Lammy Lenny God over 3 weekjes!!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was het maar altijd carnaval
Ja dat willen we toch allemaal
Lamme FransGod
Geen schmink?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben geen dag het zelfde, ik wissel ieder jaar af tussen 2/3 pakken. Maar eentje was vorig jaar een beetje naar de klote. Dus even naar iets nieuws zoeken. Maar ik ben vooral van het praktische, niet te warm, geen maskers, schmink, pruiken of hoeden.
Ik heb een American Football pak, en een Fred Flinstone pak. Maar moet er dus nog een derde bijhalen...quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lammy Lenny God over 3 weekjes!!whoehoe
[..]
Geen schmink?
Wat jammer, dat vind ik juist het leukste om te doen, maakt het af.
Hoe ga jij dan, dit jaar? Welke pakjes heb je?
Mexicaans pak misschien?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb een American Football pak, en een Fred Flinstone pak. Maar moet er dus nog een derde bijhalen...
Tijdens carnaval zal ik niet veel posten, en foto's ontwijk ik al helemaalquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mexicaans pak misschien?
Wel posten hier dan he
Nee, gewoon ernaquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tijdens carnaval zal ik niet veel posten, en foto's ontwijk ik al helemaal.
Boemeldonck.. is de carnavalsnaam van... ehmmm?quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:28 schreef Japepk het volgende:
Hier in Boemeldonck geen verkleedpartijen. Praktisch iedereen is lid van een bouw/carnavalsclub en gaat samen in de clubkiel. Druk aan het bouwen voor onze befaamde optocht!
Ergens waar veel treinen rijdenquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Boemeldonck.. is de carnavalsnaam van... ehmmm?![]()
Lennert kende dees al?quote:
Voor mij ook niet.. mja als je echt wil afwijken van het normale carnavals geweld is het een optie.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:28 schreef jajablahblah het volgende:
Termen als partyhut en boombox horen voor mij echt niet bij carnaval.
Volgens mij is dat apres ski.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet.. mja als je echt wil afwijken van het normale carnavals geweld is het een optie.
Lijkt anders verdomd veel op carnaval hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Volgens mij is dat apres ski.
Verkeerde moment, verkeerde land
Oehh... nice.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Voor de hardere stijlen liefhebbers kan je altijd nog naar Karnaval Festival in Moergestel:
https://www.karnavalfestival.nl/
Heb weleens een filmpjes van gezien, maar het lijkt me een heel erg geforceerd feestje.
Nee, ik heb mijn hardstyle tijden wel gehadquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oehh... nice.
Zou wel heen willen eigenlijk. Ga jij ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |