SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Nou het verschil in kwaliteit was anders aanzienlijk vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zou een Ajacied gezegd kunnen hebben.. Feit is dat het minder scheelt qua kwaliteit dan velen denken. Al heeft Feyenoord wel een groot probleem als v. Persie stopt, geweldige speler nog steeds.
Wat waren jullie slecht. Ik ben benieuwd of ik deze week nog bij kom van het lachen. Ik denk het niet.quote:
Hoezoquote:Op zondag 27 januari 2019 18:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar Perr Schuurs is dus NOG slechter dan Magallan?
Leek wel onder invloed van kalmeringsmiddelen...quote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wtf was er mis met Mazraoui vandaag trouwens ? Alsof hij voor het eerst voetbalschoenen aan had ofzo.
quote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wtf was er mis met Ajax vandaag trouwens ? Alsof ze voor het eerst voetbalschoenen aan hadden ofzo.
Niet dat ik weet.quote:
Wat maakt het uit hoeveel hij gekost heeft je laat toch gewoon je beste spelers spelen? Dat Schuurs dus blijkbaar nog slechter is zou me wel zorgen baren ja. Zeker omdat je net toch een vrij aardige CV verkocht hebt.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar Magallan is een aankoop van 8 miljoen van 25 jaar die het in de beker nog prima deed, dus is het dan raar dat hij speelt ipv Schuurs?
Dit voegt werkelijk niets toe, en dat weet je.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:48 schreef Maastoren het volgende:
Toch aardig van Ajax dat ze vandaag het G-elftal hebben gestuurd. Sportief!
Ik heb ook een leuk weekend gehadquote:Op zondag 27 januari 2019 18:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat waren jullie slecht. Ik ben benieuwd of ik deze week nog bij kom van het lachen. Ik denk het niet.
Gewoon die Argentijn proberen terug te sturen. Misschien trappen ze erin.
Dan heb ik een andere wedstrijd gezienquote:Op zondag 27 januari 2019 18:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vond ajax niet zo sterk spelen vandaag
Ten Have en Rik van de Boog terughalen.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:07 schreef JanCees het volgende:
Denk weer 0 prijzen dit seizoen
In dat geval saneren die club
Frank Kales en Danny Blind weer TD makenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Have en Rik van de Boog terughalen.
quote:Op zondag 27 januari 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Have en Rik van de Boog terughalen.
Blind heeft nu al invloed op het technisch beleid.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank Kales en Danny Blind weer TD maken
quote:Op zondag 27 januari 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind heeft nu al invloed op het technisch beleid.
Waar je vorige week de koppositie had moeten pakken sta je nu vijf punten achter. Na tig jaar geen kampioen te zijn geworden en met aanstaande leegloop. Je verliest met 6-2 van je aartsrivaal na een 4-4 gelijkspel thuis tegen een van de matigste teams uit de eredivisie.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:11 schreef Lemsterr het volgende:
Wat een paniekzaaiers hier. Je verliest een potje, het is wat
Geen paniek, vooral teleurstelling. Een kleine overwinning in de Kuip calculeer je eigenlijk al in.... dan is verlies en met zo'n score wel een heel onverwachte bittere pil. Daarbij is het gat met PSV weer groter geworden en ziet de ontmoeting met Real Madrid er ineens weer minder kansrijk uit.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:11 schreef Lemsterr het volgende:
Wat een paniekzaaiers hier. Je verliest een potje, het is wat
De manier waarop is inderdaad zorgwekkend. Speel je gelijk tegen heerenveen door pech met 0-0 en je verliest bij feyenoord met 2-1 dan is het toch een ander verhaal. Maar 10 goals tegen in 2 wedstrijden is echt wel schandalig.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar je vorige week de koppositie had moeten pakken sta je nu vijf punten achter. Na tig jaar geen kampioen te zijn geworden en met aanstaande leegloop. Je verliest met 6-2 van je aartsrivaal na een 4-4 gelijkspel thuis tegen een van de matigste teams uit de eredivisie.
Enige reden voor paniek is er wel.
Die teksten na afloop heb je ook geen reet aan.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)cied-nooit-overkomen
Onkruid vergaat niet
Al 5 jaar lang hetzelfde praatje . Begint zielig te wordenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die teksten na afloop heb je ook geen reet aan.
Ja vorige week ook al teksten "Zo mogen we niet verdedigen", en dan toch weer doen h.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al 5 jaar lang hetzelfde praatje . Begint zielig te worden
Het is maar goed dat Joelleke nu achteraan in de rij staat . Misselijkmakend dat soort typesquote:Op zondag 27 januari 2019 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vorige week ook al teksten "Zo mogen we niet verdedigen", en dan toch weer doen h.
Heeft Tadic nog wat demagogisch geroepen?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Joelleke nu achteraan in de rij staat . Misselijkmakend dat soort types
Wat vond je van het interview met Ten Hag?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Tadic nog wat demagogisch geroepen?
Ook zo genoten vandaag? Volgend seizoen weer OOGSTEN?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vorige week ook al teksten "Zo mogen we niet verdedigen", en dan toch weer doen h.
MAD.quote:
Je hebt gelijk. Sorry.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit voegt werkelijk niets toe, en dat weet je.
Ben je al uitgelachen? Ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HAHAHHA ha ha hahaha hahaha
Waarschijnlijk al rukkend op zichzelf nog steeds op de scheids aan het schelden.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Tadic nog wat demagogisch geroepen?
Dat is het grootste probleem ja. En het gevoel dat je er met Magallan <-> Wber niet bepaald op vooruit bent gegaan helpt ook niet voor het vertrouwenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De manier waarop is inderdaad zorgwekkend. Speel je gelijk tegen heerenveen door pech met 0-0 en je verliest bij feyenoord met 2-1 dan is het toch een ander verhaal. Maar 10 goals tegen in 2 wedstrijden is echt wel schandalig.
Heb alleen wat teksten gelezen van hem, vond dat hij daarin wel goed vertelde waar het mis ging. Maar goed hij moet er nu wel eens aan werken, anders heb je er nog niks aan.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vond je van het interview met Ten Hag?
Zo tering zondequote:Op zondag 27 januari 2019 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch knap in een week weer alles verneukt
Ach, schei toch uit. Alsof je ook maar een seconde kans maakt tegen Modric, Kroos, Benzema in een tweeluik.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Geen paniek, vooral teleurstelling. Een kleine overwinning in de Kuip calculeer je eigenlijk al in.... dan is verlies en met zo'n score wel een heel onverwachte bittere pil. Daarbij is het gat met PSV weer groter geworden en ziet de ontmoeting met Real Madrid er ineens weer minder kansrijk uit.
Ik denk ook wel dat hij op de goede manier op de resetknop kan drukken.... dit is 'm bij Utrecht ook wel eens overkomen dat het verdedigend ineens een gatenkaas was, en daarna liep het weer prima... en deze spelers schat ik hoger in dan die van Utrecht.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb alleen wat teksten gelezen van hem, vond dat hij daarin wel goed vertelde waar het mis ging. Maar goed hij moet er nu wel eens aan werken, anders heb je er nog niks aan.
Benzema? Die heeft al 3 jaar geen pepernoot geraaktquote:Op zondag 27 januari 2019 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, schei toch uit. Alsof je ook maar een seconde kans maakt tegen Modric, Kroos, Benzema in een tweeluik.
Hoe langer jullie droog staan hoe arroganter.
Dan ben ik er altijd meteen klaar mee als ze gaan janken bij de scheids.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al rukkend op zichzelf nog steeds op de scheids aan het schelden.
Die spitsen van jullie welquote:Op zondag 27 januari 2019 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benzema? Die heeft al 3 jaar geen pepernoot geraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beker maakt niks goed. B prijsquote:Op zondag 27 januari 2019 19:33 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Zo tering zonde
Als we straks weer geen prijs hebben
Bij de rust deden ze het vrijwel allemaal . Ze zijn er echt helemaal in gaan geloven hequote:Op zondag 27 januari 2019 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik er altijd meteen klaar mee als ze gaan janken bij de scheids.
Gewoon niet Calimero doen.
Die 1-7 tegen PSV toenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij op de goede manier op de resetknop kan drukken.... dit is 'm bij Utrecht ook wel eens overkomen dat het verdedigend ineens een gatenkaas was, en daarna liep het weer prima... en deze spelers schat ik hoger in dan die van Utrecht.
Ja dat is zoquote:
Ja dat was echt vreselijk, gewoon niet doen. Net als wanneer Ajax gaat tijdrekken, dat hoeft van mij ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de rust deden ze het vrijwel allemaal . Ze zijn er echt helemaal in gaan geloven he
Sinkgraven is niveau Wherevogels Zaterdag 3.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dieptepunt was wel weer die invalbeurt van Sinkgraven. Dat mannetje breng je er toch niet in tijdens een achterstand in de klassieker
Dat vond ik zelfs een vreemde wissel ja.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dieptepunt was wel weer die invalbeurt van Sinkgraven. Dat mannetje breng je er toch niet in tijdens een achterstand in de klassieker
Heb jij daar wel eens tegen gespeeld?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Sinkgraven is niveau Wherevogels Zaterdag 3.
Waardeloze voetballer inderdaadzquote:Op zondag 27 januari 2019 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benzema? Die heeft al 3 jaar geen pepernoot geraakt
Voor Real Madrid begrippen is dat een erg matige speler inderdaad.quote:
Wij werden wel ingeroosterd bij clubs van Amsterdam-Noord tot aan West-Friesland, maar volgens mij nooit naar Purmerend gehoeven.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij daar wel eens tegen gespeeld?
Nou ja, sowieso, als Dolberg en Huntelaar de spitsen van je eigen club zijn dan is kritiek hebben op Benzema wel tamelijk lachwekkend.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Real Madrid begrippen is dat een erg matige speler inderdaad.
Maar goed die schiet er ook gewoon 4 in als Ajax zo verdedigt als vanmiddag.
Ik moest om de twee weken naar Zaanstad, maar Purmerend ook nooit gek genoeg.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wij werden wel ingeroosterd bij clubs van Amsterdam-Noord tot aan West-Friesland, maar volgens mij nooit naar Purmerend gehoeven.
Sinkgraven kan er gewoon geen kolere van. Mooi weer voetballer. Hij is sowieso al te matig als middenvelder en als linksback is het echt derde klasse niveau.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vond ik zelfs een vreemde wissel ja.
Als je overlopen wordt door het middenveld moet je niet ook Sinkgraven achterin zetten als slot op de deur
Want?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso, als Dolberg en Huntelaar de spitsen van je eigen club zijn dan is kritiek hebben op Benzema wel tamelijk lachwekkend.
Benzema is ook wel beter dan L de Jong hoorquote:Op zondag 27 januari 2019 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso, als Dolberg en Huntelaar de spitsen van je eigen club zijn dan is kritiek hebben op Benzema wel tamelijk lachwekkend.
Hij speelde van de week ook goed, dus dat mogen mensen zeggen. Dat hij vandaag zo door de mand viel zagen toch verder maar weinig mensen aankomen.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
Waar waren die helden die houtenklaas Malagaids zo goed vonden?
Boca fans hadden misschien toch gelijk h
Hohoho hij heeft de grote Sammie Lammers in bedwang gehoudenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
Waar waren die helden die houtenklaas Malagaids zo goed vonden?
Boca fans hadden misschien toch gelijk h
Streven wel hoor, als je Sar en Overmars hoort is de Europese top haalbaar. Dat het never nooit gaat lukken is een ander verhaal.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want?
Ajax en Real Madrid streven toch niet hetzelfde niveau na?
Alle andere teams van de club speelden regio Haarlem/Zaanstad/Alkmaar, hooguit 20 minuten rijden. Wij altijd drie kwartier tot een uur onderweg.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest om de twee weken naar Zaanstad, maar Purmerend ook nooit gek genoeg.
Geen idee of je dit wilde weten, maar ik moest het even kwijt.
Mazraoui heeft dezelfde kwaaltjes hoor.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinkgraven kan er gewoon geen kolere van. Mooi weer voetballer. Hij is sowieso al te matig als middenvelder en als linksback is het echt derde klasse niveau.
Krap aan, krap aan.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benzema is ook wel beter dan L de Jong hoor
Heeft er ook niks van gebakken dat klopt.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui heeft dezelfde kwaaltjes hoor.
Maar goed je argumentatie sloeg nergens op natuurlijk, mag een supporter van FC Oss dan ook nooit kritiek hebben op spelers van Ajax of PSV?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Streven wel hoor, als je Sar en Overmars hoort is de Europese top haalbaar. Dat het never nooit gaat lukken is een ander verhaal.
Denk dat hij uiteindelijk ook door de achterdeur zal vertrekken als hij er eenmaal uit is gespeeld door Dest.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft er ook niks van gebakken dat klopt.
Ajax mist een type Vampeta op rechtsback.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat hij uiteindelijk ook door de achterdeur zal vertrekken als hij er eenmaal uit is gespeeld door Dest.
Dat is de kringloop van de rechtsbackpositie bij Ajax.
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:50 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vond De Ligt als enige vandaag een lichtpuntje naast Ziyech, Onana (kon niet veel eraan doen) en De Jong (kon er ook weinig aan doen).
Iemand het met mij eens?
Eens. Al had ik van de Ligt wel wat meer leiderschap verwacht achterin.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:50 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vond De Ligt als enige vandaag een lichtpuntje naast Ziyech, Onana (kon niet veel eraan doen) en De Jong (kon er ook weinig aan doen).
Iemand het met mij eens?
Tsja, de buit is binnen. Jammer dat hij nooit wat gewonnen heeft met Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:53 schreef Vollenhoven het volgende:
Btw De Jong mag weg. Die stopt dom in zonder om zich heen te kijken bij het eerste doelpunt
Er stond naast De Ligt een speler die voor Man Utd heeft gevoetbald , duurste aankoop aller tijden is maar die zich steeds als een juffrouw zich liet aftroeven (wat niet verrassend is eigenlijk)quote:Op zondag 27 januari 2019 19:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens. Al had ik van de Ligt wel wat meer leiderschap verwacht achterin.
Iedereen weg, uit dat ligt, opheffen die club.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:56 schreef Vollenhoven het volgende:
De Ligt mag btw ook weg. Gaat lelijk in de fout bij de 3-2
Meisje Blind, mocht komen dankzij papa scholletje.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er stond naast De Ligt een speler die voor Man Utd heeft gevoetbald , duurste aankoop aller tijden is maar die zich steeds als een juffrouw zich liet aftroeven (wat niet verrassend is eigenlijk)
Hennie is overstuur omdat de marktwaarde van de Ligt omlaag is gegaan.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Meisje Blind, mocht komen dankzij papa scholletje.
En Hennie zag dat het goed was.
Gelukkig heeft hij wel zijn Koninklijke onderscheiding.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hennie is overstuur omdat de marktwaarde van de Ligt omlaag is gegaan.
Rip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij wel zijn Koninklijke onderscheiding.Je verwacht het niet met die SS-familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Vriendjes voor het leven.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je verwacht het niet met die SS-familie
Lekker met zijn vlaggetje zwaaien.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu al aan het verheugen op de volgende topper in het Philipsstadion
Lekker kijken hoe ze weer de ene na de andere prijs weggooien met een lekkere Bossche bolquote:Op zondag 27 januari 2019 20:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lekker met zijn vlaggetje zwaaien.
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lekker met zijn vlaggetje zwaaien.
Wisten jullie dat Ajax zo rond 2000 ook niet heel erg goed was?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker kijken hoe ze weer de ene na de andere prijs weggooien met een lekkere Bossche bol
Atlijd genot
Maar wie speelden er toen ook alweer?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wisten jullie dat Ajax zo rond 2000 ook niet heel erg goed was?
Chris Kanu godquote:Op zondag 27 januari 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Is Roel van Dalen nog steeds actief als filmmaker ?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wie speelden er toen ook alweer?
Hennie is een levensgenieter.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker kijken hoe ze weer de ene na de andere prijs weggooien met een lekkere Bossche bol
Atlijd genot
Rond 2005 ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig was de cirkel wel rond.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Jij bent alleen nodig in de CL''
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is Roel van Dalen nog steeds actief als filmmaker ?
Tijd voor 'Daar hoorden zij Engelen zingen 2'
Kwame was in de jeugd drie klassen beter dan Kluivert. Waarschijnlijk omdat hij toen al de 30 aantikte.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil graag meer weten over Tom Sier, Kwame Quansah en Pius Ikedia.
Ik klikte zowaar op Tom Sier. Blijkbaar bij Heerenveen gevoetbald.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De hamstrings van Tom Sier waren zo kort dat hij na elk sprintje 4 maanden geblesseerd was. Genotquote:Op zondag 27 januari 2019 20:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kone was een te groot risico. Toen kochten ze maar helemaal niemand.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Sonck als spits komt alles goed
Pius Ikedia was sneller dan Gronkjaer, maar aan de bal minder dan Dave Bulthuis.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
31 augustus net voor middernacht :'' Ja hij heeft hartproblemen''quote:Op zondag 27 januari 2019 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kone was een te groot risico. Toen kochten ze maar helemaal niemand.
Die jeugdtrainers in die documentaire ookquote:Op zondag 27 januari 2019 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hoofden veranderen nooit zo te zien
49 kansen creeren per wedstrijd en niet scoren. Younes avant la lettre.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
31 augustus net voor middernacht :'' Ja hij heeft hartproblemen''
Man man man
Bij een tweede film lekker kijken bij bijvoorbeeld Sjonnie en dan vervolgens naar een overleg tussen Netto en Poeperd .quote:Op zondag 27 januari 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jeugdtrainers in die documentaire ook
Wat zijn wij bij Ajax?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij een tweede film lekker kijken bij bijvoorbeeld Sjonnie en dan vervolgens naar een overleg tussen Netto en Poeperd .
Stekelenburg die 9 jarige kinderen verrot schold was wel een dieptepuntje ja.
Hoeveel kansen hebben Tom Soetaers en Victor Sikora gecreerd ?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:23 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
49 kansen creeren per wedstrijd en niet scoren. Younes avant la lettre.
De Jong, de Ligt en Blind gaven alle 3 niet thuis. Die eerste twee hadden nog een jaartje moeten blijven om te snappen wat er nodig is als het tegenzit.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:53 schreef Vollenhoven het volgende:
Btw De Jong mag weg. Die stopt dom in zonder om zich heen te kijken bij het eerste doelpunt
Maar wel je klokkie niet vooruit zettenquote:Op zondag 27 januari 2019 20:26 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wat zijn wij bij Ajax?
- Ehh, heel goed?
NEE! NOOIT TEVREDEN!!!EINZ1!!!
Het topoverleg na vorige week over Lamprou had wel leuke beelden opgeleverd denk ik ja.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij een tweede film lekker kijken bij bijvoorbeeld Sjonnie en dan vervolgens naar een overleg tussen Netto en Poeperd .
Stekelenburg die 9 jarige kinderen verrot schold was wel een dieptepuntje ja.
-4, LOLquote:Op zondag 27 januari 2019 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel kansen hebben Tom Soetaers en Victor Sikora gecreerd ?
Dolberg begon goed, tot de 1-1 beter dan de afgelopen maanden.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De Jong, de Ligt en Blind gaven alle 3 niet thuis. Die eerste twee hadden nog een jaartje moeten blijven om te snappen wat er nodig is als het tegenzit.
Dolberg ook al wedstrijden lang onzichtbaar. Tadic ondermaats en Ziyech blijft een momentenvoetballer. Mazraouidie jongen had beter in zijn bed kunnen blijven liggen.
Wat een vreselijk enge mensen waren dat toch ook allemaal.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wel je klokkie niet vooruit zetten
Pronkgod
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het topoverleg na vorige week over Lamprou had wel leuke beelden opgeleverd denk ik ja.
lokquote:Op zondag 27 januari 2019 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft er ook niks van gebakken dat klopt.
Er is niks veranderd . Daarom een tweede film bittequote:Op zondag 27 januari 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk enge mensen waren dat toch ook allemaal.
Hoe zou je dit als marketingstudent spinnen?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
rot lekker op joh
vele miljoenen op de bank
huis weg
vrouw weg
alles weg
kampioenschap weg
alles
gooi mijn liefde voor de club alles energie en nu verliezen ze van die kakkerlakken met 6-2 ga je schamen joh
Rens ik verwacht jou volgende week bij de bus
stelletje tyfushonden
Wieeeee uurrrr bakkkquote:Op zondag 27 januari 2019 20:31 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hoe zou je dit als marketingstudent spinnen?
Misschien bij het 125-jarige bestaan.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is niks veranderd . Daarom een tweede film bitte
wowquote:Op zondag 27 januari 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
rot lekker op joh
huis weg
vrouw weg
alles weg
kampioenschap weg
alles
gooi mijn liefde voor de club alles energie en nu verliezen ze van die kakkerlakken met 6-2 ga je schamen joh
stelletje tyfushonden
[..]
lok
Met een scene waarin Ten Hag huilie komt doen over z’n selectie doet en Netto half luisterend een extra portie kaviaar besteld en via de telefoon een foute huurdeal sluit met een louche Columbiaanse ploeg. Genot.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk komt Twente snel terug danquote:Op zondag 27 januari 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien bij het 125-jarige bestaan.
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
rot lekker op joh
huis weg
vrouw weg
alles weg
kampioenschap weg
alles
stelletje tyfushonden
[..]
lok
Genot . En dan Schone in de rol van Lambiek en Donny in de rol van Knoppertje .quote:Op zondag 27 januari 2019 20:33 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Met een scene waarin Ten Hag huilie komt doen over z’n selectie doet en Netto half luisterend een extra portie kaviaar besteld en via de telefoon een foute huurdeal sluit met een louche Columbiaanse ploeg. Genot.
Die zijn volgend seizoen alweer terug.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk komt Twente snel terug dan
Maar op een redelijk niveau zodat ze weer met 0-1 weggaanquote:Op zondag 27 januari 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn volgend seizoen alweer terug.
Wie doet dan de Laudrup-look, bij een tenenkrommende, kneuterige wedstrijdbespreking?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genot . En dan Schone in de rol van Lambiek en Donny in de rol van Knoppertje .
Als Ajax nog een paar spelers van niveau Magalln haalt kan dat volgend jaar ook best met een middelmatig team.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar op een redelijk niveau zodat ze weer met 0-1 weggaan
Lucas Andersen terugquote:Op zondag 27 januari 2019 20:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wie doet dan de Laudrup-look, bij een tenenkrommende, kneuterige wedstrijdbespreking?
“We hebben drie doelen: 1. Kampioenschap, 2. Beker, 3. Ver komen inEuropa.”
Woutersgod
PREACHquote:Op zondag 27 januari 2019 20:38 schreef Zwansen het volgende:
Iedereen die zegt dat het kampioenschap is verspeeld heeft zeker niet gezien dat PSV 2-2 speelde tegen Emmen vorige week en gister nipt won van FCG thuis?
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wie doet dan de Laudrup-look, bij een tenenkrommende, kneuterige wedstrijdbespreking?
“We hebben drie doelen: 1. Kampioenschap, 2. Beker, 3. Ver komen inEuropa.”
Woutersgod
twitter:RemonHendriksen twitterde op zondag 27-01-2019 om 20:36:12Als je Ajax - PSV weggestreept, heeft Ajax alleen uit bij AZ nog echt een lastige opgave (uitduels tegen 4, 8 en 9). Verder vooral thuisduels tegen subtop en uit naar de laagvliegers. PSV moet nog uit naar de nummers 2, 4, 5, 6, 7 en 9. Echt het is nog lang niet beslist. reageer retweet
Jan van halst als DRAUFGNGERquote:Op zondag 27 januari 2019 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lucas Andersen terug
''Alle posities 3 keer bezet'' Verlaat-Lambiek-Winter voor CV
Als de scouting hem echt 2 jaar heeft gevolgd ben je in principe gewoon klaar . Dan houdt het opquote:Op zondag 27 januari 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax nog een paar spelers van niveau Magalln haalt kan dat volgend jaar ook best met een middelmatig team.
Maar verliezen ze met 6-2 ?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:38 schreef Zwansen het volgende:
Iedereen die zegt dat het kampioenschap is verspeeld heeft zeker niet gezien dat PSV 2-2 speelde tegen Emmen vorige week en gister nipt won van FCG thuis?
De laatste keer dat we van Feyenoord in De Kuip verloren vlak na de winterstop werden we ook kampioen #believe.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:40 schreef skysherrif het volgende:
twitter:RemonHendriksen twitterde op zondag 27-01-2019 om 20:36:12Als je Ajax - PSV weggestreept, heeft Ajax alleen uit bij AZ nog echt een lastige opgave (uitduels tegen 4, 8 en 9). Verder vooral thuisduels tegen subtop en uit naar de laagvliegers. PSV moet nog uit naar de nummers 2, 4, 5, 6, 7 en 9. Echt het is nog lang niet beslist. reageer retweet
quote:Op zondag 27 januari 2019 20:40 schreef skysherrif het volgende:
Dat wel ja.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]psv mag 1 keer verliezen of zelfs 2 keer als we alles gaan winnen. als psv van ons wint dan is het gedaan.
Ling mag wel weer even een rapportje schrijven, ben wel benieuwd welke scouts echt enthousiast waren over die Magalln?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als de scouting hem echt 2 jaar heeft gevolgd ben in principe gewoon klaar . Dan houdt het op
0-4, vier keer Bergwijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar we maken psv in eigen huis Kapoet.
Letterlijk de enige beargumentatie die ik ook heb gehoord is 'hij heeft in de finale van de Zuid-Amerikaanse CL gespeeld dus dan kun je wel wat!'quote:Op zondag 27 januari 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ling mag wel weer even een rapportje schrijven, ben wel benieuwd welke scouts echt enthousiast waren over die Magalln?
Heb toch het idee dat hij maar gehaald is "omdat basisspeler van Boca, dus zal wel iets kunnen".
Die gaan zich nu verstoppen denk ik . Of ze hebben een wanstaltige smaak net als Steen Olsen met Kristensenstrontquote:Op zondag 27 januari 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ling mag wel weer even een rapportje schrijven, ben wel benieuwd welke scouts echt enthousiast waren over die Magalln?
Heb toch het idee dat hij maar gehaald is "omdat basisspeler van Boca, dus zal wel iets kunnen".
lijkt me een typische verdediger voor psvquote:Op zondag 27 januari 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mike Verweij riep dat ja, maar die heeft een IQ van 60.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Letterlijk de enige beargumentatie die ik ook heb gehoord is 'hij heeft in de finale van de Zuid-Amerikaanse CL gespeeld dus dan kun je wel wat!'
Steen Olsen heeft ondertussen wel meer missers dan succesverhalen op zijn naam ja.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan zich nu verstoppen denk ik . Of ze hebben een wanstaltige smaak net als Steen Olsen met Kristensenstront
Met ruimte in de rug is hij niet zo goed nee, doordekken kan hij overigens wel. Misschien dat het daarom wat leek bij die scouts.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me een typische verdediger voor psv
Wat een Downie, natuurlijk zit PSV op rozen. Ajax heeft zwaarder programma met CL en beker. Daarnaast is Ajax vele malen slechter uit de winterstop gekomen qua vorm, dus reken maar op minimaal 5 extra verliespunten.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]psv mag 1 keer verliezen of zelfs 2 keer als we alles gaan winnen. als psv van ons wint dan is het gedaan.
Vooral de laatste 8 jaar alleen maar flaters geslagen volgens mij . Dolberg was al veel eerder afgeschreven als Bosz hem niet had opgesteld als spits.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Steen Olsen heeft ondertussen wel meer missers dan succesverhalen op zijn naam ja.
[..]
dat zeg ik tochquote:Op zondag 27 januari 2019 20:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een Downie, natuurlijk zit PSV op rozen. Ajax heeft zwaarder programma met CL en beker. Daarnaast is Ajax vele malen slechter uit de winterstop gekomen qua vorm, dus reken maar op minimaal 5 extra verliespunten.
Zoiets zou ik niet zeggen op basis van deze wedstrijd. Als dit Frenkie zijn eerste wedstrijd was geweest zou je ook denken dat die scout niet goed bij zijn hoofd isquote:Op zondag 27 januari 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij bent niet de downie maar die gozer van die tweet he hombre.quote:
ok amigo <3quote:Op zondag 27 januari 2019 20:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja jij bent niet de downie maar die gozer van die tweet he hombre.
Toch vond ik Dolberg best aardig beginnen vandaag, maar hij kan die momenten nooit doortrekken naar een constanter niveau.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral de laatste 8 jaar alleen maar flaters geslagen volgens mij . Dolberg was al veel eerder afgeschreven als Bosz hem niet had opgesteld als spits.
Hij heeft hetzelfde als vele anderen : Onzichtbaar als de beuk erin moet .quote:Op zondag 27 januari 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch vond ik Dolberg best aardig beginnen vandaag, maar hij kan die momenten nooit doortrekken naar een constanter niveau.
Het ligt ook niet alleen aan Magalln nee, maar als ik al die Argentijntjes hoor heeft hij dit wel vaker gedaan.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet zeggen op basis van deze wedstrijd. Als dit Frenkie zijn eerste wedstrijd was geweest zou je ook denken dat die scout niet goed bij zijn hoofd is
Je houdt je rotzooi maar mooi daar.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me een typische verdediger voor psv
hou opquote:Op zondag 27 januari 2019 21:02 schreef Haringkop het volgende:
Mag ik jullie er nog even aan herinneren dat wij met Verdonk en Van Beek achterin speelden
Ik vond die Verdonk vandaag n van de beste van het veld.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:02 schreef Haringkop het volgende:
Mag ik jullie er nog even aan herinneren dat wij met Verdonk en Van Beek achterin speelden
Ik heb vlak voor de eerste wedstrijd tegen Heerenveen vol goede moed de trip naar Madrid geboektquote:
Dit idd, was enorm fel!quote:Op zondag 27 januari 2019 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond die Verdonk vandaag n van de beste van het veld.
De tweede helft ja. Eerste helft was hij niet best.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond die Verdonk vandaag n van de beste van het veld.
Ik had ze een aardige tijd geleden ook al kunnen vertellen dat Sinkgraven niks kanquote:Op zondag 27 januari 2019 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wober verkopen blijft vreemd, ze moeten op Sinkgraven hebben gegokt als linksback. Tamelijke inschettingsfout dus.
Niet? Toen had ie Ziyech toch ook al heel behoorlijk onder controle?quote:Op zondag 27 januari 2019 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
De tweede helft ja. Eerste helft was hij niet best.
Frankrijk thuis, Duitsland thuis, Benfica thuis en uit en Bayern uit (vormdip) deden ze het gewoon goed hoorquote:Op zondag 27 januari 2019 20:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De Jong, de Ligt en Blind gaven alle 3 niet thuis. Die eerste twee hadden nog een jaartje moeten blijven om te snappen wat er nodig is als het tegenzit.
Dolberg ook al wedstrijden lang onzichtbaar. Tadic ondermaats en Ziyech blijft een momentenvoetballer. Mazraouidie jongen had beter in zijn bed kunnen blijven liggen.
Nou dat vond ik eigenlijk niet. Ziyech kwam er, zeker het eerste half uur, een paar keer gemakkelijk langs. Verdonk gaf de eerste helft ook een paar ontzettende kutpasses.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet? Toen had ie Ziyech toch ook al heel behoorlijk onder controle?
Er was ook niets aan de hand als je Heracles en Heerenveen niet zo knullig gelijk had gespeeld..quote:Op zondag 27 januari 2019 21:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Alleen de toppers tegen Psv uit en Feyenoord uit verlies je
Dan vergis ik me. Ik dacht dat alleen Van Beek zo stond te schutteren in de defensie. Maar tweede helft was Verdonk sowieso heel erg goed inderdaad. Maar dan zit ook alles wel mee, natuurlijk. Krijgt zo'n jongen vleugels van. Zag je ook bij Haps.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou dat vond ik eigenlijk niet. Ziyech kwam er, zeker het eerste half uur, een paar keer gemakkelijk langs. Verdonk gaf de eerste helft ook een paar ontzettende kutpasses.
Tweede helft speelde hij echt heel goed inderdaad. Misschien wordt het nog wat. Vind het wel een hele rustige/degelijke speler die over het algemeen geen gekke dingen doet.
Ziedendquote:Op zondag 27 januari 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
rot lekker op joh
huis weg
vrouw weg
alles weg
kampioenschap weg
alles
stelletje tyfushonden
[..]
lok
Klopt. Voor Haps ook wel lekker invallen natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan vergis ik me. Ik dacht dat alleen Van Beek zo stond te schutteren in de defensie. Maar tweede helft was Verdonk sowieso heel erg goed inderdaad. Maar dan zit ook alles wel mee, natuurlijk. Krijgt zo'n jongen vleugels van. Zag je ook bij Haps.
Er valt op zich wat te zeggen om de met afstand slechtste speler van het veld te wisselen. Dat zijn vervanger dat dan vervolgens ook wordt was dan ook wel weer enigszins te verwachten.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vond ik zelfs een vreemde wissel ja.
Als je overlopen wordt door het middenveld moet je niet ook Sinkgraven achterin zetten als slot op de deur
Mazraoui?quote:Op zondag 27 januari 2019 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er valt op zich wat te zeggen om de met afstand slechtste speler van het veld te wisselen.
Was wel de slechtste speler van het veld.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die werd niet gewisseld voor Sinkgraven dacht ik?
Iemand die bij Dortmund en Japan volkomen terecht niet meer aan de bak komt, dat zal de oplossing zijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:09 schreef Simmertje het volgende:
Dortmund laat Kagawa gaan
Shinji Kagawa lijkt bij Borussia Dortmund op weg naar de uitgang. De Japanse middenvelder kwam dit seizoen nog geen 100 minuten in actie voor de koploper en hoopt deze maand nog elders onderdak te vinden. Bild meldt dat de club bereid is om Kagawa, die verdeeld over twee periodes ruim 150 wedstrijden speelde voor Dortmund, voor een bedrag van tussen de 2 en 3 miljoen euro te laten gaan. Zijn voorkeur zou zelf naar een Spaans avontuur uitgaan.
Maar doen dan he
Nee, niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel de slechtste speler van het veld.
Wat? Ik vond hem ook met afstand de minste van Ajax. Die vent liep niet eens in de buurt van zijn directe tegenstanders.quote:
Al zijn dat soort zaken nooit feitelijk waarneembaar, maar is niet alsof Magalln per se veel slechter was dan Mazraoui.quote:
Ja Neres. Die valt zo gemotiveerd in en stelt Ten Hag voor onmogelijke keuzes met zijn spel.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
Vanaf vandaag Huntelaar weer terug in de basis. Blind op middenveld en een FATSOENLIJKE verdediger naast de Ligt.
Laat Tadic ook maar eens de tyfus genieten en gooi Neres erin. Tadic mag altijd blijven staan door zijn grote bek.
De wedstrijd van Magallan bestond uit het structureel kwijt zijn van zijn directe tegenstander en eruit gelopen worden, afgewisseld met lompe overtredingen.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn dat soort zaken nooit feitelijk waarneembaar, maar is niet alsof Magalln per se veel slechter was dan Mazraoui.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja ze waren alletwee slecht, maar dan reken ik het Mazraoui nog wel meer aan omdat hij al langer in de basis speelt.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
De wedstrijd van Magallan bestond uit het structureel kwijt zijn van zijn directe tegenstander en eruit gelopen worden, afgewisseld met lompe overtredingen.
Mazraoui speelde ook vrij belabberd, dat wel.
dat is het zure juist inderdaad vandaag. Je kan best een keer verliezen van een psv of feyenoord maar tegen die andere ploegenthuis slaat nergens op.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Er was ook niets aan de hand als je Heracles en Heerenveen niet zo knullig gelijk had gespeeld..
Men onderschat de man Tagliafico. Die is zo belangrijk voor dit Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
Wober had je goed kunnen gebruiken. Of had gewoon 3-4-3 gespeeld als je toch geen goede linksback hebt.
Doet VdBeek normaliter.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:21 schreef O_o_ het volgende:
Wat Ajax mist is een type Vilhena die de bal van B naar C brengt terwijl Frenkie hem van te voren al van A naar B heeft gebracht, dan krijg je ook maar diepte in je spel voor D, E en F, die dan gemakkelijker een schot op doel kunnen lossen.
Misschien doet Ten Hag dat verkeerd geen idee.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik vind Donny daarin heel erg tegenvallen. Wil zelf ook voor z'n kans.
Lijkt Bosz wel met zijn kamikaze tactieken en dan zijn er nog users die Bosz terugwildequote:Op zondag 27 januari 2019 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Probleem is gewoon dat ze allemaal veel te veel aanvallend denken en hun verdedigende taken verzaken, dan kom je overal op het veld te laat en wordt je in de omschakeling geslacht. Dat hebben we nu 180 minuten in de competitie gezien en dat laatste half uur in de beker had zomaar hetzelfde kunnen gebeuren.
Tijd dus voor een dikke resetknop van Ten Hag en dan hoeft dit seizoen qua competitie nog niet verloren te zijn, maar voorlopig loop je achter de feiten aan.
Het erge is gewoon dat dit niet de tactische keuzes van Ten Hag zijn, maar dat spelers niet luisteren. De backs lopen veel te veel uit positie en het middenveld staat bij balverlies ook uit positie...quote:Op zondag 27 januari 2019 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt Bosz wel met zijn kamikaze tactieken en dan zijn er nog users die Bosz terugwilde
We hebben geen backs. Dit zijn spelers die geen back horen te zijn. Tagliafico is de enige.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het erge is gewoon dat dit niet de tactische keuzes van Ten Hag zijn, maar dat spelers niet luisteren. De backs lopen veel te veel uit positie en het middenveld staat bij balverlies ook uit positie...
Dit is niet waar.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het erge is gewoon dat dit niet de tactische keuzes van Ten Hag zijn, maar dat spelers niet luisteren. De backs lopen veel te veel uit positie en het middenveld staat bij balverlies ook uit positie...
Het is een half seizoen meer dan prima gegaan met deze spelers en deze tactische bezetting, maar de afgelopen drie potjes is de uitvoering gewoon volkomen kut, dit is puur een mentaliteitskwestie.quote:
Of clubs weten zich er nu tegen te wapenen koekoek. Tegenstanders zitten ook niet stil he. Als je continu hetzelfde trucje opvoert tja dan gaan ze erop anticiperen.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een half seizoen meer dan prima gegaan met deze spelers en deze tactische bezetting, maar de afgelopen drie potjes is de uitvoering gewoon volkomen kut, dit is puur een mentaliteitskwestie.
Mentaliteitquote:Op zondag 27 januari 2019 21:49 schreef Vollenhoven het volgende:
Als Psv weinig punten gaat verspelen en Ajax ook heb ik er vrede mee.
Dit soort wedstrijden zijn gewoon bepalend om kampioen te worden in de Eredivisie en PSV weet daar nou eenmaal door hun speelstijl o.a beter mee om te gaan
En wat gaat hij daar ook kut mee om zeg.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:06 schreef JanCees het volgende:
Mazraoui was echt de allerslechtste vandaag
Donnyquote:Op zondag 27 januari 2019 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zag je bij de 5-2 met die capuchon over z’n kop?
Ik vraag me ook sterk af waarom ze bij Ajax besloten die jongen maar even direct in de basis te gooien. Kan totaal niet communiceren met zijn medespelers, kent zijn medespelers nog amper, kent het spel van Ajax niet, kent de competitie niet, dus dan maar even voor de leeuwen gooien in een volle Kuip. Ik vond hem vooral overkomen alsof hij geen idee had wat hij moest doen. Ook in de zone dekken lijkt voor hem dus iets nieuws, beetje apart dat je zo iemand dan direct laat beginnen in zo'n belangrijke en beladen wedstrijd.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
De wedstrijd van Magallan bestond uit het structureel kwijt zijn van zijn directe tegenstander en eruit gelopen worden, afgewisseld met lompe overtredingen.
Als dat echt het probleem was dan was Ajax in Europa wel helemaal zoek gespeeld. Dat was niet het geval, simpelweg een mentaliteitskwestie dit.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Probleem is gewoon dat ze allemaal veel te veel aanvallend denken en hun verdedigende taken verzaken, dan kom je overal op het veld te laat en wordt je in de omschakeling geslacht. Dat hebben we nu 180 minuten in de competitie gezien en dat laatste half uur in de beker had zomaar hetzelfde kunnen gebeuren.
Tijd dus voor een dikke resetknop van Ten Hag en dan hoeft dit seizoen qua competitie nog niet verloren te zijn, maar voorlopig loop je achter de feiten aan.
Dit dus inderdaadquote:
Heerlijk beeld. Bij een kampioenschapsgifje van PSV moet dat beeld er zeker inquote:
Ik wel, zou me ook totaal niet verbazen als de beerput de komende weken bij Ajax toch echt open blijkt te gaan. No way dat dit Ajax vanaf nu alles even gaat winnen, en ik zie PSV eigenlijk niet veel punten meer verspelen, bovendien zullen die in Amsterdam de boel compleet dichtgooien en counteren. Daar ligt natuurlijk de zwakte van Ajax. Voor zover die wedstrijd er berhaupt nog toe zal doen natuurlijk want voor hetzelfde geld is het gat dan al tien punten.quote:Op zondag 27 januari 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk beeld. Bij een kampioenschapsgifje van PSV moet dat beeld er zeker in
Al ben ik nog lang niet overtuigd dat we dat gifje kunnen gaan produceren.
Een mentaliteit van "ik wil ook mee naar voren om daar lekker mee aan te vallen en de trucendoos open te trekken" ipv je verdedigende taak uit te voeren. Dit geldt zowel voor de backs als de middenvelders.quote:Op zondag 27 januari 2019 23:02 schreef Dejannn het volgende:
Als dat echt het probleem was dan was Ajax in Europa wel helemaal zoek gespeeld. Dat was niet het geval, simpelweg een mentaliteitskwestie dit.
Omdat Sinkgraven afgelopen zondag ng slechter was dan hij daarvoor al was geweest lijkt me. We hebben dit seizoen wel gezien dat Ten Hag Blind eigenlijk nooit uit het centrum weghaalt, wat nu dus wel gebeurde.quote:Op zondag 27 januari 2019 23:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vraag me ook sterk af waarom ze bij Ajax besloten die jongen maar even direct in de basis te gooien. Kan totaal niet communiceren met zijn medespelers, kent zijn medespelers nog amper, kent het spel van Ajax niet, kent de competitie niet, dus dan maar even voor de leeuwen gooien in een volle Kuip. Ik vond hem vooral overkomen alsof hij geen idee had wat hij moest doen. Ook in de zone dekken lijkt voor hem dus iets nieuws, beetje apart dat je zo iemand dan direct laat beginnen in zo'n belangrijke en beladen wedstrijd.
Vind het daarom ook belachelijk om hem als schuldige naar voren te schuiven. Zou prima kunnen dat als hij wat tijd krijgt en zich wat kan aanpassen, hij van meerwaarde kan zijn voor dit Ajax.
[..]
Als dat echt het probleem was dan was Ajax in Europa wel helemaal zoek gespeeld. Dat was niet het geval, simpelweg een mentaliteitskwestie dit.
[..]
Dit dus inderdaad
quote:Op zondag 27 januari 2019 23:08 schreef Dejannn het volgende:
Voor zover die wedstrijd er berhaupt nog toe zal doen natuurlijk want voor hetzelfde geld is het gat dan al tien punten.
Waar haal je die positiviteit uitquote:Op zondag 27 januari 2019 23:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Ajax staat tegen die tijd gewoon weer een of twee punten achter PSV, als we al niet bovenaan staan.
Komt goed.
Ze zijn hun eigen kwaliteiten iets teveel gaan onderschattenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:56 schreef Wotte het volgende:
Voor de winterstop was het een team afgelopen week zijn het weer individuele bv'tjes.
Blijft bijzonder dat het ineens als los zand oogt.quote:Op zondag 27 januari 2019 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn hun eigen kwaliteiten iets teveel gaan onderschatten
Ik snap niet waar je deze positieve vibe vandaan haalt.quote:Op zondag 27 januari 2019 23:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Ajax staat tegen die tijd gewoon weer een of twee punten achter PSV, als we al niet bovenaan staan.
Komt goed.
Het team zat in een goede flow, maar is er door de winterstop en de reis naar Shrek uitgehaald. De transfersoap rond Neres/Lainez, Frenkie naar Barcelona, de verkoop van Wober en kritiek op Lamprou zorgen voor onrust. Daarnaast moet je nu een speler die net voor het eerst sneeuw gezien heeft en amper kan communiceren in het team al gelijk gaan opstellen, en haal je het duo De Ligt en Blind dus uit elkaar. Het is een sneeuwbaleffect van kleine dingen, maar minder makkelijk weer snel te herstellen.quote:Op maandag 28 januari 2019 00:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blijft bijzonder dat het ineens als los zand oogt.
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 05:18 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat ze bij Ajax buikpijn hebben dat ze Dolberg niet hebben verkocht voor 45 miljoen destijds. Nu hooguit nog 6-8 met doorverkooppercentage waard.
Hebben ze met Frenkie toch slim gedaan. Op basis van de wedstrijd van gisteren hooguit 15 waard. Maar het geld is al binnen. Overmars lacht hard dat ie zon speler voor zon bedrag heeft weten te slijten.
Wat viel die jongen door de mand zeg. Net als de Ligt overigens. Zijn transferwaarde is ook met 50% gezakt.
Wat een kansloze excuses voor een ploeg die in 2 jaar tijd meer geld heeft uitgegeven dan alle concurrenten bijelkaar in 6 jaar tijd.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:29 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Het team zat in een goede flow, maar is er door de winterstop en de reis naar Shrek uitgehaald. De transfersoap rond Neres/Lainez, Frenkie naar Barcelona, de verkoop van Wober en kritiek op Lamprou zorgen voor onrust. Daarnaast moet je nu een speler die net voor het eerst sneeuw gezien heeft en amper kan communiceren in het team al gelijk gaan opstellen, en haal je het duo De Ligt en Blind dus uit elkaar. Het is een sneeuwbaleffect van kleine dingen, maar minder makkelijk weer snel te herstellen.
Ik mag hopen dat ze druk aan het scouten zijn voor een nieuwe spits in de zomer. Dolberg laat het echt veel te weinig zien sinds hij terug is van zijn blessure.
Daar moeten de beleidsbepalers en de trainer op afgerekend worden aan het einde van de rit mocht blijken dat je geen kampioen bent geworden. Het ging nu om onrust binnen de selectie. Overigens breng je het weer lekker eenzijdig. Ajax is namelijk ook veel meer dan de andere ploegen bepalende spelers kwijtgeraakt de laatste jaren.quote:Op maandag 28 januari 2019 07:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een kansloze excuses voor een ploeg die in 2 jaar tijd meer geld heeft uitgegeven dan alle concurrenten bijelkaar in 6 jaar tijd.
Jaaaaaa Ten Hag terug naar Utrechtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:15 schreef kurk_droog het volgende:
Doei Ten Hag&co. Je moet als Ajax gewoon 1e staan. Helemaal klaar met dit gekut
“Maar het zijn echt toppers hoor!” Ja dat hebben we mogen zienquote:Op maandag 28 januari 2019 01:05 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik heb me zelden zo geschaamd voor Ajax. Wat een regelrechte afgang. Op ieder aspect compleet overlopen. En daar staan ze dan hoor, de Ligt, de Jong, Ziyech, Dolberg.. collectief de adem in te houden terwijl Feyenoord met het hart op de tong speelt. Onvoorstelbaar.
wat ik al eerder zei, voor de winterstop was het toch heel aardig wat ze lieten zien, ik weet niet wat er gebeurd is of wat het probleem is waarom ze nu niet meer voor elkaar willen werken en afspraken niet na komen, dat moeten ze wel snel oplossen.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
“Maar het zijn echt toppers hoor!” Ja dat hebben we mogen zientegen vvv spelen ze vast weer de sterren van de hemel.
We gaan de 1000 dagen niet bovenaan staan aantikken.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:15 schreef kurk_droog het volgende:
Doei Ten Hag&co. Je moet als Ajax gewoon 1e staan. Helemaal klaar met dit gekut
Wanneer is het 1000 dagen?quote:Op maandag 28 januari 2019 08:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
We gaan de 1000 dagen niet bovenaan staan aantikken.
zekerquote:Op maandag 28 januari 2019 08:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso gehaald worden dus
Op de lange termijn werkt dat natuurlijk alleen maar averechts. Ajax talenten die eigenlijk helemaal niet zo super talent blijken te zijn, dat blijft niet ongezien.quote:Op maandag 28 januari 2019 05:18 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat ze bij Ajax buikpijn hebben dat ze Dolberg niet hebben verkocht voor 45 miljoen destijds. Nu hooguit nog 6-8 met doorverkooppercentage waard.
Hebben ze met Frenkie toch slim gedaan. Op basis van de wedstrijd van gisteren hooguit 15 waard. Maar het geld is al binnen. Overmars lacht hard dat ie zon speler voor zon bedrag heeft weten te slijten.
Wat viel die jongen door de mand zeg. Net als de Ligt overigens. Zijn transferwaarde is ook met 50% gezakt.
Is het wel eens eerder voorkomen dat Ajax 1000 dagen niet bovenaan heeft gestaan? En hoe zit dat met Feyenoord en PSV?quote:Op maandag 28 januari 2019 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa is meer een hard feit wat niet mag gebeuren bij zo'n club in zo'n competitie
Uit Europa is zo goed als zeker en kampioen ga je niet worden. Crisis dus?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:08 schreef kurk_droog het volgende:
Dit kan heel snel gaan, bergafwaarts bedoel ik. Uit de beker of Europa en geen kampioen... Crisis maximaal dan.
Het gaat wel, ik heb er nog steeds vertrouwen in dat we dit seizoen iets gaan bereiken.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:12 schreef Caland het volgende:
Hey jongens
Hoe is het hier een dag na de anale vernedering?
Ik zag gisteren voorbij komen dat PSV nog bijna alle uitwedstrijden moet tegen de top 8 ofzo, dus het is nog wel mogelijk maar dan moeten we zelf wel weer normaal gaan voetballen. Vergeet ook niet de wedstrijden van PSV tegen Emmen en Groningen, die gaan ook echt nog wel punten verspelenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Uit Europa is zo goed als zeker en kampioen ga je niet worden. Crisis dus?
ik heb echt geen idee maar Feyenoord moet dat haast wel meegemaakt hebben en PSV lijkt me uiteindelijk ook al zal dat misschien wat langer geleden zijnquote:Op maandag 28 januari 2019 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is het wel eens eerder voorkomen dat Ajax 1000 dagen niet bovenaan heeft gestaan? En hoe zit dat met Feyenoord en PSV?
wat een onzin, als de wedstrijd afgelopen is doet het er niet meer toequote:Op maandag 28 januari 2019 09:12 schreef Heeinz het volgende:
Labyad die vlak na het eindsignaal op het veld staat te lachen met Feyenoorders mag van mij ook meteen opsodemieteren
dit wordt hier steeds geroepen, maar het is al seizoenen op rij hetzelfde.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zag gisteren voorbij komen dat PSV nog bijna alle uitwedstrijden moet tegen de top 8 ofzo, dus het is nog wel mogelijk maar dan moeten we zelf wel weer normaal gaan voetballen. Vergeet ook niet de wedstrijden van PSV tegen Emmen en Groningen, die gaan ook echt nog wel punten verspelen
eerst maar eens zien inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2019 09:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dit wordt hier steeds geroepen, maar het is al seizoenen op rij hetzelfde.
Vind het anders veelzeggend, dan boeit het je echt geen fluitquote:Op maandag 28 januari 2019 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, als de wedstrijd afgelopen is doet het er niet meer toe
als je wedstrijden verliest op zo'n manier ben ik er altijd snel klaar mee, eigenlijk tijdens de wedstrijd zag je al dat er niets te halen vielquote:Op maandag 28 januari 2019 09:12 schreef Caland het volgende:
Hey jongens
Hoe is het hier een dag na de anale vernedering?
Ik was na de eerste 10 minuten nog bang voor een afgang maar daarna heeft Ajax geen moment meer in de wedstrijd gezeten.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je wedstrijden verliest op zo'n manier ben ik er altijd snel klaar mee, eigenlijk tijdens de wedstrijd zag je al dat er niets te halen viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |