Ja maar de coalitie heeft een akkoord, dat debat is toch voor de bühnequote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
ook nog niet bekeken..morgen debat toch?
Het is redelijk 'bizar' dat er over vaste aantallen vluchtelingen per jaar is onderhandeld, aantallen die onafhankelijk van de actualiteit geldend zullen zijn en dat die dan ook nog eens een soort handjeklap tot stand zijn gekomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet of dat kinderpardon akkoord nou een overwinning is voor de voorstanders
Ik hoop toch dat ze er flink van langs krijgen. Helaas krijgt vvd dus weer zijn zin.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar de coalitie heeft een akkoord, dat debat is toch voor de bühne
Bizar ja ze nemen nu minder vluchtelingen opquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is redelijk 'bizar' dat er over vaste aantallen vluchtelingen per jaar is onderhandeld, aantallen die onafhankelijk van de actualiteit geldend zullen zijn en dat die dan ook nog eens een soort handjeklap tot stand zijn gekomen.
Nee de huidige gevallen mogen blijven dat is wel winst, alleen blijven de procedures gelijk dus er komen automatisch nieuwe gevallen, en voor hun is het afgeschaft dus mjaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze er flink van langs krijgen. Helaas krijgt vvd dus weer zijn zin.
Ja, dat is toch behoorlijk krom. Naar, dat politiek voeren over humanitaire zaken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee de huidige gevallen mogen blijven dat is wel winst, alleen blijven de procedures gelijk dus er komen automatisch nieuwe gevallen, en voor hun is het afgeschaft dus mja
Ja, ik heb dat ook wel eens. Sacha zal dat wel doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef Voxs het volgende:
Nou moe, Scruts post kreeg ik niet te zien. Dat gebeurt wel vaker ( willekeurig).
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat is toch behoorlijk krom. Naar, dat politiek voeren over humanitaire zaken.
Die leest te langzaam idd, even on hold zettenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook wel eens. Sacha zal dat wel doen.
Ik deel dat sentiment!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]VVD is ook een nare partij imo, en bang stemmen te verliezen aan FVD en de PVV
Beetjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:12 schreef Voxs het volgende:
Beetje naar bed toch, zin in een productieve dag morgen. Slaap fijn alvast
G'night beebquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:12 schreef Voxs het volgende:
Beetje boelquote:
Jij ookquote:
Een beetje naar bed? Tot zo dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:12 schreef Voxs het volgende:
Dus nemen ze die denkbeelden maar over. Rutte stond er ook mooi op met Bolsonaro. Ziet ineens ook grote kansen voor Nederland in Braziliëquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]VVD is ook een nare partij imo, en bang stemmen te verliezen aan FVD en de PVV
Was die in de aanbieding?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
De Ratten hebben stukken Mart Smeets trui als dekentjes
Project Rembrandt?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:12 schreef Voxs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |