wil jij helegaar mijn moeder niet fluffen jij nozemquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met jouw moeder in de hoofdrol? hue hue hue
quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kim zal dat vast al eens gedaan hebben.
Ja wij discussiėren hier toch over het onderwerp papoeaquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:33 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Een vreemde opmerking van je.
Ik begrijp de relevantie niet. Ik zit toch niet bij Jinek aan tafel? Enkel reageer ik op de gevoerde discussie, daar is dit topic voor.
En op je spaarbankboekje krijg je 0,3% ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Alhoewel, de rente op een rekening courant is wel 8%-12%
Doe er maar een 0 bij, Raboquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En op je spaarbankboekje krijg je 0,3% ofzo
wie zegt dat?quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Niet nodig. Als ik 3 kinderen had en een jumbo hypotheek op een microwoning zou ik wel een AOV afsluiten.quote:
De bankier waar ik 2 maanden terug bij zat met een klant van mij.quote:
Idd.... walgelijk dat dit nog mag en kan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
met uitschieters naar 14quote:
Ik ga hier natuurlijk niet de immigratieproblematiek bespreken... Ik gaf enkel aan dat Rick’s anekdote niet bijdraagt aan de discussie aan tafel en in de rest van het land. Integendeel, het benoemen van de extremen verdeeld de samenleving alleen maar.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wij discussiėren hier toch over het onderwerp papoea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |