abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184852856
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 02:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Sommige kappers hebben een agenda.

Reactie op wat ik ook al dacht : als een meid denkt van yesss hij vraagt me mee uit, dan kan verzet ze die afspraak echt wel. Verplaats je eens : een meid die jij super leuk vindt vraagt je ineens voor een date, en jij hebt een afspraak bij de kapper staan.

Overigens is het een non issue en lijkt het eerder een smoes want als hij dan zondag voorstelt reageert ze ineens helemaal niet meer....hoe duidelijk wil je het hebben?
  woensdag 6 februari 2019 @ 12:30:28 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184853080
Een kappersafspraak verplaatsen.. tja sommigen doen dit wel anderen niet

Mbt mijn date van afgelopen maandag.
Sindsdien krijg ik eigenlijk van hem enkel een 'goedemorgen', 'pauze' appjes.
Niet dat ik zelf veel investeer erin, dat moet ook gezegd worden.
pi_184853200
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:14 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Reactie op wat ik ook al dacht : als een meid denkt van yesss hij vraagt me mee uit, dan kan verzet ze die afspraak echt wel. Verplaats je eens : een meid die jij super leuk vindt vraagt je ineens voor een date, en jij hebt een afspraak bij de kapper staan.

Overigens is het een non issue en lijkt het eerder een smoes want als hij dan zondag voorstelt reageert ze ineens helemaal niet meer....hoe duidelijk wil je het hebben?
Die superleuke meid kan vast ook een andere dag. Ik heb die dag geen tijd, dus dan plannen we het wel een andere keer.

Zo moeilijk is het niet hoor. Kijk, als er die dag nou iets bijzonders is wat alleen die dag kan, prima. Maar de efteling is 365 dagen per jaar open. Als die superleuke meid de overige 364 dagen niet kan, dan is het geen superleuke meid voor mij.
pi_184853306
Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Wil je wel of niet met iemand op date of verder met die persoon?

Het staat er bewust zwart-wit, maar veel mensen draaien eromheen en gaan smoesjes verzinnen.. De grootste smoes is nog altijd: "ik ben druk".. :').

Als je Úcht wil, dan maak je tijd! Je kan bijvoorbeeld of voor of na de kapper afspreken (uiteraard bepaal ik dat niet voor een ander, maar af en toe dan wordt je er gewoon simpel van ;)).
pi_184853519
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die superleuke meid kan vast ook een andere dag. Ik heb die dag geen tijd, dus dan plannen we het wel een andere keer.

Het ligt er een beetje aan wat je die dag gaat doen. Heb je echt iets super belangrijks staan, dan zeg je het niet zo snel af als een trivialiteit als naar de kapper gaan wat je zelf 365 dagen per jaar kan theoretisch.

Denk dat je je kans wel grijpt als je iemand super leuk vindt , de meeste meiden hebben als ze daten ook wel meerdere ge´nteresseerden en schaken op een paar borden tegelijk dus het lijkt me nogal na´ef om te denken van ach als ze echt leuk is dan komt het wel een andere keer....

Denk dat er weinig mannen dan zeggen nee joh ik ga die dag even naar de kapper dus laat maar 😬😬
pi_184853654
Mannen zijn geen vrouwen, ik zeg ook mijn kappersafspraak niet af voor een date :{w zeker niet als ik diegene een paar dagen daar voor al heb gezien. Er van uit gaan dat een ander zijn plannen voor je omgooit is ook wel een beetje ego´stisch.
pi_184853665
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:57 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan wat je die dag gaat doen. Heb je echt iets super belangrijks staan, dan zeg je het niet zo snel af als een trivialiteit als naar de kapper gaan wat je zelf 365 dagen per jaar kan theoretisch.

Denk dat je je kans wel grijpt als je iemand super leuk vindt , de meeste meiden hebben als ze daten ook wel meerdere ge´nteresseerden en schaken op een paar borden tegelijk dus het lijkt me nogal na´ef om te denken van ach als ze echt leuk is dan komt het wel een andere keer....

Denk dat er weinig mannen dan zeggen nee joh ik ga die dag even naar de kapper dus laat maar 😬😬
Ik moet dat toch altijd anderhalve week tot twee weken vooraf plannen, dus als dat staat, dan staat dat. Dan zou ik gewoon zeggen: zaterdag komt niet uit, zondag wel.

