Pehehehe.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik van m'n hond, hij keek me heel gekwetst aan.
Ohhhhquote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik van m'n hond, hij keek me heel gekwetst aan.
Lekker!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel he.
Ook wel zin in. Lekker uitslapen, beetje fröbelen in huis. Chill.
OMGquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:04 schreef Poes. het volgende:
Ik hang weer aan de lijn met Telfort, to be continued.. again..
Ik ook! Gister was het sneeuwruimen en krabben!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Auto moeten uitgraven, maar niet hoeven krabben.![]()
Ik was blij verrast.
Dat was inderdaad wat jammer.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook! Gister was het sneeuwruimen en krabben!
Dat klinkt echt fantastisch.quote:
quote:
Echt heel bizar hoor allemaalquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:33 schreef Poes. het volgende:
32 minuten met Telfort gebeld![]()
Internetsnelheid is wel aangepast op afstand, heb nu 40mbit/s![]()
Ook is er een officiële klacht ingediend namens mij, daar komt nog compensatie voor.
Maar nu. Bedrijf X moet wéér langskomen om bedrijf Y in te schakelen voor dat stomme glasvezel. Dat riedeltje hadden we al gehad maar iemand heeft de hele order weer geannuleerd![]()
En géén glasvezel is ook geen optie, want mijn bedenktermijn is in november al verstrekenEcht, wauw.
Heb nu gedreigd met opzeggen, aangezien m'n oude contract nu doorloopt (en ik dus het oude DURE tarief betaal..) kan dat ook gewoon.
Nu eerst wachten tot bedrijf X mij met een spoedorder belt, Telfort neemt straks weer contact met me op om te kijken of alles nu goed gaat.
Schijnt ook dat bedrijf Y hier 16 januari langs is geweest maar dat ik niet thuis was. En ze konden geen contact met me krijgen. Hoor ik nu pasTelfort helemaal verbaasd dat ze niet even bellen voor een afspraak.
Gaat weer lekker
Overstappen kan trouwens helemaal niet, binnenkort valt alles onder KPNquote:
Wat stomquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Overstappen kan trouwens helemaal niet, binnenkort valt alles onder KPNEn Ziggo is kut dus die boycot ik.
Haha jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar FOK! verdiend er wel lekker aan![]()
Dat is altijd een goed voornemenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik echt weer naar M'era Luna moet dit jaar.
Een van m'n guilty pleasure-bands waarvan ik eigenlijk dacht dat ze ermee gestopt waren komt.quote:
Dat is dan helemaal gaafquote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van m'n guilty pleasure-bands waarvan ik eigenlijk dacht dat ze ermee gestopt waren komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |