Staat er niks meer op het programma?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Machines en WerkVolk van Achter, maken Studio Utopia weer helemaal Fris en Fruitig voor de KomkommerMaandag/Dinsdag/Woensdag/Donderdag.. enzzz....
lottepotquote:Op zondag 27 januari 2019 20:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. elke RLS heeft zo zijn eigen opmaak pop........
Dan hoorde ik het verkeerd.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee de muziekstijl die hij draait is er vanavond
Nope.. het was Dit of de Gladiolenquote:Op zondag 27 januari 2019 20:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Staat er niks meer op het programma?
Een maand weer komkommertijd dus.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. het was Dit of de Gladiolen
Yup ze zijn moe, dat wordt de rest van de week een beetje chillen, slap kletsen en slapenquote:Op zondag 27 januari 2019 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Machines en WerkVolk van Achter, maken Studio Utopia weer helemaal Fris en Fruitig voor de KomkommerMaandag/Dinsdag/Woensdag/Donderdag.. enzzz....
Ik zou het ook wel goede tv vinden.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat lotus, merels feestje gaat verpesten
Jup...quote:Op zondag 27 januari 2019 20:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een maand weer komkommertijd dus.
Ik hoop dat hij woord houdt en geen druppel drinktquote:Op zondag 27 januari 2019 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel goede tv vinden.![]()
Overigens, als Donnie nou een bakkie neemt, wordt het helemaal feest.
Donnie wilnie.. zei'iequote:Op zondag 27 januari 2019 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel goede tv vinden.![]()
Overigens, als Donnie nou een bakkie neemt, wordt het helemaal feest.
Dat lijkt me het beste ja.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:09 schreef Crabapple het volgende:
Laten we het een beetje gezellig houden hier!
En zijn allemaal door de regie tam getemd. Veel valt er dus niet te verwachten. Hoogstens schuurt het ene script met het script van de ander.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup...
Highlights zijn natuurlijk de "Toevallig" langskomende dingetjes, de Hattricks van Achter, de altijd verrassende "Ik heb wat leuks" van AnkieGebit
Sinds vandaag.quote:
ok bedankt niet mee gekregen vandaagquote:Op zondag 27 januari 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sinds vandaag.![]()
Jessie geregeld.
had gehoopt datLotus Jessy zou aanpakkenquote:Op zondag 27 januari 2019 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup ze zijn moe, dat wordt de rest van de week een beetje chillen, slap kletsen en slapen
Op zich was hij niet echt vervelend, dus mij maakt het niets uit. In geval met de fotokwestie kan het wel extra spannend worden.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij woord houdt en geen druppel drinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |