Ja nee okequote:Op maandag 28 januari 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jat dat zal best, maar ik blijf mooi in de auto zitten
Ok ok, maar wel eerst lachen danquote:Op maandag 28 januari 2019 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee okemaar als je daar loopt of fietst is het een kleine moeite om te vragen of het gaat
Dat deden ze zelfs in Den Haag.. al reed de tram mij wel bijna omver..En bedankt HTM
Ik bleef heel even liggen, ik denk dat mensen het daarom vroegenquote:Op maandag 28 januari 2019 11:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok ok, maar wel eerst lachen dan
En als het echt nodig is spring ik wel te hulp.. Vaak staan mensen gelijk weer op en is er niets aan de hand.
Je was even verward over wat er nou precies gebeurd was?quote:Op maandag 28 januari 2019 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bleef heel even liggen, ik denk dat mensen het daarom vroegen
Ja, maar die ene seconde voordat je valt, denk je wel even van: oh neee, niet ditquote:Op maandag 28 januari 2019 11:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je was even verward over wat er nou precies gebeurd was?
Ik heb liever dat ze me negeren als dat ze me aandacht geven op dat moment..quote:Op maandag 28 januari 2019 11:04 schreef Crack_ het volgende:
Het voelt ook echt gewoon rot als je in het openbaar valt en mensen negeren je
Hangt er vanaf.. als ik mezelf niet erg pijn heb gedaan, vind ik het niet erg, maar als ik gewond zou zijn, dan vind ik het wel erg.quote:Op maandag 28 januari 2019 11:04 schreef Crack_ het volgende:
Het voelt ook echt gewoon rot als je in het openbaar valt en mensen negeren je
Ja ik ook.quote:Op maandag 28 januari 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze me negeren als dat ze me aandacht geven op dat moment..
Hmm, ikvind het denk ik wel even fijn.. Voor de schrik ofzo? Al is het maar wat jij net zei even iemand die vraagt of het gaatquote:Op maandag 28 januari 2019 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.. als ik mezelf niet erg pijn heb gedaan, vind ik het niet erg, maar als ik gewond zou zijn, dan vind ik het wel erg.
Is ook lastigquote:Op maandag 28 januari 2019 11:06 schreef Driepink het volgende:
als dat, dan dat.. godvernu ga ik twijfelen..
Ik val gelukkig alleen wanneer ik alleen ben... Pas nog gevallen omdat beide benen sliepenquote:Op maandag 28 januari 2019 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ikvind het denk ik wel even fijn.. Voor de schrik ofzo? Al is het maar wat jij net zei even iemand die vraagt of het gaat
Lang niet meer gevallen gelukkig dus misschien ook wel niet
Ja, gelukkig gebeurd het mij ook niet al te vaak.. wel dat ik net struikel over dat randje bij de Bieb in het Centrum... nasty randje is datquote:Op maandag 28 januari 2019 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ikvind het denk ik wel even fijn.. Voor de schrik ofzo? Al is het maar wat jij net zei even iemand die vraagt of het gaat
Lang niet meer gevallen gelukkig dus misschien ook wel niet
Ohja dat is meestal wel grappigquote:Op maandag 28 januari 2019 11:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik val gelukkig alleen wanneer ik alleen ben... Pas nog gevallen omdat beide benen sliepen
Ook fijn ja, tijdens spitsuur dat iedereen het ziet ookquote:Op maandag 28 januari 2019 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik bij een treinstation op de trap val of zo... dat lijkt me echt heel naar.
met een paar volle tassen in je handen?quote:Op maandag 28 januari 2019 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik bij een treinstation op de trap val of zo... dat lijkt me echt heel naar.
#nachtmerriequote:Op maandag 28 januari 2019 11:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook fijn ja, tijdens spitsuur dat iedereen het ziet ook
Ja of 6 cavia's ...quote:Op maandag 28 januari 2019 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met een paar volle tassen in je handen?
Brr, sowieso van een trap vallenquote:Op maandag 28 januari 2019 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
jij loopt met 6 cavia's rond in het openbaar?quote:Op maandag 28 januari 2019 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#nachtmerrie
[..]
Ja of 6 cavia's ...
Gewoon een verjaardagquote:Op maandag 28 januari 2019 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was geen carnaval achtig feest neem ik aan?
Zo echt he.. als ik er alleen al aan denk dat ik met mijn scheenbeen tegen een stenen trap stootquote:
Soms, maar meer van huis naar de autoquote:Op maandag 28 januari 2019 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij loopt met 6 cavia's rond in het openbaar?
en dan?quote:Op maandag 28 januari 2019 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms, maar meer van huis naar de auto
Waarom doe je dat?quote:Op maandag 28 januari 2019 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dan kom je meestal niet op een treinstationquote:Op maandag 28 januari 2019 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso vreemd gedragquote:Op maandag 28 januari 2019 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kom je meestal niet op een treinstation
Ik ben een keer met ze naar België geweest, naar die caviadokter.quote:
Waren ze alle 6 ziek?quote:Op maandag 28 januari 2019 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer met ze naar België geweest, naar die caviadokter.
quote:Op maandag 28 januari 2019 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer met ze naar België geweest, naar die caviadokter.
Nee, maar het is wel een stukje openbaarquote:Op maandag 28 januari 2019 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kom je meestal niet op een treinstation
Ik had laatst dat ik op de uni met een meisje aan het flirten was terwijl ik de trap af liep, en ik keek niet waar ik liep, dus ik struikel heel kneuzig de laatste treden af en viel bijna op mijn muil.quote:Op maandag 28 januari 2019 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, nou alleen Oreo en Orka waren ziek, maar de rest heb ik voor de gezelligheid meegenomen en voor een algemene checkquote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ik op de uni met een meisje aan het flirten was terwijl ik de trap af liep, en ik keek niet waar ik liep, dus ik struikel heel kneuzig de laatste treden af en viel bijna op mijn muil.
Schaapachtig gegrijnsd en snel weggelopen.
Ja, ik weet niet wat hier nou zo leuk aan isquote:Op maandag 28 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]waarom moet ik hier om lacheb.
ja de caviadokterquote:Op maandag 28 januari 2019 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat hier nou zo leuk aan is
gisterenavond zei je eey en daarna postte je de hele avond niet meer, wat was daar het nut van gvdquote:
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2019 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gisterenavond zei je eey en daarna postte je de hele avond niet meer, wat was daar het nut van gvd
quote:Op maandag 28 januari 2019 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond mijn waas up grapje nog zo geslaagd ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |