Volgens mij mag je 'm voor bijna alles uitmakenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:47 schreef cofi het volgende:
[..]
Waar??
Is er trouwens een uitzonder voor het bashen van Kluun?
Optische illlllllusie.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staan sommige l'en niet dichter of ver van elkaar?
Weet niet maar HL kreeg een ban voor de Iwanius bingoquote:
Ik heb deze post drie keer gelezen maar begrijp er geen kut van.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun die vandaag driepink aanbood omdat driepink niet zo'n mod is als die mods die zijn vrijheid van meningsuiting inperkenBeter schoppen we wat kluuntopics ook naar MEN
Haags_Latiertje?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet niet maar HL kreeg een ban voor de Iwanius bingo
Mis die oude zeiksnor welquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet niet maar HL kreeg een ban voor de Iwanius bingo
Of we hem meer mogen bashenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, maar wat wil je precies weten
oh wacht, het is aanbad heh...quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb deze post drie keer gelezen maar begrijp er geen kut van.
Iwaniusquote:
Klachtwaardig ook dat hij mods express verkeerd noemtquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh wacht, het is aanbad heh...
verwijzing naar: ONZ / Ik sta er eindelijk in!
FOK! acclimatiseermeetquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Iwanius![]()
Moet hem nog steeds een keer mailen.
Hij had grootse plannen zei hij maar niks meer van hem gehoord
Je moet je act wel volhouden natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Klachtwaardig ook dat hij mods express verkeerd noemt
Hele kamer blauw van de sigarenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zou gaan.
Als Iwanius betaalt dan
Ik ben ook een vrouw volgens hem want als ik een man was dan had ik geen tijd om op dit forum te zittenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Klachtwaardig ook dat hij mods express verkeerd noemt
Goede argumentatie weer Kluunquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw volgens hem want als ik een man was dan had ik geen tijd om op dit forum te zitten
En Paulanersquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:53 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hele kamer blauw van de sigaren
Maar hij wel? Of is hij een zij? Ik snap het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw volgens hem want als ik een man was dan had ik geen tijd om op dit forum te zitten
Dat heeft ie nooit zo goed kunnen uitleggen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:55 schreef cofi het volgende:
[..]
Maar hij wel? Of is hij een zij? Ik snap het niet.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon kratje tochquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:56 schreef Goudenvis het volgende:
Koop je dat spul niet in traytjes dan?
Ik kom net Iwanius langs.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Paulaner
Ik heb standaard een kratje in de berging staan
Stuk goedkoper in Duitsland
Daarom ben je mod he.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Paulaner heeft ook van die halve kratjes maar dat slaat nergens op die heb je voor het ontbijt al op
Hij mag hier rustig acclimatiserenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik kom net Iwanius langs.
Kunnen jullie alles uitpraten
Vraag jij die cul mod even dan
alcoholist gespotquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Paulaner heeft ook van die halve kratjes maar dat slaat nergens op die heb je voor het ontbijt al op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |