Ik moet zeggen dat ik al een tijdje geen directs meer gezien heb, maar meestal waren die toch juist rond 16:00/18:00 uur Europese tijd ongeveer?quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een standaard tijd hoor, zo kunnen Japan (7am), US (LA : 2pm, NY 5pm) en Europa iig allemaal kijken.
We geloven je gewoon direct.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh nou, het is een gerucht![]()
Als ik daadwerkelijk nieuws post zit er een bron bij
Oh, die heb ik gemist dan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Yoshi is al maanden af en heeft een release datum: 29 maart.
Zulke grote SD kaartjes zijn er nog nietquote:
Oh, kan, maar 23:00 heb ik ook vaak gezeten. Overigens fijner voor mij, dat werken rond 16:00 moet verboden wordenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik al een tijdje geen directs meer gezien heb, maar meestal waren die toch juist rond 16:00/18:00 uur Europese tijd ongeveer?
Tijd voor een nieuwe Switch met meer “gleuven” om een spel te kunnen spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zulke grote SD kaartjes zijn er nog niet
Senran Kagura: Reflexionsquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe Switch met meer “gleuven” om een spel te kunnen spelen.
Bedankt XSEED/Marvellousquote:
komt eraan, alleen geen switch geloof ikquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Bedankt XSEED/Marvellous(had liever Cold Steel III gezien).
Opgepakt door NIS America, en de oorspronkelijke vertalers/editors zijn meeverhuisd. (Ben nog wat sceptisch vanwege NISA's verleden).quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt eraan, alleen geen switch geloof ik
Er zijn gleuven, je vroeg niet om een goed spelquote:
Wat een slechte voorspelling. Pokemon in mei, Yoshi in oktober, LM3 in 2020? Nouja op Pokemon na zul je iig niet teleurgesteld raken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Aether het volgende:
Mijn voorspelling
* Final Fantasy VII en IX (direct na Direct)
* Pokémon (mei)
* Zelda Wind Waker (april/mei)
* Mario Maker (juli)
* Animal Crossing (herfst)
* Metroid (herfst/winter)
* Pikmin 3 (juni)
* Dragon Quest XI S (november)
* 2D Zelda (2020)
* Mario Galaxy bundel (november)
* Final Fantasy X/X-2 (juni)
* Final Fantasy XII (september)
* Yoshi (oktober)
* Luigi's Mansion (2020)
* Shin Megami Tensei (2020+)
* Kirby's Epic Yarn (3DS / maart)
* Persona Q2 (3DS / juni)
In de console ja, niet in een obscure gamequote:Op woensdag 13 februari 2019 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn gleuven, je vroeg niet om een goed spel
Ditquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik hoop op een shadow drop van My time at portia.
hoelaat is die?quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:32 schreef Faux. het volgende:
Kan niet wachtenFf een uurtje eerder weg bij de borrel en dan lekker live kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |