Soms, maar meer van huis naar de autoquote:Op maandag 28 januari 2019 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij loopt met 6 cavia's rond in het openbaar?
en dan?quote:Op maandag 28 januari 2019 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms, maar meer van huis naar de auto
Waarom doe je dat?quote:Op maandag 28 januari 2019 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dan kom je meestal niet op een treinstationquote:Op maandag 28 januari 2019 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso vreemd gedragquote:Op maandag 28 januari 2019 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kom je meestal niet op een treinstation
Ik ben een keer met ze naar België geweest, naar die caviadokter.quote:
Waren ze alle 6 ziek?quote:Op maandag 28 januari 2019 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer met ze naar België geweest, naar die caviadokter.
quote:Op maandag 28 januari 2019 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer met ze naar België geweest, naar die caviadokter.
Nee, maar het is wel een stukje openbaarquote:Op maandag 28 januari 2019 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kom je meestal niet op een treinstation
Ik had laatst dat ik op de uni met een meisje aan het flirten was terwijl ik de trap af liep, en ik keek niet waar ik liep, dus ik struikel heel kneuzig de laatste treden af en viel bijna op mijn muil.quote:Op maandag 28 januari 2019 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik bij een treinstation op de trap val of zo... dat lijkt me echt heel naar.
Uhm, nou alleen Oreo en Orka waren ziek, maar de rest heb ik voor de gezelligheid meegenomen en voor een algemene checkquote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ik op de uni met een meisje aan het flirten was terwijl ik de trap af liep, en ik keek niet waar ik liep, dus ik struikel heel kneuzig de laatste treden af en viel bijna op mijn muil.
Schaapachtig gegrijnsd en snel weggelopen.
Ja, ik weet niet wat hier nou zo leuk aan isquote:Op maandag 28 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]waarom moet ik hier om lacheb.
ja de caviadokterquote:Op maandag 28 januari 2019 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat hier nou zo leuk aan is
gisterenavond zei je eey en daarna postte je de hele avond niet meer, wat was daar het nut van gvdquote:
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2019 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gisterenavond zei je eey en daarna postte je de hele avond niet meer, wat was daar het nut van gvd
quote:Op maandag 28 januari 2019 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond mijn waas up grapje nog zo geslaagd ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |