]
Ik vind Bergwijn de beste speler van PSV, ook met Lozano heeft PSV vaak zat mager gevoetbald (maar dat komt sowieso meer door de andere linies dan de aanval natuurlijk).
Overigens vind ik dat Bergwijn heel veel potentie heeft. Maar daar heb ik hier pas ook al iets inhoudelijks over geroepen. Helaas sneeuwde dat onder door de constante stroom/bagger aan Ajax gerelateerde berichten. Overigens geldt dat voor vrijwel alle inhoudelijke reacties, meningen of stellingen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lozano heeft een explosiviteit die je maar zelden ziet in de ED. Bergwijn heeft zich heel goed ontwikkeld (ver boven mijn verwachtingen) het afgelopen jaar maar ik zie in hem nog steeds niet een potentiële topspeler. Lozano heeft die potentie mi wel, als die wat slimmer gaat spelen denk ik dat hij mee moet kunnen in de top.
Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komtquote:Op maandag 4 februari 2019 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat Bergwijn heel veel potentie heeft. Maar daar heb ik hier pas ook al iets inhoudelijks over geroepen. Helaas sneeuwde dat onder door de constante stroom/bagger aan Ajax gerelateerde berichten. Overigens geldt dat voor vrijwel alle inhoudelijke reacties, meningen of stellingen.
Bergwijn is elk jaar beter en constanter geworden, ik denk wel dat er zeker nog groei in die jongen zit, zeker als hij op hoger niveau gaat trainen. De absolute top zie ik er voorlopig niet in maar daaronder zijn er genoeg mooie clubs voor hem.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komt
blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uitquote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komt
Dat is lastig te voorspellen natuurlijk. Maar ik vraag mij af wat jou doet denken dat Bergwijn zijn ontwikkeling vanaf nu zal staken?quote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idem. Maar ik denk wel dat Lozano de (sub)top aankan. Heeft het wel gewoon in zich.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uit
absoluutquote:Op maandag 4 februari 2019 16:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Idem. Maar ik denk wel dat Lozano de (sub)top aankan. Heeft het wel gewoon in zich.
Kwestie van hoeveel talent je van nature mee hebt gekregen is dat vooral. En dat is bij Bergwijn denk ik niet voldoende voor een rol als aanvaller in de top. Ik zag tot na de winterstop vorig seizoen niet meer in hem dan een leuke dribbelaar met een aardig schot die waarschijnlijk nooit echt zou doorbreken bij PSV.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is lastig te voorspellen natuurlijk. Maar ik vraag mij af wat jou doet denken dat Bergwijn zijn ontwikkeling vanaf nu zal staken?
Hij heeft in de afgelopen 1.5 jaar een enorme ontwikkeling laten zien. Wordt constanter, dreigender, bepalender. Ontwikkelt zich op alle gebieden. Waarom zal daar niet nog meer inzitten?
Wat als die alleen op links zou spelen i.p.v. telkens rechts...quote:Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uit
Was geen rood. Wel donkergeel. Blom zag het goed.quote:Op maandag 4 februari 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scarface, hoe kijk jij er tegenaan dat PSV gisteren weer goed wegkwam door de VAR?
Vond jij het rood?
Donkergeel bestaat niet. Na geel komt rood en dit was rood.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Was geen rood. Wel donkergeel. Blom zag het goed.
Het was geel met een randje. Geel is te licht maar rood is te zwaar.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Donkergeel bestaat niet. Na geel komt rood en dit was rood.
Ook die kaart bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was geel met een randje. Geel is te licht maar rood is te zwaar.
Ach, welnee.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Donkergeel bestaat niet. Na geel komt rood en dit was rood.
Ik had met beide beslissingen kunnen leven dat bedoelde ik. Maar ik denk dat Blom een goede beslissing heeft genomen. Vergelijkbare situaties heeft ie te snel de rode kaart getrokken.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook die kaart bestaat helemaal niet.
Hahaquote:
Die jongen viel leuk in ja, maar tegen een geknakt Fortuna is het lekker freewheelen natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2019 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
Wel of geen Bergwijn scheelt slok op een borrel. Gelukkig hebben we nu wel Gakpogod.
Op zich wel. Al was zijn assist gewoon prima op maat na een goede actie en zijn goal pure klasse. Toen was Fortuna nog niet geknakt, daarna wel.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen viel leuk in ja, maar tegen een geknakt Fortuna is het lekker freewheelen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |