wtfquote:Op maandag 28 januari 2019 15:30 schreef Sked het volgende:
Ik kan geen melk drinken. Krijg het niet weg.
Dat betekent gewoon dat je goede smaakpapillen hebt.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:30 schreef Sked het volgende:
Ik kan geen melk drinken. Krijg het niet weg.
Hoezo?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is ergens ook vreemd dat volwassenen melk drinken
Ja, dat welquote:Op maandag 28 januari 2019 15:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lust je ook geen optimel ofzo?
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar ik dacht dat je lichaam zich in principe van melk afkeert als je volwassen wordt, maar omdat mensen stug door blijven drinken, past je lichaam zich aanquote:
TR gemaaktquote:Op maandag 28 januari 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet je bek houden jij vlegel
Ah oké, dus ik ben eigenlijk wel volwassen geworden.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar ik dacht dat je lichaam zich in principe van melk afkeert als je volwassen wordt, maar omdat mensen stug door blijven drinken, past je lichaam zich aan
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah oké, dus ik ben eigenlijk wel volwassen geworden.
Echt hequote:Op maandag 28 januari 2019 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter![]()
Vape Nationquote:Op maandag 28 januari 2019 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, dus zonder ook maar enige achterliggende gedachte... gewoon omdat het niet stoer is
Keihard melk blijven drinken om evolutie uit te schakelen of aan te passen. Hoe je het maar wil bekijken.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
" Jonge zoogdieren zijn dankzij het enzym lactase in staat lactose om te zetten in de monosachariden glucose en galactose die vervolgens opgenomen worden in het bloed. Het vermogen dit enzym te maken neemt met het stijgen van de leeftijd geleidelijk af, zodat de meeste mensenrassen (en alle andere zoogdieren) op volwassen leeftijd lactose-intolerant worden. Volwassenen uit bevolkingsgroepen die van oudsher hun hele leven melkproducten gebruiken kunnen over het algemeen wel lactose verdragen. Het voorkomen van verminderde lactosetolerantie varieert van 5% in Noord-Europa tot meer dan 90% in Afrikaanse en Aziatische landen."
staat dus gewoon op wiki
Ja tochquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Keihard melk blijven drinken om evolutie uit te schakelen of aan te passen. Hoe je het maar wil bekijken.
daarom. Hier gaat er 2,5liter per twee dagen doorheen en dat is al minder dan vroegah. Toen ging er een kan per dag door.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja tochZijn we immers groot mee geworden
Hoeveel inhoud had die kan?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarom. Hier gaat er 2,5liter per twee dagen doorheen en dat is al minder dan vroegah. Toen ging er een kan per dag door.
ik zuip ook melk als een malle hoor, alleen net iets minderquote:Op maandag 28 januari 2019 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarom. Hier gaat er 2,5liter per twee dagen doorheen en dat is al minder dan vroegah. Toen ging er een kan per dag door.
Worden? Dat ben ik alquote:Op maandag 28 januari 2019 16:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat zullen jullie allemaal groot en sterk worden jongens![]()
sterke verhalen ja hahahahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |