Ja. Ga ervoor, tijger! Vraag me niet waarom, maar ik heb zo’n voorgevoel dat dit wel eens jouw jaar zou kunnen worden.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
De nieuwste dragonball z film was perfect geweest, maar bios is vaak niet een goede eerste date inderdaad. Hoe kan ik dat het beste aanpakken dan? Hey.. wil je een keer wat drinken?
Weet ze überhaupt dat je relatie over is? Als zij denkt dat jij nog een relatie hebt, snapt ik de terughoudendheid.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
De nieuwste dragonball z film was perfect geweest, maar bios is vaak niet een goede eerste date inderdaad. Hoe kan ik dat het beste aanpakken dan? Hey.. wil je een keer wat drinken?
Ja best wel, was wel een beetje gek dat het in het begin het gesprek wat stroef liep. Dat heb ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 3 februari 2019 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk! Heb je er een goed gevoel bij?
Ben je een rebound?quote:Op maandag 4 februari 2019 09:49 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ja best wel, was wel een beetje gek dat het in het begin het gesprek wat stroef liep. Dat heb ik eigenlijk nooit.
Maar ze gaf later ook aan dat ze een beetje afwezig was omdat ze 2 dagen er voor een best wel heftige mail van haar ex had gehad, en dat dat toch wel door haar hoofd speelde.
Nadat we het daar even over gehad hadden ging het eigenlijk wel weer lekker soepel
Nee, die indruk geeft ze me niet. Ze is nu een paar maanden single en sinds kort gaan daten.quote:
Voorstellen om een drankje te doen na werk. Heeft hier ook gewerktquote:Op maandag 4 februari 2019 00:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Thanks maatje. Ik heb ook het gevoel dat dit een super toffe jaar gaat worden. Tot nu toe gaat alles top.quote:Op maandag 4 februari 2019 04:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja. Ga ervoor, tijger! Vraag me niet waarom, maar ik heb zo’n voorgevoel dat dit wel eens jouw jaar zou kunnen worden.
Nooit benoemd eerlijk gezegd, maar misschien heeft ze het via andere collega's gehoord? Daarnaast heeft ze het trouwens ook vaak over haar schoonzus. Vandaar ook mijn terughoudendheid. Schoonzus als in de vrouw van je broer? De zus van je vriend? Ik weet het echt niet. Daar moet ik ook nog eens achter komen.quote:Op maandag 4 februari 2019 07:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ze überhaupt dat je relatie over is? Als zij denkt dat jij nog een relatie hebt, snapt ik de terughoudendheid.
Dat is ook een optie inderdaad, maar ze word altijd opgehaald door haar paps zodra we klaar zijn. Met OV kan ze niet thuis komen.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:44 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Voorstellen om een drankje te doen na werk. Heeft hier ook gewerkt
Dit was niet al te handig man. Je vindt die film supertof, maar of je er heen gaat of niet is afhankelijk van of zij zin heeft? Lijkt me niet erg sterk overkomen. Beter was geweest als je had gezegd 'ik ben van plan om erheen te gaan, heb je zin om mee te gaan?'. Als ze nee zegt ga je in je eentje.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:41 schreef anti-loper het volgende:
Ze vroeg of ik zou gaan en ik zei alleen als jij mee gaat. Zei ze dat laat ik je wel weten. Gaf ze daarna aan dat ze niet kon.
Ik ben dus nu een beetje bang om de sfeer op werk te verpesten. Ik wil haar echt heel graag, maar ik wil het ook niet verpesten dat het straks fuckedup is op werk.
Wat kan ik het beste doen????
Hmm ik hoop het voor je dat het niet zo is.quote:Op maandag 4 februari 2019 09:54 schreef Feddd het volgende:
[..]
Nee, die indruk geeft ze me niet. Ze is nu een paar maanden single en sinds kort gaan daten.
En ze denkt dat haar ex daar lucht van heeft gekregen en nu ineens wanhoop pogingen gaat doen om haar toch weer terug te krijgen.
Ze had voor dat mailtje al tijden niks meer van hem gehoord.
Komen we maar op 1 manier achter hequote:Op maandag 4 februari 2019 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ik hoop het voor je dat het niet zo is.
Ziekelijk gedrag! Dat er een term voor is zegt al genoeg. Bahquote:Op maandag 4 februari 2019 17:22 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Een cashdrop is het afgeven van cash aan een meid op een door haar gekozen plek en tijdstip zodat zij het lekker op kan shoppen
Ach als beide partijen het leuk vindenquote:Op maandag 4 februari 2019 17:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ziekelijk gedrag! Dat er een term voor is zegt al genoeg. Bah.
Donderdag én vrijdag een date, lekker tegelijk kansen spreiden
Nou, sorry dat het niet ontopic is, maar ik dacht precies hetzelfde. Hou lekker de eer aan jezelf ipv zo na te trappen. Zegt meer over hem dan over die vrouw.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dude, wanneer laat je het nou eens los dat ik haar niet ben, flapdrol![]()
Maar wel veelzeggend dat je voldoening uit haalt uit iemand anders zijn ongemak
Nee, straks zit je ook je leven lang opgeschoteld met een vent die niet tegen afwijzing kan. Lekker danquote:Op maandag 4 februari 2019 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja zou daar niet teveel hoop op vestigen
Dat is inderdaad kutquote:Op maandag 4 februari 2019 18:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, sorry dat het niet ontopic is, maar ik dacht precies hetzelfde. Hou lekker de eer aan jezelf ipv zo na te trappen. Zegt meer over hem dan over die vrouw.
Wel OT: ik heb sinds een paar dagen superleuk contact met een man via tinder. We appen en bellen de hele dag door en hebben voor volgende week maandag afgesproken. Ik kijk er aan de ene kant naar uit om hem te ontmoeten, aan de andere kant begint de ellende dan weer... als hij niet leuk genoeg is, dan is het leuke contact weg. Als hij wel leuk genoeg is schiet ik weer in de stress.. daten is zo irritant
Op zich vind ik alleen zijn ook heerlijk. Geen verplichtingen, geen druk, gewoon doen waar je zelf zin in hebt, niemand om rekening mee te houden en alle tijd voor jezelf. Maar dat “wij” gevoel mis ik toch best erg. Iemand bijzonders in je leven om alles mee te kunnen delen. En man wat zou ik graag weer eens willen vrijen ipv seks te hebbenquote:Op maandag 4 februari 2019 18:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kutmaar het is of dat, of eeuwig alleen blijven. Nou is met het laatste ook niks mis natuurlijk
wel een beetje eenzaam.
Geloof je het zelfquote:Op maandag 4 februari 2019 19:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Toen vanochtend voorgesteld of het haar leuk leek om dit weekend naar de efteling te gaan. Stelde zelf eerst zaterdag voor, waarna ze zei dat ze het wilde maar niet kon omdat ze een afspraak bij de kapper had
Zou niet kunnen bedenken waarom niet, volgend weekend gaat ze op vakantie voor 3 weken, dus het zou gewoon kunnen.quote:
Maar dan nog, als ze je echt leuk vond kon ze dat afspraak je toch gewoon verplaatsen?quote:Op maandag 4 februari 2019 19:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Zou niet kunnen bedenken waarom niet, volgend weekend gaat ze op vakantie voor 3 weken, dus het zou gewoon kunnen.
Ik kan niet in haar planning kijken, ga ik geen oordeel over doen.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar dan nog, als ze je echt leuk vond kon ze dat afspraak je toch gewoon verplaatsen?
Je kan elke dag naar de kapper man.
Sorry, maar dat is onzin. Naar zippycuts kun je best iedere dag, maar een gewilde kapper, dan moet je gewoon ruim op tijd een afspraak maken.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar dan nog, als ze je echt leuk vond kon ze dat afspraak je toch gewoon verplaatsen?
Concentreer je gewoon op haar en doe niet zo nerveus. En stel je niet zo afhankelijk op. Dat ruiken vrouwen en het stinkt.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Goster kreeg ik zowaar een appje met hoe mijn dag was ed. Toen zei ze ‘ ik ga jou helemaal inmaken met mario kart donderdag’![]()
( terwijl ik ervan uit ging dat donderdag een ‘misschien’ was,)
Toen vanochtend voorgesteld of het haar leuk leek om dit weekend naar de efteling te gaan. Stelde zelf eerst zaterdag voor, waarna ze zei dat ze het wilde maar niet kon omdat ze een afspraak bij de kapper had
Toen ik vroeg of ze zondag wilde heb ik nog geen antwoord op, wel aantal keer online geweest 🙄
Frustrerend ook dat ik geen andere matches heb, geen andere potentionele dates ed. Het leven is oneerlijk![]()
Hoezo afhankelijk? Tis niet dat ik talloze berichtjes stuurquote:Op maandag 4 februari 2019 20:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Concentreer je gewoon op haar en doe niet zo nerveus. En stel je niet zo afhankelijk op. Dat ruiken vrouwen en het stinkt.
Dat je loopt te stressen dat je niet direct antwoord krijgt en zeurt dat je geen tweede lijn hebt lopen.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hoezo afhankelijk? Tis niet dat ik talloze berichtjes stuur
Ja ik snap je helemaalquote:Op maandag 4 februari 2019 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zich vind ik alleen zijn ook heerlijk. Geen verplichtingen, geen druk, gewoon doen waar je zelf zin in hebt, niemand om rekening mee te houden en alle tijd voor jezelf. Maar dat “wij” gevoel mis ik toch best erg. Iemand bijzonders in je leven om alles mee te kunnen delen. En man wat zou ik graag weer eens willen vrijen ipv seks te hebbenMaarja, dan moet je dus wel daten! Die paar eerste dates zou ik echt met alle liefde overslaan 🙈
Lijkt me helemaal niet raar! Maar ik zou zeggen, bespreek het met haar? Stel na je volgende date een afspraak op korte termijn voor op een doordeweekse dag ipv weekend. Stel bijvoorbeeld voor om na het werk naar haar toe te komen en samen te koken. Als ze geshockeerd reageert, kun je toch uitleggen dat het je niet om seks gaat, maar dat het je gewoon fijn lijkt om haar iets vaker te zien en het iets persoonlijker te maken? Ik vond dat je dat mooi verwoordequote:Op maandag 4 februari 2019 19:59 schreef Mandéra het volgende:
Na jaren falen in Nederland en menig buitenlands avontuur beleefd te hebben op het gebied van de liefde heb ik morgen zowaar alweer mijn 4e date met een dame die ik via Tinder heb leren kennen. Normaliter vind ik Nederlandse dames vaak behoorlijk koud en soms zelfs een beetje suf/saai. Maar deze dame voel ik toch wel wat voor nu.![]()
Toch zit ik al een sinds date 3, nu een week of 2 geleden, met een vraagstukje in mijn hoofd. We doen eigenlijk elke date hetzelfde, namelijk ergens na werk een hapje eten en de rest van de avond al kletsend en af en toe zoenend doorbrengen in leuke bar. Nu is dat op zich hartstikke leuk en ik heb het ook echt naar mijn zin elke date opnieuw. Maar ik merk aan mijzelf dat ik toch wel wat meer zou willen escaleren zoals men dat met een mooi woord noemt. Bijvoorbeeld, koken bij mij, bij haar thuis of iets anders actiefs. Het allemaal iets persoonlijker maken
Vorige week zijn we wel gaan bowlen, was leuk maar voor morgen heeft zij weer het idee verzonnen om te gaan eten. Nu probeer ik sinds date 2 wel af en toe te hinten naar andere activiteiten maar daar praat ze eigenlijk telkens om heen. Heb een beetje het idee dat ze denkt dat, zodra ze met mij mee naar huis zou gaan of dat we uberhaupt ergens enkel met ons twee belanden, ik sex wil. Tegelijkertijd merk ik ook aan haar dat ze wat onervaren is op intiem gebied en het een drempel voor haar kan zijn.
Nu wil ik absoluut niet aansturen op sex maar als ik na morgen kan zeggen dat ik 4 succesvolle, leuke en toffe dates er op heb zitten met een dame die ik echt leuk begin te vinden, wil ik ook groeien naar meer. Bijvoorbeeld elkaar meerdere keren per week zien. Is nu 1x per week, mag best 2x worden van mij. Soms even weg uit het openbare etc.
Ben ik nu ongeduldig of hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Dit ja. Vrouwen ruiken dat van mijlen ver.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat je loopt te stressen dat je niet direct antwoord krijgt en zeurt dat je geen tweede lijn hebt lopen.
Het klinkt vooral zo verbitterend als ik het zo lees... en dat straal je dan ook uitquote:Op maandag 4 februari 2019 22:05 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dit ja. Vrouwen ruiken dat van mijlen ver.
Het gaat niet zozeer om de hoeveelheid berichten, maar om de inhoud.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hoezo afhankelijk? Tis niet dat ik talloze berichtjes stuur
Snap niet wat er wanhopig is aan ‘ zondag dan een optie?’. Maar goed.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de hoeveelheid berichten, maar om de inhoud.
Daarnaast straal je inderdaad ook wanhopigheid uit hier. Sowieso dat dat ook naar voren komt in je communicatie met haar. Zoiets kun je niet faken en moet je ook niet willen faken.
Denk dat het hem meer gaat om de toon en frustratie die je in je posts proeft, niet aan wat je letterlijk zegt of concreet voorstelt.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Snap niet wat er wanhopig is aan ‘ zondag dan een optie?’. Maar goed.
Ik uit mijn frustraties wel eldersen miss ligt het wel aan mij hoor, ikben nooit ‘ te druk’ en reageer altijd meteen en alles zodra ik het lees. Maar het ligt aan mij etc etc
![]()
Ja dat was inderdaad verstandiger geweest. Ben nu proberen aan het uit te vissen hoe zit.. of ze weet dat ik vrijgezel ben en of zij een vriend heeft. Als ze vrijgezel is dan ga ik het gewoon aangeven en vragen of ze zin heeft in een drankje of iets dergelijks. Wat betreft lol en flirten zit het goed.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:03 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit was niet al te handig man. Je vindt die film supertof, maar of je er heen gaat of niet is afhankelijk van of zij zin heeft? Lijkt me niet erg sterk overkomen. Beter was geweest als je had gezegd 'ik ben van plan om erheen te gaan, heb je zin om mee te gaan?'. Als ze nee zegt ga je in je eentje.
Voor wat nu betreft, zou ik het een beetje proberen aan te voelen. Hebben jullie veel lol samen? Flirt je met haar? Dan is het niet meer dan logisch dat jullie elkaar buiten het werk zouden kunnen zien. Hangt er niet die vibe tussen jullie, dan zou ik effe wachten en juist een stap terug doen in jouw interesse naar haar. Je wilt haar ook niet bombarderen met date aanvragen.
Vraag haar in ieder geval mee op bovenstaande manier. Alsof je al gaat zegmaar, en dat zij kan joinen.
Nogmaals, het gaat om de wanhoop die in jou zit en jij hier toont.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik uit mijn frustraties wel eldersen miss ligt het wel aan mij hoor, ikben nooit ‘ te druk’ en reageer altijd meteen en alles zodra ik het lees. Maar het ligt aan mij etc etc
![]()
Inderdaad goed adviesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat om de wanhoop die in jou zit en jij hier toont.
Alles bij jou is gericht op dat zij jou leuk vindt, aandacht geeft, enz. Kortom: jij vraagt van haar en zij moet geven aan jou. Volstrekt scheef, je zet haar boven jou en jij bent simpelweg de bedelaar.
Vrouwen ruiken dat. Goede kans dat ze jou op zichzelf gewoon leuk vindt, maar dat die geur die je verspreidt haar toch op afstand houdt.
Kortom: doe eens relaxed. Ze geeft zelf aan donderdag weer langs te komen. Nou, dan is het misschien het moment om het over zondag te hebben. En wil ze liever niet, ook goed. Jij verzint toch wel iets anders om te doen op zondag? Graag of niet.
Precies. Die man focust zich alleen op wat hij zegt. Het gaat om de onderlaag. Hoe voel je je erbij, en met welke intentie zeg je dingen. Dat is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat om de wanhoop die in jou zit en jij hier toont.
Alles bij jou is gericht op dat zij jou leuk vindt, aandacht geeft, enz. Kortom: jij vraagt van haar en zij moet geven aan jou. Volstrekt scheef, je zet haar boven jou en jij bent simpelweg de bedelaar.
Vrouwen ruiken dat. Goede kans dat ze jou op zichzelf gewoon leuk vindt, maar dat die geur die je verspreidt haar toch op afstand houdt.
Kortom: doe eens relaxed. Ze geeft zelf aan donderdag weer langs te komen. Nou, dan is het misschien het moment om het over zondag te hebben. En wil ze liever niet, ook goed. Jij verzint toch wel iets anders om te doen op zondag? Graag of niet.
Het feit dat het je frustreert hoe zij zich gedraagt zegt al genoeg.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
![]()
Lief.....geniet ervan!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:38 schreef alpeko het volgende:
Update van mijn kant. We zijn pas 4 wkn verder sinds de eerste date maar al meer samen geweest dan met dames waar ik meerdere maanden mee heb gedated. Het voelt gewoon zo vertrouwd. Vr avond tot za morgen bij haar geweest. Sta je zondag avond te koken, appt ze: "Zal ik vanavond een theetje bij je komen drinken? Ik mis je". Dus ik: spontaan: "Je kunt ook mee eten hoor, maak ik er wat extra bij. Dan is het genoeg voor twee". En een half uur later zit je samen aan tafel met haar hond aan je voeten. Die was ook mee en zit liefst bij mij als ik er ben.
Dat is echt liefquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:38 schreef alpeko het volgende:
Update van mijn kant. We zijn pas 4 wkn verder sinds de eerste date maar al meer samen geweest dan met dames waar ik meerdere maanden mee heb gedated. Het voelt gewoon zo vertrouwd. Vr avond tot za morgen bij haar geweest. Sta je zondag avond te koken, appt ze: "Zal ik vanavond een theetje bij je komen drinken? Ik mis je". Dus ik: spontaan: "Je kunt ook mee eten hoor, maak ik er wat extra bij. Dan is het genoeg voor twee". En een half uur later zit je samen aan tafel met haar hond aan je voeten. Die was ook mee en zit liefst bij mij als ik er ben.
Awwquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:38 schreef alpeko het volgende:
Vertel?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 februari 2019 09:29 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het feit dat het je frustreert hoe zij zich gedraagt zegt al genoeg
Tja.. neem je dan ook geen baan want die kan je ook kwijtraken? Is toch inherent aan relaties en alles in het leven dat het goed en fout kan gaan en vaak niet voor levenslang duurt...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn jullie nooit bang om je relatie kwijt te raken? Dat is wel wat me tegenhoudt om überhaupt te gaan daten.
Ik denk dat een goede basis voor een relatie de kansen op een succesvolle en lange relatie het grootst zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn jullie nooit bang om je relatie kwijt te raken? Dat is wel wat me tegenhoudt om überhaupt te gaan daten. Hoe vaak hoor je wel niet dat mensen, vaak zelfs getrouwd, vreemdgaan e.d.
Sommige kappers hebben een agenda.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Als ze zegt zaterdag niet te kunnen, laat de bal dan even bij haar liggen. Nu gun je haar eigenlijk niet eens de ruimte om zelf initiatief te nemen.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Goster kreeg ik zowaar een appje met hoe mijn dag was ed. Toen zei ze ‘ ik ga jou helemaal inmaken met mario kart donderdag’![]()
( terwijl ik ervan uit ging dat donderdag een ‘misschien’ was,)
Toen ik vroeg of ze zondag wilde heb ik nog geen antwoord op, wel aantal keer online geweest 🙄
Frustrerend ook dat ik geen andere matches heb, geen andere potentionele dates ed. Het leven is oneerlijk![]()
Nou en? Ieder ‘bezit’ ga je ooit verliezen. Dat hoort bij het leven.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn jullie nooit bang om je relatie kwijt te raken? Dat is wel wat me tegenhoudt om überhaupt te gaan daten. Hoe vaak hoor je wel niet dat mensen, vaak zelfs getrouwd, vreemdgaan e.d.
Shit happens.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
Vanwaar de naam kattendude? Die heb ik gemist geloof ik. Vind hem al leuk?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Shit happens.
Gisteren date gehad met kattendude, hij heeft voor mij gekookt (ondanks dat ik bijna niks kan eten heeft hij toch zijn best gedaan en iets gemaakt wat ik wel kon eten). Super liefwe hebben verder op de bank gelegen en Netflix gekeken, wat misschien saai klinkt maar eigenlijk best wel fijn was.
Alleen verder is er nog niks gebeurd, dus ik moet maar de volgende keer de leiding nemen
Jullie liggen samen op de bank en hij doet niks?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Shit happens.
Gisteren date gehad met kattendude, hij heeft voor mij gekookt (ondanks dat ik bijna niks kan eten heeft hij toch zijn best gedaan en iets gemaakt wat ik wel kon eten). Super liefwe hebben verder op de bank gelegen en Netflix gekeken, wat misschien saai klinkt maar eigenlijk best wel fijn was.
Alleen verder is er nog niks gebeurd, dus ik moet maar de volgende keer de leiding nemen
Omdat hij een beetje een crazy cat dude is en een kat heeft. Ik vind hem best leuk, nog niet zeker of er een klik is, maar hij wil me wel graag nog een keertje zien dus ik denk dat hij misschien een beetje verlegen is.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanwaar de naam kattendude? Die heb ik gemist geloof ik. Vind hem al leuk?
En nog iets van badagent gehoord?
Ik snap het ook niet helemaal, maar goed ik kan natuurlijk ook de stap nemenquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jullie liggen samen op de bank en hij doet niks?![]()
Raar? A.s. weekend zou je je spullen halen toch? Of was dat afgelopen weekend?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:09 schreef Halimede het volgende:
[..]
Omdat hij een beetje een crazy cat dude is en een kat heeft. Ik vind hem best leuk, nog niet zeker of er een klik is, maar hij wil me wel graag nog een keertje zien dus ik denk dat hij misschien een beetje verlegen is.
Ja, ik heb een beetje vage berichtjes gehad van badagent. Blijkbaar heb ik hem gekwetst en kan ik het niet goed maken, maar hij appt me nog wel
Afgelopen weekend, maar dat ging toch niet door. Ik heb gezegd dat ik vanavond wel tijd heb om mijn spullen te halen, maar ach, hoeft voor mij ook niet per se. Zijn maar spullen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Raar? A.s. weekend zou je je spullen halen toch? Of was dat afgelopen weekend?
Anders genoeg andere vis in de zee...quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar goed ik kan natuurlijk ook de stap nemen
Zeker! Daar maak ik me ook geen zorgen omquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Anders genoeg andere vis in de zee...
Hij durft niet zo goed denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar goed ik kan natuurlijk ook de stap nemen
Ik ben ook heel engquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:42 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij durft niet zo goed denk ik
Maar dat ie meer wil is wel duidelijk, anders lig je niet met je date op de bank.
Klinkt als beetje bindingsangstquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Afgelopen weekend, maar dat ging toch niet door. Ik heb gezegd dat ik vanavond wel tijd heb om mijn spullen te halen, maar ach, hoeft voor mij ook niet per se. Zijn maar spullen.
Hij zei gisteren ook dat hij meer voor me voelde, maar dat was in het zelfde berichtje als waar hij liet merken dat ik het niet goed kon maken. Ik weet echt niet wat die vent van me verwacht.
Oh spannend......maar als het nu al goed klikt kan het haast niet tegen vallen toch? Succes en geniet ervan!quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt als beetje bindingsangstWie weet komt er nog wat uit, misschien ook niet. Het lijkt erop dat je al over hem heen bent dus dan zou ik het lekker laten gaan. Niet leuk genoeg om alle moeite in te steken.
Mijn date van aanstaande maandag is verzet naar over anderhalf uur. Wordt een korte date want moet dochter uit school halen en ben nu al zenuwachtig. We hebben echt heel fijn contact. Appen de hele dag door en bellen veel en ik heb ook echt steun aan hem, nu al. Daarom wilde ik eigenlijk nog niet afspreken. Ben bang dat de klik er niet is en ik dan het hele contact kwijt ben
Tuurlijk wel. Iemand kan op zijn foto leuk lijken, maar als je die klik in real life niet voelt, dan houdt het gewoon op. Ongeacht hoe gezellig je kan kletsen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh spannend......maar als het nu al goed klikt kan het haast niet tegen vallen toch? Succes en geniet ervan!
Bedoelde dat ik er toch een positief gevoel bij hebquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iemand kan op zijn foto leuk lijken, maar als je die klik in real life niet voelt, dan houdt het gewoon op. Ongeacht hoe gezellig je kan kletsen.
Klinkt nu al als beetje verlangtingsangstquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt als beetje bindingsangstWie weet komt er nog wat uit, misschien ook niet. Het lijkt erop dat je al over hem heen bent dus dan zou ik het lekker laten gaan. Niet leuk genoeg om alle moeite in te steken.
Mijn date van aanstaande maandag is verzet naar over anderhalf uur. Wordt een korte date want moet dochter uit school halen en ben nu al zenuwachtig. We hebben echt heel fijn contact. Appen de hele dag door en bellen veel en ik heb ook echt steun aan hem, nu al. Daarom wilde ik eigenlijk nog niet afspreken. Ben bang dat de klik er niet is en ik dan het hele contact kwijt ben
Dus nu verdoe je misschien wel elkaars tijd met een soort van illusie?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iemand kan op zijn foto leuk lijken, maar als je die klik in real life niet voelt, dan houdt het gewoon op. Ongeacht hoe gezellig je kan kletsen.
Reactie op wat ik ook al dacht : als een meid denkt van yesss hij vraagt me mee uit, dan kan verzet ze die afspraak echt wel. Verplaats je eens : een meid die jij super leuk vindt vraagt je ineens voor een date, en jij hebt een afspraak bij de kapper staan.quote:
Die superleuke meid kan vast ook een andere dag. Ik heb die dag geen tijd, dus dan plannen we het wel een andere keer.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:14 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Reactie op wat ik ook al dacht : als een meid denkt van yesss hij vraagt me mee uit, dan kan verzet ze die afspraak echt wel. Verplaats je eens : een meid die jij super leuk vindt vraagt je ineens voor een date, en jij hebt een afspraak bij de kapper staan.
Overigens is het een non issue en lijkt het eerder een smoes want als hij dan zondag voorstelt reageert ze ineens helemaal niet meer....hoe duidelijk wil je het hebben?
Het ligt er een beetje aan wat je die dag gaat doen. Heb je echt iets super belangrijks staan, dan zeg je het niet zo snel af als een trivialiteit als naar de kapper gaan wat je zelf 365 dagen per jaar kan theoretisch.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die superleuke meid kan vast ook een andere dag. Ik heb die dag geen tijd, dus dan plannen we het wel een andere keer.
Ik moet dat toch altijd anderhalve week tot twee weken vooraf plannen, dus als dat staat, dan staat dat. Dan zou ik gewoon zeggen: zaterdag komt niet uit, zondag wel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:57 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wat je die dag gaat doen. Heb je echt iets super belangrijks staan, dan zeg je het niet zo snel af als een trivialiteit als naar de kapper gaan wat je zelf 365 dagen per jaar kan theoretisch.
Denk dat je je kans wel grijpt als je iemand super leuk vindt , de meeste meiden hebben als ze daten ook wel meerdere geïnteresseerden en schaken op een paar borden tegelijk dus het lijkt me nogal naïef om te denken van ach als ze echt leuk is dan komt het wel een andere keer....
Denk dat er weinig mannen dan zeggen nee joh ik ga die dag even naar de kapper dus laat maar 😬😬
Klopt. Maar in dit geval ging het toch over een tripje naar de efteling, dus dan is het tijdstip van de afspraak ook van belang + wat je gaat doen. Want je kan er zo 2 uur zitten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Je kan bijvoorbeeld of voor of na de kapper afspreken
Awquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, kortste date ooitHij leek voor mijn gevoel niet echt op zijn foto’s en vroeg na 2 minuten wandelen al “en?”. Dus toen maar weer omgedraaid, want ik voelde echt 0 aantrekkingskracht. Dus idd, ik vind het heel rot dat we ons contact nu kwijt zijn, want dat was oprecht heel fijn. Maar voor verder daten is voor mij echt aantrekkingskracht nodig.
Ja dat zei hij ook en dat is ook waar. Maar toch vind ik het heel rottig. Ik haat daten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Awjammer, maar misschien wel beter dat het nu al duidelijk is voordat je je misschien wel nog meer gaat hechten aan het contact.
Precies, dit bedoelde ik.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:14 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Reactie op wat ik ook al dacht : als een meid denkt van yesss hij vraagt me mee uit, dan kan verzet ze die afspraak echt wel. Verplaats je eens : een meid die jij super leuk vindt vraagt je ineens voor een date, en jij hebt een afspraak bij de kapper staan.
Overigens is het een non issue en lijkt het eerder een smoes want als hij dan zondag voorstelt reageert ze ineens helemaal niet meer....hoe duidelijk wil je het hebben?
Maar als je alles even evalueert: leek hij echt niet zoals op de foto's of leek dat maar zo, omdat jij geen aantrekkingskracht voelde?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ook en dat is ook waar. Maar toch vind ik het heel rottig. Ik haat daten.
Ze kan inderdaad vast wel een andere dag, maar dat gaf ze niet aan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die superleuke meid kan vast ook een andere dag. Ik heb die dag geen tijd, dus dan plannen we het wel een andere keer.
Zo moeilijk is het niet hoor. Kijk, als er die dag nou iets bijzonders is wat alleen die dag kan, prima. Maar de efteling is 365 dagen per jaar open. Als die superleuke meid de overige 364 dagen niet kan, dan is het geen superleuke meid voor mij.
Dit inderdaad. Dat is een snoeiharde red flag.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:14 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Precies, dit bedoelde ik.
Dat je naar de kapper moet is een legitieme reden, maar vervolgens stuurt ze geen tegenvoorstel.
Dit zegt genoeg over haar interesse. Een chick die jou leuk vindt zegt op een uitnodiging om naar de Efteling te gaan echt niet 'Nee sorry ik moet naar de kapper'
In dat licht was het een lachwekkend excuus, maar Vlaggenroof ging er gewoon in mee.
Wat bedoelde hij met die 'en?'quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, kortste date ooitHij leek voor mijn gevoel niet echt op zijn foto’s en vroeg na 2 minuten wandelen al “en?”. Dus toen maar weer omgedraaid, want ik voelde echt 0 aantrekkingskracht. Dus idd, ik vind het heel rot dat we ons contact nu kwijt zijn, want dat was oprecht heel fijn. Maar voor verder daten is voor mij echt aantrekkingskracht nodig.
Ga je dan niet met teveel verwachting de dates in?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dat zei hij ook en dat is ook waar. Maar toch vind ik het heel rottig. Ik haat daten.
Het waren foto’s waarbij ik dacht: dit kan goed uitpakken, of slecht. Ik vond niet dat hij op zijn foto’s leek. Shit happens...quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Maar als je alles even evalueert: leek hij echt niet zoals op de foto's of leek dat maar zo, omdat jij geen aantrekkingskracht voelde?
En als hij na 2 minuten wandelen al vraag 'en?'. Dan is dat toch niet iets waar jij iets aan kan doen? Hij heeft waarschijnlijk geen zin om lang te daten en heeft haast (misschien in verband met leeftijd)?
Maar zoals eerder is gezegd: beter dat je het nu weet dan als je er helemaal in zit.
Ja, of hij zit er teveel bovenop. Ze hebben al een date voor donderdag. En dan meteen alweer voor de zaterdag de efteling plannen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ze kan inderdaad vast wel een andere dag, maar dat gaf ze niet aan.
Vrouwen die jou leuk vinden maken het afspreken makkelijk voor je. Dit is duidelijk niet het geval hier.
Ik wist niet dat ze donderdag ook een date hebben. In dat geval is het way too much inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, of hij zit er teveel bovenop. Ze hebben al een date voor donderdag. En dan meteen alweer voor de zaterdag de efteling plannen.
Zeker met het beeld dat hij schept dat hij zich heel afhankelijk van haar opstelt denk ik echt dat daar het probleem wel eens kan liggen. Het is een beetje als met het stoken van een vuurtje, als je er om de minuut een houtblok bij flikkert smoor je het vlammetje ook...
In dat geval kun je toch maar beter eerst afspreken in plaats van met een bepaalde illusie vna wie hij is gaan bellen en appen, om er vervolgens achter te komen dat het een heel ander persoon is dan je dacht (dit verandert altijd wel een beetje denk ik).quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het waren foto’s waarbij ik dacht: dit kan goed uitpakken, of slecht. Ik vond niet dat hij op zijn foto’s leek. Shit happens...
Ja daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ga je dan niet met teveel verwachting de dates in?
Want volgens mij is het niet het daten waar jij tegenop ziet, maar de teleurstellingen. En die lijken mij te voorkomen te zijn als je niets verwacht anders dan dat je een leuke avond hebt (en als dat niet het geval is, is dat weer wat overkomelijker dan de verwachtingen die jij lijkt te hebben).
Jahoor, alsof je dit soort dingen met voorbedachte raden op deze manier plant... Date jij überhaupt zelf eigenlijk wel?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:27 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
In dat geval kun je toch maar beter eerst afspreken in plaats van met een bepaalde illusie vna wie hij is gaan bellen en appen, om er vervolgens achter te komen dat het een heel ander persoon is dan je dacht (dit verandert altijd wel een beetje denk ik).
`quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jahoor, alsof je dit soort dingen met voorbedachte raden op deze manier plant... Date jij überhaupt zelf eigenlijk wel?
Heb je eigenlijk vaker dat je voor de eerste date al een aantal telefoongesprekken gaat voeren? Dat doe ik echt nooit, maar misschien ben ik daar zeldzaam in?!quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |