abonnement Unibet Coolblue
pi_184772343
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 18:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja uitstel van executie al tijden. Ten Hag is door de CL enz weer mogen blijven zitten. Maar toen Ajax lucky van VVV won (onterechte penal en goal VVV afgekeurd). Toen was het eigenlijk al gedaan. Maar de VAR en Blom hebben Ten Hag gered. Anders was ie er toen al uit gevlogen.

Volgende misstap en het is klaar.
Wow wat een inside informatie dit.
pi_184772479
Ajax onder 19 stond na een half uur met 0-3 voor. De stand bij rust is 1-3.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 2 februari 2019 @ 14:05:15 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184772565
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 13:48 schreef Coco. het volgende:

[..]

Lekker voetbal kijken, ouwe reus.
Niks mis mee, geen idee waarom er vorig weekend geen voetbal was.
Oh.
pi_184772984
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 13:59 schreef StarGazer het volgende:
Ajax onder 19 stond na een half uur met 0-3 voor. De stand bij rust is 1-3.
3-3 nu
pi_184773049
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 13:59 schreef StarGazer het volgende:
Ajax onder 19 stond na een half uur met 0-3 voor. De stand bij rust is 1-3.
Resultaat is totaal niet relevant bij jeugdwedstrijden, gaat erom dat er elk seizoen 1a2 grote talenten doorschuiven naar het eerste elftal, rest is bijzaak.
MMA is not a crime !
  zaterdag 2 februari 2019 @ 14:46:40 #156
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_184773108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:41 schreef LacosteUnited het volgende:

[..]

Resultaat is totaal niet relevant bij jeugdwedstrijden, gaat erom dat er elk seizoen 1a2 grote talenten doorschuiven naar het eerste elftal, rest is bijzaak.
Zulks soort onzin dit. Het is ook mentaliteit dat je zo'n wedstrijd over de streep trekt. Leuk zo'n ontzettend groot talent wat doorbreekt maar wanneer het de mentaliteit van een natte handdoek heeft kun je er niks mee
pi_184773163
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:41 schreef LacosteUnited het volgende:

[..]

Resultaat is totaal niet relevant bij jeugdwedstrijden, gaat erom dat er elk seizoen 1a2 grote talenten doorschuiven naar het eerste elftal, rest is bijzaak.
Dat is het wel. Mentaliteit is echt structureel een probleem, te weinig elftallen binnen de club die blijkbaar niet in staat zijn om een voorsprong over de streep te trekken. En je weet gewoon dat het gebeurt, dat is het trieste.

Wel 3-4 inmiddels. Maar goed, dit gaat gewoon 4-4 worden.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_184773214
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zulks soort onzin dit. Het is ook mentaliteit dat je zo'n wedstrijd over de streep trekt. Leuk zo'n ontzettend groot talent wat doorbreekt maar wanneer het de mentaliteit van een natte handdoek heeft kun je er niks mee
Groot fan van een type Dani de Wit merk ik, ook zo'n jongen met een fantastische mentaliteit, alleen jammer dat ie er voor de rest geen kut van kan.
MMA is not a crime !
pi_184773286
Ah, toch 3-5. Braaf.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 2 februari 2019 @ 15:01:18 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184773347
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zulks soort onzin dit. Het is ook mentaliteit dat je zo'n wedstrijd over de streep trekt. Leuk zo'n ontzettend groot talent wat doorbreekt maar wanneer het de mentaliteit van een natte handdoek heeft kun je er niks mee
Maar een voorsprong vasthouden moet met het hele team, dus als je een paar non-talenten achterin hebt staan die dat niet kunnen geef je wel eens een voorsprong weg. Moet je daarvoor dan die ene talentvolle middenvelder de schuld geven? Dat is te makkelijk natuurlijk.

En in de jeugd verliezen is niet zo slecht, dat betekent voor die spelers dat ze zichzelf moeten verbeteren en juist meer moeten brengen. Daarom worden ze ook eerder doorgeschoven zodat ze weerstand krijgen en dan wellicht wel vaker verliezen. Als je alleen maar wint in de jeugd word je lui en denk je dat je hartstikke goed bent en je zo in het eerste ook mee kan doen, dat is juist niet goed. Maar dat is mijn kijk hierop :)
Oh.
pi_184773425
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar een voorsprong vasthouden moet met het hele team, dus als je een paar non-talenten achterin hebt staan die dat niet kunnen geef je wel eens een voorsprong weg. Moet je daarvoor dan die ene talentvolle middenvelder de schuld geven? Dat is te makkelijk natuurlijk.

En in de jeugd verliezen is niet zo slecht, dat betekent voor die spelers dat ze zichzelf moeten verbeteren en juist meer moeten brengen. Daarom worden ze ook eerder doorgeschoven zodat ze weerstand krijgen en dan wellicht wel vaker verliezen. Als je alleen maar wint in de jeugd word je lui en denk je dat je hartstikke goed bent en je zo in het eerste ook mee kan doen, dat is juist niet goed. Maar dat is mijn kijk hierop :)
Dat is wel een goed ding inderdaad, de grote talenten sneller doorschuiven naar een hoger elftal voor meer weerstand, dat er op die manier geen jeugdelftal meer kampioen wordt so be it, ik slaap er niet minder om.
MMA is not a crime !
  zaterdag 2 februari 2019 @ 15:10:33 #162
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_184773476
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:52 schreef LacosteUnited het volgende:

[..]

Groot fan van een type Dani de Wit merk ik, ook zo'n jongen met een fantastische mentaliteit, alleen jammer dat ie er voor de rest geen kut van kan.
Totaal niet, maar ik zie liever een kerel met mentaliteit dan een slappe zak zoals Andersen met 50 keer meer talent maar geen mentaliteit.

Er moet een combinatie zijn van talent en mentaliteit. En als je in de jeugd al zeer regelmatig een voorsprong uit handen geeft is dat niet positief.
pi_184773485
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:57 schreef StarGazer het volgende:
Ah, toch 3-5. Braaf.
Unuvar met een goal en een assist las ik ? Dat zijn nou de spelers waar ik van kan genieten.
MMA is not a crime !
  zaterdag 2 februari 2019 @ 15:16:53 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184773586
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:07 schreef LacosteUnited het volgende:

[..]

Dat is wel een goed ding inderdaad, de grote talenten sneller doorschuiven naar een hoger elftal voor meer weerstand, dat er op die manier geen jeugdelftal meer kampioen wordt so be it, ik slaap er niet minder om.
Eens, dat maakt ook niet uit. Net als dat jeugdtrainers in de bovenbouw best wat tactisch mogen variëren in mijn ogen (voor een aanvallendere speelwijze wellicht) waardoor je in de eerste plaats nog wel vaak goed op je bek gaat maar waar de talenten uiteindelijk wel tactisch slimmer van worden.
Oh.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 15:18:14 #165
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184773608
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:10 schreef LacosteUnited het volgende:

[..]

Unuvar met een goal en een assist las ik ? Dat zijn nou de spelers waar ik van kan genieten.
Ik kijk al uit naar de dag dat Ünüvar gaat debuteren in Ajax 1, hopelijk kiest hij een verstandige zaakwaarnemer. Het andere toptalent Gravenberch zit alweer bij die Raiola, dus die zal wel met veel bombarie vertrekken als hij net wat potjes in Ajax 1 heeft gespeeld.
Oh.
pi_184773675
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Totaal niet, maar ik zie liever een kerel met mentaliteit dan een slappe zak zoals Andersen met 50 keer meer talent maar geen mentaliteit.

Er moet een combinatie zijn van talent en mentaliteit. En als je in de jeugd al zeer regelmatig een voorsprong uit handen geeft is dat niet positief.
Ben het verder met je eens hoor, alleen moet dat niet de boventoon gaan voeren binnen een opleiding, heb liever dat ze het voetbaltechnische voorop stellen, en dat ontbreekt er nog wel eens aan met trainers als Heitinga/Reiziger etc.
MMA is not a crime !
pi_184773727
Iemand al in nieuw supportershome geweest?
AFCA!
pi_184773843
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:25 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand al in nieuw supportershome geweest?
Zondag nog de Klassieker gekeken, groot succes _O-
MMA is not a crime !
pi_184773956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:32 schreef LacosteUnited het volgende:

[..]

Zondag nog de Klassieker gekeken, groot succes _O-
Op foto's en video's ziet het er goed uit. Benieuwd of het de oude sfeer van het honk kan evenaren.

Alleen hou ik niet van extreme druktes waar je op elkaar staat
AFCA!
pi_184773962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:32 schreef LacosteUnited het volgende:

[..]

Zondag nog de Klassieker gekeken, groot succes _O-
Gelijk weer afgebroken?
pi_184774055
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:36 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Op foto's en video's ziet het er goed uit. Benieuwd of het de oude sfeer van het honk kan evenaren.

Alleen hou ik niet van extreme druktes waar je op elkaar staat
De sfeer van het oude honk krijg je niet meer terug, maar dat heeft ook te maken met de locatie vind ik, voor de rest prima honkie verder niks mis mee.
MMA is not a crime !
pi_184774076
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:37 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Gelijk weer afgebroken?
Ben nog niet levensmoe maat.
MMA is not a crime !
pi_184774161
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:41 schreef LacosteUnited het volgende:

[..]

De sfeer van het oude honk krijg je niet meer terug, maar dat heeft ook te maken met de locatie vind ik, voor de rest prima honkie verder niks mis mee.
Ze zenden geen thuiswedstrijden van Ajax uit toch? Gaat bij de aftrap dicht dacht ik
AFCA!
pi_184774215
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:45 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ze zenden geen thuiswedstrijden van Ajax uit toch? Gaat bij de aftrap dicht dacht ik
Geen idee verder, ben altijd wel aardig vroeg op het vak.
MMA is not a crime !
pi_184774647
Gun Neres even een basisplaats TEN HAGJE :)
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')