Verder lijkt jouw redenatie erg uit te gaan van ‘als je niet toehapt krijg je geen kans meer’. Sorry, maar zo werk ik niet. De kans dat ze een leukere kerel vinden dan ik ben is zo groot niet hoor. En als ze dat niet van mij denken moeten ze vooral ook naar een ander schaakbord gaan.

Kom op zeg. Als je prioriteit in mijn leven wil krijgen moet je dat verdienen.
pi_184853668
Nou, kortste date ooit :{ Hij leek voor mijn gevoel niet echt op zijn foto’s en vroeg na 2 minuten wandelen al “en?”. Dus toen maar weer omgedraaid, want ik voelde echt 0 aantrekkingskracht. Dus idd, ik vind het heel rot dat we ons contact nu kwijt zijn, want dat was oprecht heel fijn. Maar voor verder daten is voor mij echt aantrekkingskracht nodig.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:07:04 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184853679
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Je kan bijvoorbeeld of voor of na de kapper afspreken
Klopt. Maar in dit geval ging het toch over een tripje naar de efteling, dus dan is het tijdstip van de afspraak ook van belang + wat je gaat doen. Want je kan er zo 2 uur zitten.
pi_184853680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, kortste date ooit :{ Hij leek voor mijn gevoel niet echt op zijn foto’s en vroeg na 2 minuten wandelen al “en?”. Dus toen maar weer omgedraaid, want ik voelde echt 0 aantrekkingskracht. Dus idd, ik vind het heel rot dat we ons contact nu kwijt zijn, want dat was oprecht heel fijn. Maar voor verder daten is voor mij echt aantrekkingskracht nodig.
Aw :( jammer, maar misschien wel beter dat het nu al duidelijk is voordat je je misschien wel nog meer gaat hechten aan het contact.
pi_184853721
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Aw :( jammer, maar misschien wel beter dat het nu al duidelijk is voordat je je misschien wel nog meer gaat hechten aan het contact.
Ja dat zei hij ook en dat is ook waar. Maar toch vind ik het heel rottig. Ik haat daten.
Sarcasme. Herken het.
pi_184853829
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:14 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Precies, dit bedoelde ik.

Dat je naar de kapper moet is een legitieme reden, maar vervolgens stuurt ze geen tegenvoorstel.

Dit zegt genoeg over haar interesse. Een chick die jou leuk vindt zegt op een uitnodiging om naar de Efteling te gaan echt niet 'Nee sorry ik moet naar de kapper' :')

In dat licht was het een lachwekkend excuus, maar Vlaggenroof ging er gewoon in mee.
pi_184853847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat zei hij ook en dat is ook waar. Maar toch vind ik het heel rottig. Ik haat daten.
Maar als je alles even evalueert: leek hij echt niet zoals op de foto's of leek dat maar zo, omdat jij geen aantrekkingskracht voelde?

En als hij na 2 minuten wandelen al vraag 'en?'. Dan is dat toch niet iets waar jij iets aan kan doen? Hij heeft waarschijnlijk geen zin om lang te daten en heeft haast (misschien in verband met leeftijd)?

Maar zoals eerder is gezegd: beter dat je het nu weet dan als je er helemaal in zit.
pi_184853853
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet hoor. Kijk, als er die dag nou iets bijzonders is wat alleen die dag kan, prima. Maar de efteling is 365 dagen per jaar open. Als die superleuke meid de overige 364 dagen niet kan, dan is het geen superleuke meid voor mij.
Ze kan inderdaad vast wel een andere dag, maar dat gaf ze niet aan.

Vrouwen die jou leuk vinden maken het afspreken makkelijk voor je. Dit is duidelijk niet het geval hier.
pi_184853881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Precies, dit bedoelde ik.

Dat je naar de kapper moet is een legitieme reden, maar vervolgens stuurt ze geen tegenvoorstel.

Dit zegt genoeg over haar interesse. Een chick die jou leuk vindt zegt op een uitnodiging om naar de Efteling te gaan echt niet 'Nee sorry ik moet naar de kapper' :')

In dat licht was het een lachwekkend excuus, maar Vlaggenroof ging er gewoon in mee.
Dit inderdaad. Dat is een snoeiharde red flag.
pi_184853897
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
Wat bedoelde hij met die 'en?'
pi_184853912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:09 schreef Spirit82 het volgende:

Ga je dan niet met teveel verwachting de dates in?

Want volgens mij is het niet het daten waar jij tegenop ziet, maar de teleurstellingen. En die lijken mij te voorkomen te zijn als je niets verwacht anders dan dat je een leuke avond hebt (en als dat niet het geval is, is dat weer wat overkomelijker dan de verwachtingen die jij lijkt te hebben).
pi_184853919
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:15 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Maar als je alles even evalueert: leek hij echt niet zoals op de foto's of leek dat maar zo, omdat jij geen aantrekkingskracht voelde?

En als hij na 2 minuten wandelen al vraag 'en?'. Dan is dat toch niet iets waar jij iets aan kan doen? Hij heeft waarschijnlijk geen zin om lang te daten en heeft haast (misschien in verband met leeftijd)?

Maar zoals eerder is gezegd: beter dat je het nu weet dan als je er helemaal in zit.
Het waren foto’s waarbij ik dacht: dit kan goed uitpakken, of slecht. Ik vond niet dat hij op zijn foto’s leek. Shit happens...
Sarcasme. Herken het.
pi_184854065
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ze kan inderdaad vast wel een andere dag, maar dat gaf ze niet aan.

Vrouwen die jou leuk vinden maken het afspreken makkelijk voor je. Dit is duidelijk niet het geval hier.
Ja, of hij zit er teveel bovenop. Ze hebben al een date voor donderdag. En dan meteen alweer voor de zaterdag de efteling plannen.

Zeker met het beeld dat hij schept dat hij zich heel afhankelijk van haar opstelt denk ik echt dat daar het probleem wel eens kan liggen. Het is een beetje als met het stoken van een vuurtje, als je er om de minuut een houtblok bij flikkert smoor je het vlammetje ook...
pi_184854083
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, of hij zit er teveel bovenop. Ze hebben al een date voor donderdag. En dan meteen alweer voor de zaterdag de efteling plannen.

Zeker met het beeld dat hij schept dat hij zich heel afhankelijk van haar opstelt denk ik echt dat daar het probleem wel eens kan liggen. Het is een beetje als met het stoken van een vuurtje, als je er om de minuut een houtblok bij flikkert smoor je het vlammetje ook...
Ik wist niet dat ze donderdag ook een date hebben. In dat geval is het way too much inderdaad.

Als ze nog niks hebben gepland, is ze gewoon niet geinteresseerd.
pi_184854110
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het waren foto’s waarbij ik dacht: dit kan goed uitpakken, of slecht. Ik vond niet dat hij op zijn foto’s leek. Shit happens...
In dat geval kun je toch maar beter eerst afspreken in plaats van met een bepaalde illusie vna wie hij is gaan bellen en appen, om er vervolgens achter te komen dat het een heel ander persoon is dan je dacht (dit verandert altijd wel een beetje denk ik).
pi_184854116
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ga je dan niet met teveel verwachting de dates in?

Want volgens mij is het niet het daten waar jij tegenop ziet, maar de teleurstellingen. En die lijken mij te voorkomen te zijn als je niets verwacht anders dan dat je een leuke avond hebt (en als dat niet het geval is, is dat weer wat overkomelijker dan de verwachtingen die jij lijkt te hebben).
Ja daar heb je helemaal gelijk in.
Sarcasme. Herken het.
pi_184854141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:27 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

In dat geval kun je toch maar beter eerst afspreken in plaats van met een bepaalde illusie vna wie hij is gaan bellen en appen, om er vervolgens achter te komen dat het een heel ander persoon is dan je dacht (dit verandert altijd wel een beetje denk ik).
Jahoor, alsof je dit soort dingen met voorbedachte raden op deze manier plant... Date jij Řberhaupt zelf eigenlijk wel?
Sarcasme. Herken het.
pi_184854258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jahoor, alsof je dit soort dingen met voorbedachte raden op deze manier plant... Date jij Řberhaupt zelf eigenlijk wel?
`

Ik denk niet dat dat is wat hij zegt... ik moet zelf ook toegeven dat ik vaker in die 'val heb getrapt'. Tussen aanhalingstekens, want dat lag in die gevallen ook gedeeltelijk bij mezelf.

Op den duur werd ik er steeds beter in het online contact minder te 'idealiseren' met het risico op een tegenvallende date. Dat betekent niet dat je niet minder leuk contact van tevoren kan hebben, maar dat je er wel minder op een emotionele manier in ge´nvesteerd bent.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:37:07 #300
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184854282
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja daar heb je helemaal gelijk in.
Heb je eigenlijk vaker dat je voor de eerste date al een aantal telefoongesprekken gaat voeren? Dat doe ik echt nooit, maar misschien ben ik daar zeldzaam in?!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')