Het merendeel van de nieuwe films staat gewoon niet op Netflix noch op Amazon, dus dan ga ik gewoon via torrents downloaden. Simpel zat, en daar zie ik niet zo snel een legale oplossing voor die betaalbaar is.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Kyran het volgende:
Niks mis mee voor betalen als het niet te gek wordt. Netflix is prima, alleen ben ik bang dat de komende tijd teveel diensten gaan opkomen. Eigenlijk nu al.
Netflix, HBO, Hulu, Amazon Prima, Disney+ .... zit je alsnog aan 10 diensten. Als het gewoon 1 dienst is waar ik maandelijk ¤20 voor moet neerleggen heb ik er weinig moeite mee, maar dan wil ik wel toegang tot alles.
Spotify doet dat goed bijvoorbeeld.
Ik download echt bijna niks meer. Hooguit hier en daar een serie die niet op Netflix staat en niet in NL te zien is.
Hmm, ok nieuwe films wel een ander verhaal inderdaad. Al kijk ik niet super veel films, dus weinig last van. Als ik echt iets wil hebben is YIFY prima te doen en dan seed ik alsnog nauwelijks.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Het merendeel van de nieuwe films staat gewoon niet op Netflix noch op Amazon, dus dan ga ik gewoon via torrents downloaden. Simpel zat, en daar zie ik niet zo snel een legale oplossing voor die betaalbaar is.
Kost geen drol, het is fijn om erbij te hebben. Lekker bladeren door de covers ook. Dat iets oud is doet weinig af aan de kwaliteit, er zijn een heleboel films die flink wat ouder dan mij zijn die toch steengoed zijn en blijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Op Netflix zit toch alleen maar ouwe meuk vanaf 1 jaar oud minstens
Waarom zou je daarvoor betalen?
Gwn torrenten haha ja toch
Qobuz > Spotify maar wel jammer dat het significant duurder is en wat minder standaard integratie heeftquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niks mis mee voor betalen als het niet te gek wordt. Netflix is prima, alleen ben ik bang dat de komende tijd teveel diensten gaan opkomen. Eigenlijk nu al.
Netflix, HBO, Hulu, Amazon Prima, Disney+ .... zit je alsnog aan 10 diensten. Als het gewoon 1 dienst is waar ik maandelijk ¤20 voor moet neerleggen heb ik er weinig moeite mee, maar dan wil ik wel toegang tot alles.
Spotify doet dat goed bijvoorbeeld.
Ik download echt bijna niks meer. Hooguit hier en daar een serie die niet op Netflix staat en niet in NL te zien is.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Qobuz > Spotify maar wel jammer dat het significant duurder is en wat minder standaard integratie heeft
Mijn ervaring is dat de films/series die ik wil zien er niet op staan, of het aanbod komt pas veel later.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Kost geen drol, het is fijn om erbij te hebben. Lekker bladeren door de covers ook. Dat iets oud is doet weinig af aan de kwaliteit, er zijn een heleboel films die flink wat ouder dan mij zijn die toch steengoed zijn en blijven.
Star Trek vind ik wel erg fijn op Netflix.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
arom zou je daarvoor betalen?
Ik heb een hekel aan dat in Nederland Films veel later pas te huur/bios zijn dan de rest van de beschaafde wereld. Regio discriminatie zeg maar.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Het merendeel van de nieuwe films staat gewoon niet op Netflix noch op Amazon, dus dan ga ik gewoon via torrents downloaden. Simpel zat, en daar zie ik niet zo snel een legale oplossing voor die betaalbaar is.
Mach ikmvragen als jij cursus NL gedaan had?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de films/series die ik wil zien er niet op staan, of het aanbod komt pas veel later.
Zit nu voor de grap eens Spotify vs Tidal vs Qobuz te testen.quote:
Lekker elke week je nieuwe ep downloaden is toch kut of niet danquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zit nu voor de grap eens Spotify vs Tidal vs Qobuz te testen.
Spotify heeft sowieso een fijnere app (crossdevice besturen), maar Delft ook met 320kbps duidelijk het onderspit.
Geluidsverschil tussen Tidal en Qobuz vind ik niet heel schokkend, maar het is dan ook zoeken naar echte 24bits nummers op beide diensten (lang niet alles is echt high quality) en ik speel niet native maar via bluetooth direct op mijn versterker. Is wel een hardware uitbreiding voor de versterker te koop om direct te kunnen streamen maar vind ¤500 voor zo'n insteek kaart wat gortigTracks van Qobuz lijken wel iets warmer (meer mid en laag).
Toffe aan Qobuz vind ik dat ze echt hun eigen rips gebruiken wat af en toe echt andere uitvoeringen geeft (van vinyl, bijvoorbeeld).
Tot zover mijn dagboek post
Pauperig man!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Jij bent af.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
en ik speel niet native maar via bluetooth direct op mijn versterker.
Ok. Normaal gebruik ik de Spotify app op de tv die ik via toslink aan de versterker heb hangen. Gebruik je de DAC van de versterkerquote:
En BNB zou een Tron-token worden toch, ja toch, niet dan?twitter:cz_binance twitterde op woensdag 06-02-2019 om 09:12:28While it is a holiday for some, our @binance_dex team continue to #BUIDL, and have released a new version of Binance Chain testnet to our partners, with @LedgerHQ support, along with docs (very draft). It is semi-publicly accessible, if you know where. Onwards! https://t.co/KJoKXmbcUE reageer retweet
Flink aan het moonen. Gelukkig heb ik er ook nog 4 van ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:15 schreef Rossdale het volgende:
En BNB zou een Tron-token worden toch, ja toch, niet dan?twitter:cz_binance twitterde op woensdag 06-02-2019 om 09:12:28While it is a holiday for some, our @binance_dex team continue to #BUIDL, and have released a new version of Binance Chain testnet to our partners, with @LedgerHQ support, along with docs (very draft). It is semi-publicly accessible, if you know where. Onwards! https://t.co/KJoKXmbcUE reageer retweet
Hoe vergelijk je het geluid dan fatsoenlijk? Het is niet dat je die bandbreedtes door Bluetooth kunt persenquote:Op woensdag 6 februari 2019 07:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ok. Normaal gebruik ik de Spotify app op de tv die ik via toslink aan de versterker heb hangen. Gebruik je de DAC van de versterkerHelaas heeft Qobuz geen app voor de TV en is Tidal niet te bedienen vanaf je smartphone terwijl je daar afspeelt
Dus nou bluetooth gebruikt voor het eerst in twee jaar
Heb daarnaast ook een shitload aan vinyl staan overigens, maar daar heb je niet altijd zin in he
Inderdaad nog mee bezig ja. Cool. Had ook naar die nodogsplash gekeken, maar dat is heel basic en buggy as fuck.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben je nog bezig met die WiFi units? Ik kwam dit tegen en moest aan je denken.
Fair point. Geluid an sich was wel vergelijkbaar maar niet op nuance. Was dus wel duidelijk dat zowel Tidal als Qobuz helderder klonken dan Spotify (was best wollig) dus meer detail. Tussen Tidal en Qobuz zat vooral verschil in Qobuz die harder was en meer laag had. Rest van de vergelijking moet dus via een fatsoenlijke streamerquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:52 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hoe vergelijk je het geluid dan fatsoenlijk? Het is niet dat je die bandbreedtes door Bluetooth kunt persen!
2,5 jaar development: $10 miljoenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:34 schreef ChickenMan het volgende:
BTT marketcap bijna 1miljard als je de totale supply pakt![]()
Echt hequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2,5 jaar development: $10 miljoen
Nieuwe scam: $1 miljard
Daarom zijn we voorlopig de bear market nog niet uit. Als mensen nog steeds in zulke enorm opzichte scams trappen...quote:
Hoezo is dat een graadmeter? In de bullmarkt stapten ze in veel grotere getalen in overduidelijke scams.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom zijn we voorlopig de bear market nog niet uit. Als mensen nog steeds in zulke enorm opzichte scams trappen...
Welke versterker, speaker combi gebruik je?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Fair point. Geluid an sich was wel vergelijkbaar maar niet op nuance. Was dus wel duidelijk dat zowel Tidal als Qobuz helderder klonken dan Spotify (was best wollig) dus meer detail. Tussen Tidal en Qobuz zat vooral verschil in Qobuz die harder was en meer laag had. Rest van de vergelijking moet dus via een fatsoenlijke streamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subwoofer heb ik inmiddels achter de bank geplaatst, met een Longbow wireless adapter. Werkt perfect.
Fijn setje
Enige nadeel is dat m'n automaat in de meterkast er af en toe uitvliegt als ik de versterker inschakel, moet nog eens een softstart tussen. Zo'n dikke ringkern is af en toe net wat teveel
[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-02-2019 17:03:21 ]
quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:45 schreef MaGNeT het volgende:
Spotify is best te pruimen als achtergrondmuziek
Voor het betere werk heb ik CD's of Flac files.
Versterker: Rotel RA1592
CD-Speler: Marantz HDCD1
Speakers: B&W 805D3
Sub: Rel S5 / SHO
Netflix, Spotify, games, etc doe ik allemaal via een PC (links-onder).Haha, versterkers die je stoppen er uit trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subwoofer heb ik inmiddels achter de bank geplaatst, met een Longbow wireless adapter. Werkt perfect.
Fijn setje
Enige nadeel is dat m'n automaat in de meterkast er af en toe uitvliegt als ik de versterker inschakel, moet nog eens een softstart tussen. Zo'n dikke ringkern is af en toe net wat teveel![]()
NAD C368 met zelfbouw luidsprekersquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:35 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Welke versterker, speaker combi gebruik je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netflix, Spotify, games, etc doe ik allemaal via een PC (links-onder).En een LG e6/7 oled tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subwoofer heb ik inmiddels achter de bank geplaatst, met een Longbow wireless adapter. Werkt perfect.
Fijn setje
Enige nadeel is dat m'n automaat in de meterkast er af en toe uitvliegt als ik de versterker inschakel, moet nog eens een softstart tussen. Zo'n dikke ringkern is af en toe net wat teveel![]()
Vraag me altijd af of mensen met zulke setups dergelijke speakers ook bij live tv aanzetten. Of alleen als je Netflix series, bluray's of muziekconcerten kijkt dan wel aan het gamen bent.
Heb al een 65 inch oled tv. Maar nu nog een fatsoenlijke audio setup. Heb al wel een poosje een soundbar geprobeerd dmv LG E6 plus subwoofer. Maar ik wil nu wat anders.mag het weten
Netflix, Spotify, games, etc doe ik allemaal via een PC (links-onder).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subwoofer heb ik inmiddels achter de bank geplaatst, met een Longbow wireless adapter. Werkt perfect.
Fijn setje
Enige nadeel is dat m'n automaat in de meterkast er af en toe uitvliegt als ik de versterker inschakel, moet nog eens een softstart tussen. Zo'n dikke ringkern is af en toe net wat teveelquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
NAD C368 met zelfbouw luidsprekers
Audio/TV meubel moet nu vooral eens vervangen worden en de speakers wil ik nog fineren in Amerikaans noten. Verder blijft het redelijk as is, afgezien van een keer een andere platenspeler
De kastjes met kabels in het meubel zijn de scheidingsfilters van de luidsprekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmz...
Ik realiseerde me net pas dat m'n TV vermoedelijk ook ingebouwde speakers heeft maar die hebben nog nooit geluid hoeven producerenquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En een LG e6/7 oled tv![]()
Vraag me altijd af of mensen met zulke setups dergelijke speakers ook bij live tv aanzetten. Of alleen als je Netflix series, bluray's of muziekconcerten kijkt dan wel aan het gamen bent.
Heb al een 65 inch oled tv. Maar nu nog een fatsoenlijke audio setup. Heb al wel een poosje een soundbar geprobeerd dmv LG E6 plus subwoofer. Maar ik wil nu wat anders.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
NAD C368 met zelfbouw luidsprekers
Audio/TV meubel moet nu vooral eens vervangen worden en de speakers wil ik nog fineren in Amerikaans noten. Verder blijft het redelijk as is, afgezien van een keer een andere platenspeler
De kastjes met kabels in het meubel zijn de scheidingsfilters van de luidsprekersDat zijn een paar mooie speakers om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de NAD D3020 wel eens overwogen om aan te sluiten op m'n PC, kwam een Marantz stereo versterker tegen dus die eerst maar aangesloten op een setje Q Acoustics 3020i. Zijn lekker neutrale speakers, dus ook wel bruikbaar als monitors bij video montage werk.
Dat is ook onzin. Scams zullen er altijd blijven.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoezo is dat een graadmeter? In de bullmarkt stapten ze in veel grotere getalen in overduidelijke scams.
Welk topic zocht je?quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:08 schreef roislecxe het volgende:
Ik geloof dat ik in het verkeerde topic zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |