Zo zit ik dus ook.. maar morgen kan het en moet toch m'n stappen halenquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha is alleen irritant dat je het pas vanaf 6 uur kan ophalen. Hou er niet van om dan nog die kant op te moeten ;p
Haha nicequote:Op donderdag 31 januari 2019 20:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zo zit ik dus ook.. maar morgen kan het en moet toch m'n stappen halen![]()
Heb ook gelijk even een glazenwasser gefixt voor zaterdag, is dat ook weer klaar.
Vind het wel grappig, ben benieuwd wat ik morgen meekrijg.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha nice
Als ik het kan betalen ga ik het iig wel uitproberenIs een goede bakkerij die er aan mee doet.
Laat het weten! Ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, ben benieuwd wat ik morgen meekrijg.
Maar nu eerst richting bed, m'n rug vermoord me
Zal ik doen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Laat het weten! Ben ook benieuwd.
Slaap lekker!
Bizar, dat zo'n klein landje zoveel temperatuur en neerslagverschillen kan hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 06:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Gelukkig ligt er weer sneeuw
.
Huh, het is nog nacht?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 06:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bizar, dat zo'n klein landje zoveel temperatuur en neerslagverschillen kan hebben
Hier helderblauwe lucht en zon.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 07:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, het is nog nacht?
Gisteren hier ook blauw en zon.
Jawel hequote:Op vrijdag 1 februari 2019 07:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Lekker vooruitzicht, bijna vakantie!
Fijnquote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel he.
Ook wel zin in. Lekker uitslapen, beetje fröbelen in huis. Chill.
Vriesweerquote:
Ik kreeg vanmorgen een opdonder van m'n dekbed toen ik de hoes er af haaldequote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriesweer.
Enige nadeel, alles is statisch.
Ik van m'n hond, hij keek me heel gekwetst aanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmorgen een opdonder van m'n dekbed toen ik de hoes er af haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |