abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 januari 2019 @ 17:49:21 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184714895
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:36 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Integratie is altijd en eeuwig alleen maar een mogelijk succes in (West-)Europa. Daarbuiten kun je domweg niet integreren.

De werkelijke redenen: verdienen aan mensensmokkel, verdienen aan de asielindustrie, ideologische leugenachtigheid en de wil om Europa op haar knieën te brengen.

Volwassen mannen zijn blijkbaar elders niet geworteld genoeg om toch naar Nederland te komen. :')
Werkelijke reden is veel sinisterder
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_184715610
Als je geen grenzen stelt, als je regels niet handhaaft en procedures niet naleeft, dan is de uitkomst dat uiteindelijk iedereen mag blijven.

"Ik ben geen 5 jaar, maar 4 jaar en 8 maanden in Nederland. Het is niet eerlijk dat ik niet in aanmerking kom."

"Ik ben net zo lang in Nederland als die andere asielzoekers, maar ik heb geen kinderen en zij wel. Nu word ik gestraft omdat ik geen kinderen heb, dat is niet eerlijk."

"Ik ben onlangs uit Nederland vertrokken, maar nu blijkt dat ik beter had kunnen blijven, want dan had ik nu voor het pardon in aanmerking gekomen, dus dat is niet eerlijk."

"Ik heb geen beroep gedaan op de regeling, maar nu blijkt dat ik wel in aanmerking was gekomen. Dat is niet eerlijk."


Zo kun je steeds doorgaan. En dat allemaal dankzij onbetrouwbare politici zonder ruggengraat. Laffe types die de soevereiniteit van Nederland in de waagschaal stellen, puur om te deugen.

Feit is dat AL DEZE MENSEN een zorgvuldige procedure hebben doorlopen, met als uitkomst dat ze GEEN recht op verblijf hebben in Nederland. Ze hebben procedures vertraagd, gefrustreerd en belemmerd. Ze hebben niet meegewerkt, ze hebben uitspraken niet opgevolgd, ze verbleven illegaal in Nederland. En de uitkomst is dat ze worden beloond voor dat wangedrag. Ik vind het moreel verwerpelijk, een andere kwalificatie heb ik er niet voor.
pi_184716091
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ze hebben procedures vertraagd, gefrustreerd en belemmerd.
Je weet dat in meer dan de helft van de gevallen niet de asielzoekers, maar de staat degene is die procedures vertraagt, frustreert en belemmert? Dat de staat vaker in hoger beroep gaat dan asielzoekers? Dat de eerste behandeling op het moment al 1,5 jaar duurt, waar afgesproken is dat dat in 6 weken moet kunnen?

Kortom: de staat faalt in haar procedures.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_184717235
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:06 schreef Hanca het volgende:

[..]

Je weet dat in meer dan de helft van de gevallen niet de asielzoekers, maar de staat degene is die procedures vertraagt, frustreert en belemmert? Dat de staat vaker in hoger beroep gaat dan asielzoekers? Dat de eerste behandeling op het moment al 1,5 jaar duurt, waar afgesproken is dat dat in 6 weken moet kunnen?

Kortom: de staat faalt in haar procedures.
Als de staat in beroep gaat, betreft dat mensen die een JA te horen hebben gekregen. Het is dan logisch dat die mensen het beroep in Nederland mogen afwachten. Het gaat hier juist om mensen die NEE te horen krijgen, procedures frustreren en geen invulling geven aan hun vertrekplicht.
  woensdag 30 januari 2019 @ 20:00:07 #30
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184717335
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als de staat in beroep gaat, betreft dat mensen die een JA te horen hebben gekregen. Het is dan logisch dat die mensen het beroep in Nederland mogen afwachten. Het gaat hier juist om mensen die NEE te horen krijgen, procedures frustreren en geen invulling geven aan hun vertrekplicht.
maar sommigen zijn hun paspoort kwijt geraakt en weten niet meer waar ze vandaan kwamen

Maar er is behoefte aan vakmensen dus gaan ze maar een baan zoeken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184717462
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

maar sommigen zijn hun paspoort kwijt geraakt en weten niet meer waar ze vandaan kwamen

Maar er is behoefte aan vakmensen dus gaan ze maar een baan zoeken
Dit is de grootste onzin die er bestaat. Iedereen weet waar hij of zij vandaan is gekomen.
Of hebben ze allemaal toevallig geheugenverlies ofzo?

Ze weten dondersgoed uit welk land ze komen.
pi_184717547
Er zijn altijd grensgevallen omdat de overheid weigert eenduidig beleid te voeren. Als uitgangspunt zou het zo moeten zijn dat iedere asielzoeker die niet op uitnodiging naar Nederland is gekomen pertinent geen recht heeft op een verblijfsvergunning. Vervolgens kunnen we dan een vast aantal echte vluchtelingen over laten komen op basis van vooraf gestelde criteria. Dat is tenminste beleid dat voor iedereen duidelijk en eerlijk is.
  woensdag 30 januari 2019 @ 20:26:19 #33
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184718054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:05 schreef Driepink het volgende:

[..]

Dit is de grootste onzin die er bestaat. Iedereen weet waar hij of zij vandaan is gekomen.
Of hebben ze allemaal toevallig geheugenverlies ofzo?

Ze weten dondersgoed uit welk land ze komen.
nee dat weten ze niet altijd
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184718649
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee dat weten ze niet altijd
Zeggen ze.
pi_184721788
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als de staat in beroep gaat, betreft dat mensen die een JA te horen hebben gekregen. Het is dan logisch dat die mensen het beroep in Nederland mogen afwachten. Het gaat hier juist om mensen die NEE te horen krijgen, procedures frustreren en geen invulling geven aan hun vertrekplicht.
Die groep van 700 is voor een heel deel mensen bij wie de staat in beroep ging.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_184722654
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 22:39 schreef Hanca het volgende:

[..]

Die groep van 700 is voor een heel deel mensen bij wie de staat in beroep ging.
Over een paar jaar wordt deze "discussie" weer gevoerd. Met een nieuwe groep illegalen die kinderen als machtsmiddel inzetten. Met types als Joël Voordewind en Jesse Klaver. En met kerken die de godsdienstvrijheid misbruiken om illegalen onderdak te verlenen.

Per saldo wordt de soevereiniteit van Nederland steeds verder aangetast, net als onze cultuur. Uiteindelijk wordt het hier een soort vrije inloop en verdwijnen onze sociale voorzieningen als sneeuw voor de zon.

Nederlandse kinderen die nu worden geboren, wonen over pakweg 40 jaar in een compleet verrot, verziekt land. En dat hebben ze te danken aan de huidige generatie politici zonder ruggengraat.
pi_184722773
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Over een paar jaar wordt deze "discussie" weer gevoerd. Met een nieuwe groep illegalen die kinderen als machtsmiddel inzetten. Met types als Joël Voordewind en Jesse Klaver. En met kerken die de godsdienstvrijheid misbruiken om illegalen onderdak te verlenen.

Per saldo wordt de soevereiniteit van Nederland steeds verder aangetast, net als onze cultuur. Uiteindelijk wordt het hier een soort vrije inloop en verdwijnen onze sociale voorzieningen als sneeuw voor de zon.

Nederlandse kinderen die nu worden geboren, wonen over pakweg 40 jaar in een compleet verrot, verziekt land. En dat hebben ze te danken aan de huidige generatie politici zonder ruggengraat.
amen
  Eindredactie Games woensdag 30 januari 2019 @ 23:23:06 #38
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_184722887
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:14 schreef Hanca het volgende:
Armenië is inderdaad veilig. Wel zeer arm, meer dan de helft van de bevolking leeft onder de armoedegrens. Ik heb even geen beeld hoe het daar zit met minderheden (christenen, LHBTIers), maar voor een gewoon gezin is het veilig. Probleem is hier dan ook niet de onveiligheid, maar het feit dat de kinderen Nederlands zijn en niet Armeens.

Al denk ik dat er altijd grensgevallen zijn en in dit geval denk ik: helaas, net aan de verkeerde kant van de grens. Want tot hoe ver wil je anders terug gaan kijken?
Hoeveel kinderen verhuizen ongewenst naar een ander land omdat papa/mama dat leuk vindt. Moeten deze expets ook allemaal opgesloten worden omdat ze hun kinderen mishandelen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  † In Memoriam † woensdag 30 januari 2019 @ 23:26:16 #39
230491 Zith
pls tip
pi_184722967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:14 schreef Hanca het volgende:
...Ik heb even geen beeld hoe het daar zit met minderheden (christenen...
Armenië is het oudste christelijke land ter wereld (of was Ethiopië dat? Een van die twee).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 31 januari 2019 @ 07:12:50 #40
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184724909
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Zeggen ze.
Ja als ze zeggen dat ze niet meer weten uit welk land ze komen , dan weten ze dat niet
Die mensen hebben geen paspoort , die kun je niet zomaar naar Nigera sturen, die komen het land niet in.
Als ze eenmaal hier zijn, dan zijn ze hier, zo zit dat
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184725025
quote:
4s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen verhuizen ongewenst naar een ander land omdat papa/mama dat leuk vindt. Moeten deze expets ook allemaal opgesloten worden omdat ze hun kinderen mishandelen?
Opsluiten gaat veel te ver, maar die mensen wat meer wijzen op de bewezen schade die ze hun kinderen berokkenen zou wel goed zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_184726820
Ja, dikke trauma hier als kind van legale expats.
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:55:11 #43
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_184727333
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:26 schreef Zith het volgende:

[..]

Armenië is het oudste christelijke land ter wereld (of was Ethiopië dat? Een van die twee).
Armenië ja, vond de uitspraak ook al zeer vreemd :')
pi_184729111
Als de regering besluit de maximum snelheid van een weg te verhogen kan ik niet een snelheidsboete kwijtgescholden krijgen van een periode vóór die verhoging
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_184729532
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:26 schreef Zith het volgende:

[..]

Armenië is het oudste christelijke land ter wereld (of was Ethiopië dat? Een van die twee).
Armenië is het oudste christelijke land ja.
pi_184729573
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 16:45 schreef ChristmasRoses het volgende:
Waren de kardashians niet Armeens? :r
Hun vader was Armeens maar hun moeder is een blanke amerikaan.
pi_184730275
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 16:26 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Want? Is daar oorlog?
Zelfde als Rusland bv. Geel is gewoon veilig.
pi_184730335
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hun vader was Armeens maar hun moeder is een blanke amerikaan.
Toch geeft het aan dat er hele enge mensen daar wonen. ;)
  donderdag 31 januari 2019 @ 14:12:46 #49
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184730476
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch geeft het aan dat er hele enge mensen daar wonen. ;)
wat dacht je van amerika??

daar wonen pas enge mensen , hele dikke
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184730896
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:23 schreef Hanca het volgende:

[..]

Die kinderen spreken Nederlands, hebben in Nederland op school gezeten, hebben de Nederlandse normen en waarden geleerd, hebben Nederlandse vriendjes en noemen Nederland hun thuis. Dan is je paspoort misschien Armeens, maar ben je gewoon Nederlands.

En barmhartigheid en aandacht voor de rechten voor het kind is nooit een probleem.
Er zijn ook Nederlandse gezinnen die (als expat) emigreren naar allerlei landen en die ook hun kinderen meenemen. Kunnen deze kinderen ook aanspraak maken om niet met hun ouders mee te hoeven. Mogen deze kinderen ook in NL blijven? Of kinderen die van Limburg naar Groningen verhuizen. Die spreken de taal ook niet.

Een kind krijgt echt geen trauma van een verhuizing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')