En BNB zou een Tron-token worden toch, ja toch, niet dan?twitter:cz_binance twitterde op woensdag 06-02-2019 om 09:12:28While it is a holiday for some, our @binance_dex team continue to #BUIDL, and have released a new version of Binance Chain testnet to our partners, with @LedgerHQ support, along with docs (very draft). It is semi-publicly accessible, if you know where. Onwards! https://t.co/KJoKXmbcUE reageer retweet
Flink aan het moonen. Gelukkig heb ik er ook nog 4 van ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:15 schreef Rossdale het volgende:
En BNB zou een Tron-token worden toch, ja toch, niet dan?twitter:cz_binance twitterde op woensdag 06-02-2019 om 09:12:28While it is a holiday for some, our @binance_dex team continue to #BUIDL, and have released a new version of Binance Chain testnet to our partners, with @LedgerHQ support, along with docs (very draft). It is semi-publicly accessible, if you know where. Onwards! https://t.co/KJoKXmbcUE reageer retweet
Hoe vergelijk je het geluid dan fatsoenlijk? Het is niet dat je die bandbreedtes door Bluetooth kunt persenquote:Op woensdag 6 februari 2019 07:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ok. Normaal gebruik ik de Spotify app op de tv die ik via toslink aan de versterker heb hangen. Gebruik je de DAC van de versterkerHelaas heeft Qobuz geen app voor de TV en is Tidal niet te bedienen vanaf je smartphone terwijl je daar afspeelt
Dus nou bluetooth gebruikt voor het eerst in twee jaar
Heb daarnaast ook een shitload aan vinyl staan overigens, maar daar heb je niet altijd zin in he
Inderdaad nog mee bezig ja. Cool. Had ook naar die nodogsplash gekeken, maar dat is heel basic en buggy as fuck.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben je nog bezig met die WiFi units? Ik kwam dit tegen en moest aan je denken.
Fair point. Geluid an sich was wel vergelijkbaar maar niet op nuance. Was dus wel duidelijk dat zowel Tidal als Qobuz helderder klonken dan Spotify (was best wollig) dus meer detail. Tussen Tidal en Qobuz zat vooral verschil in Qobuz die harder was en meer laag had. Rest van de vergelijking moet dus via een fatsoenlijke streamerquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:52 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hoe vergelijk je het geluid dan fatsoenlijk? Het is niet dat je die bandbreedtes door Bluetooth kunt persen!
2,5 jaar development: $10 miljoenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:34 schreef ChickenMan het volgende:
BTT marketcap bijna 1miljard als je de totale supply pakt![]()
Echt hequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2,5 jaar development: $10 miljoen
Nieuwe scam: $1 miljard
Daarom zijn we voorlopig de bear market nog niet uit. Als mensen nog steeds in zulke enorm opzichte scams trappen...quote:
Hoezo is dat een graadmeter? In de bullmarkt stapten ze in veel grotere getalen in overduidelijke scams.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom zijn we voorlopig de bear market nog niet uit. Als mensen nog steeds in zulke enorm opzichte scams trappen...
Welke versterker, speaker combi gebruik je?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Fair point. Geluid an sich was wel vergelijkbaar maar niet op nuance. Was dus wel duidelijk dat zowel Tidal als Qobuz helderder klonken dan Spotify (was best wollig) dus meer detail. Tussen Tidal en Qobuz zat vooral verschil in Qobuz die harder was en meer laag had. Rest van de vergelijking moet dus via een fatsoenlijke streamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subwoofer heb ik inmiddels achter de bank geplaatst, met een Longbow wireless adapter. Werkt perfect.
Fijn setje
Enige nadeel is dat m'n automaat in de meterkast er af en toe uitvliegt als ik de versterker inschakel, moet nog eens een softstart tussen. Zo'n dikke ringkern is af en toe net wat teveel
[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-02-2019 17:03:21 ]
quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:45 schreef MaGNeT het volgende:
Spotify is best te pruimen als achtergrondmuziek
Voor het betere werk heb ik CD's of Flac files.
Versterker: Rotel RA1592
CD-Speler: Marantz HDCD1
Speakers: B&W 805D3
Sub: Rel S5 / SHO
Netflix, Spotify, games, etc doe ik allemaal via een PC (links-onder).Haha, versterkers die je stoppen er uit trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subwoofer heb ik inmiddels achter de bank geplaatst, met een Longbow wireless adapter. Werkt perfect.
Fijn setje
Enige nadeel is dat m'n automaat in de meterkast er af en toe uitvliegt als ik de versterker inschakel, moet nog eens een softstart tussen. Zo'n dikke ringkern is af en toe net wat teveel![]()
NAD C368 met zelfbouw luidsprekersquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:35 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Welke versterker, speaker combi gebruik je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netflix, Spotify, games, etc doe ik allemaal via een PC (links-onder).En een LG e6/7 oled tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subwoofer heb ik inmiddels achter de bank geplaatst, met een Longbow wireless adapter. Werkt perfect.
Fijn setje
Enige nadeel is dat m'n automaat in de meterkast er af en toe uitvliegt als ik de versterker inschakel, moet nog eens een softstart tussen. Zo'n dikke ringkern is af en toe net wat teveel![]()
Vraag me altijd af of mensen met zulke setups dergelijke speakers ook bij live tv aanzetten. Of alleen als je Netflix series, bluray's of muziekconcerten kijkt dan wel aan het gamen bent.
Heb al een 65 inch oled tv. Maar nu nog een fatsoenlijke audio setup. Heb al wel een poosje een soundbar geprobeerd dmv LG E6 plus subwoofer. Maar ik wil nu wat anders.mag het weten
Netflix, Spotify, games, etc doe ik allemaal via een PC (links-onder).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subwoofer heb ik inmiddels achter de bank geplaatst, met een Longbow wireless adapter. Werkt perfect.
Fijn setje
Enige nadeel is dat m'n automaat in de meterkast er af en toe uitvliegt als ik de versterker inschakel, moet nog eens een softstart tussen. Zo'n dikke ringkern is af en toe net wat teveelquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
NAD C368 met zelfbouw luidsprekers
Audio/TV meubel moet nu vooral eens vervangen worden en de speakers wil ik nog fineren in Amerikaans noten. Verder blijft het redelijk as is, afgezien van een keer een andere platenspeler
De kastjes met kabels in het meubel zijn de scheidingsfilters van de luidsprekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmz...
Ik realiseerde me net pas dat m'n TV vermoedelijk ook ingebouwde speakers heeft maar die hebben nog nooit geluid hoeven producerenquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En een LG e6/7 oled tv![]()
Vraag me altijd af of mensen met zulke setups dergelijke speakers ook bij live tv aanzetten. Of alleen als je Netflix series, bluray's of muziekconcerten kijkt dan wel aan het gamen bent.
Heb al een 65 inch oled tv. Maar nu nog een fatsoenlijke audio setup. Heb al wel een poosje een soundbar geprobeerd dmv LG E6 plus subwoofer. Maar ik wil nu wat anders.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
NAD C368 met zelfbouw luidsprekers
Audio/TV meubel moet nu vooral eens vervangen worden en de speakers wil ik nog fineren in Amerikaans noten. Verder blijft het redelijk as is, afgezien van een keer een andere platenspeler
De kastjes met kabels in het meubel zijn de scheidingsfilters van de luidsprekersDat zijn een paar mooie speakers om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de NAD D3020 wel eens overwogen om aan te sluiten op m'n PC, kwam een Marantz stereo versterker tegen dus die eerst maar aangesloten op een setje Q Acoustics 3020i. Zijn lekker neutrale speakers, dus ook wel bruikbaar als monitors bij video montage werk.
Dat is ook onzin. Scams zullen er altijd blijven.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoezo is dat een graadmeter? In de bullmarkt stapten ze in veel grotere getalen in overduidelijke scams.
Welk topic zocht je?quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:08 schreef roislecxe het volgende:
Ik geloof dat ik in het verkeerde topic zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |