quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:07 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Netjes door te liegen?
Net zoals haar aandachtshoervriendinnetje Hirsi Magan?
Anne-Fleur doet me enorm denken aan het vriendinnetje dat ik had in het eerste jaar van mn studententijd.quote:
Het is dus relatief goed afgelopen met haarquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Anne-Fleur doet me enorm denken aan het vriendinnetje dat ik had in het eerste jaar van mn studententijd.
Kwam ook uit een of andere villawijk maar ook lekker rebels bezig. Was een luidruchtig SP-aanhangster. Droeg alternatieve kleding, kistjes, 12 oorbellen en een neusknopje.En ging natuurlijk altijd naar cafe de Bakkerij in Eindhoven waar we wel eens een jointje rookte toen dat nog binnen mocht.
En volgens Facebook werkt ze tegenwoordig bij een bank, heeft ze een gezin met een saaie kantoorlul en kleedt ze zich bijpassend.![]()
Ah zucht, nostalgie
Tijdens studententijd neuken meisjes ook het lekkerstquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Anne-Fleur doet me enorm denken aan het vriendinnetje dat ik had in het eerste jaar van mn studententijd.
Kwam ook uit een of andere villawijk maar ook lekker rebels bezig. Was een luidruchtig SP-aanhangster. Droeg alternatieve kleding, kistjes, 12 oorbellen en een neusknopje.En ging natuurlijk altijd naar cafe de Bakkerij in Eindhoven waar we wel eens een jointje rookte toen dat nog binnen mocht.
En volgens Facebook werkt ze tegenwoordig bij een bank, heeft ze een gezin met een saaie kantoorlul en kleedt ze zich bijpassend.![]()
Ah zucht, nostalgie
Dus ik moet zorgen dat mijn vriendin studievertraging oploopt?quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:44 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Tijdens studententijd neuken meisjes ook het lekkerst
Mwah nee, als ze boven de 30 zijn wordt het pas echt leukquote:Op donderdag 31 januari 2019 08:44 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Tijdens studententijd neuken meisjes ook het lekkerst
Kort pittig kapsel, dik, scheiden, rimpels, leuk hoorquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah nee, als ze boven de 30 zijn wordt het pas echt leuk
quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:09 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel, dik, scheiden, rimpels, leuk hoor
Ik weet niet in wat voor achterstandsbuurt jij woont. Maar de vrouwen waar ik graag mee omga blijven ook na hun 30e mooi. En ze zijn dan veel zelfverzekerder en minder preuts.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:09 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Dat is meer een fenomeen dat zich voordoet nadat het vrouwtje is getrouwd en geworpen heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:09 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
En dan vooral onder Libelle-trutten. Dus die moet je ook niet trouwen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 11:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat is meer een fenomeen dat zich voordoet nadat het vrouwtje is getrouwd en geworpen heeft.
Welke FOK!-ers zouden dat zijn?twitter:annefleurdd twitterde op maandag 04-03-2019 om 22:07:54ik krijg de laatste dagen weer superveel dickpics en echt HOU OP reageer retweet
Wacht maar tot ze de mijne ziet...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef SeLang het volgende:
Welke FOK!-ers zouden dat zijn?twitter:annefleurdd twitterde op maandag 04-03-2019 om 22:07:54ik krijg de laatste dagen weer superveel dickpics en echt HOU OP reageer retweet
Helemaal niks, maar dat snapt die flikkerhomo van een TS nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:19 schreef Repentless het volgende:
Lief links meisje. Tweets over stenen op Wilders gooien enzo. Maar dan is het natuurlijk 'sarcasme'.Zelden zo'n aandoenlijk naïef miepje gezien.
Relaties tussen mensen gaan wel eens over, wtf heeft dat met de politieke voorkeur van die gozer te maken?
Ze zijn vaak ook mager en anorexia en hebben geestelijke problemen = lekker neukenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Salvad0R het volgende:
wie wil dr nou een relatie met een vegangegarandeerde onbevredigdheid
zeker zekerquote:Op maandag 28 januari 2019 20:31 schreef Handleiding het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie tetters gekregen.
Juist nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:13 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Ze zijn vaak ook mager en anorexia en hebben geestelijke problemen = lekker neuken
Het moet niet rammelen, het moet schuddenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:23 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
kleine/geen tetten
mager
klein
liefst asian
gestoorde chicks
lekker neuken
dikke vadsige dieren geven goed hoofd maar dat is het dan ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het moet niet rammelen, het moet schudden
Nee man, beetje die lovehandles tijdens doggy vastpakkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:29 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
dikke vadsige dieren geven goed hoofd maar dat is het dan ook
quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee man, beetje die lovehandles tijdens doggy vastpakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |