quote:
hou nou ohop die probeer ik echt te blocken...zolang niemand me er aan herinnert dat het bestaat lukt het me aardig om die dingen te vermijdenquote:
wat heb je gedaan?quote:
Je gaat toch niet zeggen dat je mijn buurvrouw bent?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
hier ook appie, lidl, dirk, hoogvliet, jumbo...zoek maar uit
qua stadje welquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je mijn buurvrouw bent?
ow jeequote:
Ik ben soms verbaasd als ik langs een supermarkt kom die dicht is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
hier ook appie, lidl, dirk, hoogvliet, jumbo...zoek maar uit
wat dan? heb je te lang naar de UI van murp gekeken?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
*probeert ogen weer normaal te laten functioneren.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
*probeert ogen weer normaal te laten functioneren.
Nou dat scheelt wel, daarom zijn mijn jongens ook vegetarischquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
het is ieder geval Vegetarisch moet je maar denken
Ik scrollde, maar nogal gevoelige ogen. Zulke UI's zouden verboden moeten worden,quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat dan? heb je te lang naar de UI van murp gekeken?
Is dat zo?quote:
Broedt ze, wat gaat het worden?quote:
ja bij sommigen is dat op zondag nog wel eens een puntje...dan zijn ze pas om 12 uur openquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben soms verbaasd als ik langs een supermarkt kom die dicht is.
Het is Rembrandtjaarquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik krijg ook de pleuris van Rembrandt overal gaat het er over
allebei?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat scheelt wel, daarom zijn mijn jongens ook vegetarisch
Ik ben geen rat, sommige denken van wel misschienquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
allebei?
hoe komt dat zo? en jij niet?
En dan woon je niet eens in Amsterdam. Wij worden er echt helemaal mee doodgegooid.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik krijg ook de pleuris van Rembrandt overal gaat het er over
Ik vind het niet eens mooi ook, ja het licht en zo blabla welquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan woon je niet eens in Amsterdam. Wij worden er echt helemaal mee doodgegooid.
Van mij mag hetquote:
een kuikentjequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Broedt ze, wat gaat het worden?
Ow nog echt ookquote:
Ja Christina de bitch eh? even cashen van Koning Willem 2quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van mij mag het![]()
Vandaag was ook het nieuws dat een studie-tekening van Rubens voor 6 miljoen verkocht werd,
Het lelijke eendje.quote:
die snap ik niet?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben geen rat, sommige denken van wel misschien
Christina heeft haar pensioen even aangevuld.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van mij mag het![]()
Vandaag was ook het nieuws dat een studie-tekening van Rubens voor 6 miljoen verkocht werd,
yes..erg fijn. Maar het trekt al weg.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow nog echt ookmaar ik kan er ook niet naar kijken hoor
Ik vind het jammer dat ze het niet heeft aangeboden aan een Nederlands museum. Nu verdwijnt het misschien wel in een privécollectie.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Christina de bitch eh? even cashen van Koning Willem 2
Mijn jongens zijn mijn 3 rattenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
die snap ik niet?
dan ben je toch geen rat?
Wat moeten mensen met zoveel geldquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Christina heeft haar pensioen even aangevuld.
yepquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Broedt ze, wat gaat het worden?
ah.....quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn jongens zijn mijn 3 ratten
2 toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn jongens zijn mijn 3 ratten
1quote:
oh.... die had ik effe niet doorquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
1Ratten als in echte ratten die zijn vegan dan stinken ze minder
Vermoeiend die Muis ookquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... die had ik effe niet door![]()
maar ik ben een beetje moe nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |