Al beter dan die vorige, deze zou ik nog wel kunnen dragenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:29 schreef illusions het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de PP liefhebbers. Soortgelijk ding ooit gehad en weer verkocht voor 9k. Dit is echt wel een belachelijk duur ding (250k¤), en een beetje druk.
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:04 schreef SOG het volgende:
[..]
Je mist cruciale informatie, omdat je de markt niet goed volgt. Dit is het gevolg van je eigen onkunde of tekort aan actuele kennis.
Uiteraard even het bedrag van je peperdure horloge vermeldenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:29 schreef illusions het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de PP liefhebbers. Soortgelijk ding ooit gehad en weer verkocht voor 9k. Dit is echt wel een belachelijk duur ding (250k¤), en een beetje druk.
Mach ik vragen als jij alstanblieft trug naar de basissschol gaat om een kursus spellen en grammaatika?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij nerdje Ben??
9k is toch ook weer niet Zo heel veel geld voor een horlogequote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Uiteraard even het bedrag van je peperdure horloge vermelden
Dat bedoel ik maar. Hou hierbij ook rekening mee dat ik het over pesetas heb hè.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
9k is toch ook weer niet Zo heel veel geld voor een horloge
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Hou hierbij ook rekening mee dat ik het over pesetas heb hè.
Zo rollen ze in Spanje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Uiteraard even het bedrag van je peperdure horloge vermelden
Bedanktquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelukkig Chinees Nieuwjaar allemaal.
Het enige nadeel van BTT vind ik vooralsnog dat het al is gaan stijgen voordat ik meer BTC beschikbaar had om er meer van te kopenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:15 schreef Roellie80 het volgende:
Handelsvolume van BTT op Binance anderhalf keer zoveel als het volume van BTC op Binance. Bizar.
inb4 scam, manipulatie enz.
Zou de volgende ICO op Binance Launchpad (Fetch.AI) een enigszins vergelijkbaar resultaat kunnen behalen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:15 schreef Roellie80 het volgende:
Handelsvolume van BTT op Binance anderhalf keer zoveel als het volume van BTC op Binance. Bizar.
inb4 scam, manipulatie enz.
Nee klopt, een derde modaal is spotgoedkoop voor een accessoire. Kijk, prima dat je dure dingen kan kopen maar ga niet zo nep casual doen alsof het geen geld is. Daar prikt iedereen zo doorheen, mag ik toch hopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Hou hierbij ook rekening mee dat ik het over pesetas heb hè.
Ik ben benieuwd hoever de token BTT waar Binance de grote motivator achter is waard kan worden. Zou niet veel moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het enige nadeel van BTT vind ik vooralsnog dat het al is gaan stijgen voordat ik meer BTC beschikbaar had om er meer van te kopen.
Maar een ruime x2 is ook al lekker. Ben benieuwd hoe ver hij nog stijgt.
We zijn toch allemaal crypto miljonairs? Of niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee klopt, een derde modaal is spotgoedkoop voor een accessoire. Kijk, prima dat je dure dingen kan kopen maar ga niet zo nep casual doen alsof het geen geld is. Daar prikt iedereen zo doorheen, mag ik toch hopen.
Bijna welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:57 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal crypto miljonairs? Of niet?
Het is sowieso raar. Een prima werkende service (BitTorrent) ga je betaald maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk sloopt Brein Bittorrent de moeder
In aantal coins? Ruimquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:57 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal crypto miljonairs? Of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |