quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Hiske ziet Christel het liefst zonder klerenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:47 schreef 5thencounter het volgende: Griepstel heeft iig weer iets gescoort...
Ankie vind het wel mooi [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2019 19:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]Die kan in het lookalike topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Doet mij denken aan Gina uit uto 1....Had ook van de vreemde eigenaardigheden....quote:
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Gina uit uti 1....Had ook van de vreemde eigenaardigheden....
Volgens mij zei hij zelfs dat hij liever op zijn bed lag, geen zin heb ik hem zeker horen zeggenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Voor de lage prijzen die gevraagd worden zou het je sieren als je wel zou helpen luie hond gerrit
Klopt. elke RLS heeft zo zijn eigen opmaak pop........quote:
nee de muziekstijl die hij draait is er vanavondquote:Op zondag 27 januari 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zei Christel nou dat DJ Jean gaat draaien?
Staat er niks meer op het programma?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Machines en WerkVolk van Achter, maken Studio Utopia weer helemaal Fris en Fruitig voor de KomkommerMaandag/Dinsdag/Woensdag/Donderdag.. enzzz....
lottepotquote:Op zondag 27 januari 2019 20:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. elke RLS heeft zo zijn eigen opmaak pop........
Dan hoorde ik het verkeerd.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee de muziekstijl die hij draait is er vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |