quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Hiske ziet Christel het liefst zonder klerenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:47 schreef 5thencounter het volgende: Griepstel heeft iig weer iets gescoort...
Ankie vind het wel mooi [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2019 19:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]Die kan in het lookalike topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Doet mij denken aan Gina uit uto 1....Had ook van de vreemde eigenaardigheden....quote:
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Gina uit uti 1....Had ook van de vreemde eigenaardigheden....
Volgens mij zei hij zelfs dat hij liever op zijn bed lag, geen zin heb ik hem zeker horen zeggenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Voor de lage prijzen die gevraagd worden zou het je sieren als je wel zou helpen luie hond gerrit
Klopt. elke RLS heeft zo zijn eigen opmaak pop........quote:
nee de muziekstijl die hij draait is er vanavondquote:Op zondag 27 januari 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zei Christel nou dat DJ Jean gaat draaien?
Staat er niks meer op het programma?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Machines en WerkVolk van Achter, maken Studio Utopia weer helemaal Fris en Fruitig voor de KomkommerMaandag/Dinsdag/Woensdag/Donderdag.. enzzz....
lottepotquote:Op zondag 27 januari 2019 20:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. elke RLS heeft zo zijn eigen opmaak pop........
Dan hoorde ik het verkeerd.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee de muziekstijl die hij draait is er vanavond
Nope.. het was Dit of de Gladiolenquote:Op zondag 27 januari 2019 20:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Staat er niks meer op het programma?
Een maand weer komkommertijd dus.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. het was Dit of de Gladiolen
Yup ze zijn moe, dat wordt de rest van de week een beetje chillen, slap kletsen en slapenquote:Op zondag 27 januari 2019 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Machines en WerkVolk van Achter, maken Studio Utopia weer helemaal Fris en Fruitig voor de KomkommerMaandag/Dinsdag/Woensdag/Donderdag.. enzzz....
Ik zou het ook wel goede tv vinden.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat lotus, merels feestje gaat verpesten
Jup...quote:Op zondag 27 januari 2019 20:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een maand weer komkommertijd dus.
Ik hoop dat hij woord houdt en geen druppel drinktquote:Op zondag 27 januari 2019 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel goede tv vinden.![]()
Overigens, als Donnie nou een bakkie neemt, wordt het helemaal feest.
Donnie wilnie.. zei'iequote:Op zondag 27 januari 2019 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel goede tv vinden.![]()
Overigens, als Donnie nou een bakkie neemt, wordt het helemaal feest.
Dat lijkt me het beste ja.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:09 schreef Crabapple het volgende:
Laten we het een beetje gezellig houden hier!
En zijn allemaal door de regie tam getemd. Veel valt er dus niet te verwachten. Hoogstens schuurt het ene script met het script van de ander.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup...
Highlights zijn natuurlijk de "Toevallig" langskomende dingetjes, de Hattricks van Achter, de altijd verrassende "Ik heb wat leuks" van AnkieGebit
Sinds vandaag.quote:
ok bedankt niet mee gekregen vandaagquote:Op zondag 27 januari 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sinds vandaag.![]()
Jessie geregeld.
had gehoopt datLotus Jessy zou aanpakkenquote:Op zondag 27 januari 2019 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup ze zijn moe, dat wordt de rest van de week een beetje chillen, slap kletsen en slapen
Op zich was hij niet echt vervelend, dus mij maakt het niets uit. In geval met de fotokwestie kan het wel extra spannend worden.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij woord houdt en geen druppel drinkt
Hoe dat? Zag wel een vrouw tijdens de markt, maar weet niet hoe het gekomen is.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sinds vandaag.![]()
Jessie geregeld.
Ik ook, maar ik denk dat de fut er na dit weekend wel even uit is, maar ik hoop dat ik me vergis natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had gehoopt datLotus Jessy zou aanpakken
Alleen dat belachelijke "We staan ¤30.000 rood" is natuurlijk het Van de Pot Gerukte Faute Script.. dat flikte Marrkie en Kletsie zelf als opvolger in Versie 1 ook al.. De BV blijft garant staan... Me reet... Talpa beheert die zooi al jaren tot op de centquote:Op zondag 27 januari 2019 20:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En zijn allemaal door de regie tam getemd. Veel valt er dus niet te verwachten. Hoogstens schuurt het ene script met het script van de ander.
Wou ze vandavond niet ivm het panterfeestjequote:Op zondag 27 januari 2019 20:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had gehoopt datLotus Jessy zou aanpakken
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:17 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Wou ze vandavond niet ivm het panterfeestje
Denk meer dat ze weet ondertussen dat het niet zo is als zij dacht.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:17 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Op de markt idd.En die magnetron zag ik ook staan,Ze hebben van die pittenzakken voor in je nek.Die moeten in de magnetron opgewarmd worden.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe dat? Zag wel een vrouw tijdens de markt, maar weet niet hoe het gekomen is.
Hoorde iemand op datzelfde moment ook over een over/magnetron in bruikleen enzo.
Damnquote:Op zondag 27 januari 2019 20:17 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Vast het blijft smerig..quote:Op zondag 27 januari 2019 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk meer dat ze weet ondertussen dat het niet zo is als zij dacht.
Maar hoe komen ze aan de bel? Heeft die dame het ook zomaar aangeboden of is het gekocht.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op de markt idd.En die magnetron zag ik ook staan,Ze hebben van die pittenzakken voor in je nek.Die moeten in de magnetron opgewarmd worden.
Ze heeft nog steeds haar dramahoofd anders zou Merel niet aan haar vragen wat er wasquote:Op zondag 27 januari 2019 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk meer dat ze weet ondertussen dat het niet zo is als zij dacht.
Ach, vanmiddag stond ze ook nog gezellig keuvelend een loempia met hem te eten terwijl ze het al gehoord had.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:19 schreef Angelique61 het volgende:
We zullen zien hoe ze zich naar Jessy toe gedraagd
Tijdens UTO1 was ik nog naïef, toen interesseerde me het wel hoeveel winst ze gemaakt hadden.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen dat belachelijke "We staan ¤30.000 rood" is natuurlijk het Van de Pot Gerukte Faute Script.. dat flikte Marrkie en Kletsie zelf als opvolger in Versie 1 ook al.. De BV blijft garant staan... Me reet... Talpa beheert die zooi al jaren tot op de cent
ik g a nog liever de was ophangenquote:
Geen idee,ik zag Jessie er opeens mee lopen.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze aan de bel? Heeft die dame het ook zomaar aangeboden of is het gekocht.
dat was me in 1 allang duidelijk na diverse evenementen met dure tenten en zoquote:Op zondag 27 januari 2019 20:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tijdens UTO1 was ik nog naïef, toen interesseerde me het wel hoeveel winst ze gemaakt hadden.UTO2 heeft me geleerd dat alles nep is, vooral de geldstromen.
Vooral nu Jessie er is. Ging in 1 al ineens sky high en hij verdiende bakken vol. Als hij zoveel verdiende zouden ze vrachtwagens nodig hebben gehad om dat spul in en uit te rijden.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tijdens UTO1 was ik nog naïef, toen interesseerde me het wel hoeveel winst ze gemaakt hadden.UTO2 heeft me geleerd dat alles nep is, vooral de geldstromen.
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen idee,ik zag Jessie er opeens mee lopen.
Ligt lekker te stinkenquote:
De BV.. ze hebben wel ¤268 winst gisteren.. en drank overquote:
Voorlopig zijn ze sinds hij erin zit meer en meer richting de kelder gegaanquote:Op zondag 27 januari 2019 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral nu Jessie er is. Ging in 1 al ineens sky high en hij verdiende bakken vol. Als hij zoveel verdiende zouden ze vrachtwagens nodig hebben gehad om dat spul in en uit te rijden.
Als ze haar poten maar spreidtquote:Op zondag 27 januari 2019 20:25 schreef schizolientje het volgende:
vorige keer mocht Franny niets drinken van Tim ivm haar medicatie, zou dat nu ook zo zijn?
Ik zag haar net drank inschenken,van die roze bende.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:25 schreef schizolientje het volgende:
vorige keer mocht Franny niets drinken van Tim ivm haar medicatie, zou dat nu ook zo zijn?
Ze staat net een glas vodka in te schenkenquote:Op zondag 27 januari 2019 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Gisteravond zat ze aan de wijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Maar die 30¤ reiskosten voor Maria dan?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De BV.. ze hebben wel ¤268 winst gisteren.. en drank over![]()
Kletsie reken nog op de winst van vandaag... wat niet veel meer gaat worden..
Maar ja wat te fuck.. -¤30.000 0f - ¤31287 who care's het is Feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |