quote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:58 schreef klappernootopreis het volgende:
Buffalo wings kentucky style met zelfgemaakte coleslaw.
Ik bedenk me zojuist dat de Creusette gietijzeren grillplaat die ik meer dan een half jaar geleden heb aangeschaft na 2 keer gebruik stilletjes achterin de kast is beland........biefstuk dus, verder nog tips of ideeën?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:07 schreef itchycoo het volgende:
Ik denk dat ik voor vanavond weer een biefstuk haal voor op mijn nieuwe gietijzeren grillpan. Maandag voor het eerst gebruikt en dat was zo'n wereld van verschil met voorheen. Sindsdien heb ik constant zin in nog een biefstuk![]()
Ik heb er vanavond uiteindelijk een hamburger op gegooid, ook aan te raden. Verder heb ik er dus nog niet zoveel mee gedaan, maar zie veel voorbijkomen met aubergine erop, kipfilets en varkenshaas.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:39 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ik bedenk me zojuist dat de Creusette gietijzeren grillplaat die ik meer dan een half jaar geleden heb aangeschaft na 2 keer gebruik stilletjes achterin de kast is beland........biefstuk dus, verder nog tips of ideeën?
On topic:
Zojuist sperziebonen, kool, tauge, paprika, sambal en satesaus op,
Nu nog een mora diepvries-cheeseburger met een extra plakje cheddar, maar dat zeg ik niet hardop :-P
Ja, aubergine erop is inderdaad geweldig...en dan een stukje dadel erin en oprollen!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:56 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik heb er vanavond uiteindelijk een hamburger op gegooid, ook aan te raden. Verder heb ik er dus nog niet zoveel mee gedaan, maar zie veel voorbijkomen met aubergine erop, kipfilets en varkenshaas.
Nicequote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:18 schreef Atak het volgende:
Gevuld met gehakt, knoflook, uitjes, courgette, en dergelijke. (Zelfgemaakt)
[ afbeelding ]
dat ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:18 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Dumplingsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:18 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |