quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat jullie geen vriendinnen waren had ik al afgeleid uit het bord dat ze omhoog houdt.
Elke keer het brandende gedeelte in je mond steken,dat helpt het beste als je niet meer wil roken.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat jullie geen vriendinnen waren had ik al afgeleid uit het bord dat ze omhoog houdt.
Mooi hoor zo'n oude binnenstad. Veel compacter en petieteriger dan binnensteden die een paar eeuwen jonger zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nou inderdaad, het was afzien voor d'r.
Ik ging weer stiekem roken. Dat ging best totdat ik betrapt werd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Elke keer het brandende gedeelte in je mond steken,dat helpt het beste als je niet meer wil roken.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ging weer stiekem roken. Dat ging best totdat ik betrapt werd.
En dan ga je weer voluit.
Ik vind het ook een mooie stad en woon er graag. Dat ei mogen ze van de Fundatie slopen, maar verder prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi hoor zo'n oude binnenstad. Veel compacter en petieteriger dan binnensteden die een paar eeuwen jonger zijn.
quote:
Ik vind het wel een komisch dingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar waren ze iets minder over te spreken
Geschiedenis.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Lid van een uitgebreid handelsgemeenschap.
Dat zeiden ze niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:51 schreef Lyza666 het volgende:
Heeft iedereen wel naar de van Rossempjes gekeken in het prachtige Zwolle? Gelukkig zeiden ze nog dat Zwolle de terechte hoofdstad van Overijssel is.
ook nog niet bekeken..morgen debat toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet of dat kinderpardon akkoord nou een overwinning is voor de voorstanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |