Niet gelezen.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw vrouw of vriendin steunt je niet? Weet jij veel wat zij achter de schermen allemaal doet of moet opvangen. Uit je post blijkt wel dat je of geen vriendin/vrouw hebt of dat je geen idee hebt bij de opofferingen die bij topsport komen kijken.
Die vader of moeder die het kind sinds zijn 8e ook dagelijks van en naar de training gebracht hebben. Die vader/moeder/partner die het kind uit de put hebben gepraat, die ze hebben gemotiveerd bij revalidaties, hun vrije weekenden opgeofferd om mee te reizen bij de wedstrijden, vakanties aangepast aan de schema's van de voetballer, het eten conform de voorschriften, op tijd naar huis van feestjes i.v.m. de benodigde rust etc. Die mogen ook niet trots zijn of een gevoel van bijdrage daaraan?
En dan ga je ook afgeven op een meisje van 21, zonder noemenswaardige werk- of levenservaring. Een meisje dat zich moet verdedigen om het feit dat ze er goed uitziet, want dan moet het wel een golddigger zijn. Echt, wees eens reëel en bekijk jezelf op 21. Hadden ze daar camera's opgezet dan had ik wel willen zien hoe jij je staande had gehouden. Voor wat ik meekrijg vind ik dat ze het netjes doet. Dat jij op je (?) jaar nog niet het inzicht hebt om daar met mildheid naar te kijken zegt meer over jouw onvolwassenheid dan over die van haar.
Hahahaha. Jij denkt dat Rickertman een vriendin heeft?quote:Op zondag 14 juli 2019 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw vrouw of vriendin steunt je niet? Weet jij veel wat zij achter de schermen allemaal doet of moet opvangen. Uit je post blijkt wel dat je of geen vriendin/vrouw hebt of dat je geen idee hebt bij de opofferingen die bij topsport komen kijken.
Die vader of moeder die het kind sinds zijn 8e ook dagelijks van en naar de training gebracht hebben. Die vader/moeder/partner die het kind uit de put hebben gepraat, die ze hebben gemotiveerd bij revalidaties, hun vrije weekenden opgeofferd om mee te reizen bij de wedstrijden, vakanties aangepast aan de schema's van de voetballer, het eten conform de voorschriften, op tijd naar huis van feestjes i.v.m. de benodigde rust etc. Die mogen ook niet trots zijn of een gevoel van bijdrage daaraan?
En dan ga je ook afgeven op een meisje van 21, zonder noemenswaardige werk- of levenservaring. Een meisje dat zich moet verdedigen om het feit dat ze er goed uitziet, want dan moet het wel een golddigger zijn. Echt, wees eens reëel en bekijk jezelf op 21. Hadden ze daar camera's opgezet dan had ik wel willen zien hoe jij je staande had gehouden. Voor wat ik meekrijg vind ik dat ze het netjes doet. Dat jij op je (?) jaar nog niet het inzicht hebt om daar met mildheid naar te kijken zegt meer over jouw onvolwassenheid dan over die van haar.
Dan kun je alle Ajax supporters wel opdoeken.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:04 schreef Vollenhoven het volgende:
Eens met Bolasie.
Mensen die gaan pronken met het werk van anderen, zijn niet betrouwbaar.
Nee, daarom zet ik die veronderstelling er ook bij in de eerste zinnen.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij denkt dat Rickertman een vriendin heeft?
@:onlogisch
Ah zo. (eigenlijk niet verder gelezen dan de eerste zin.)quote:Op zondag 14 juli 2019 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, daarom zet ik die veronderstelling er ook bij in de eerste zinnen.
Feyenoordsupporters ook met hun "vIjF pRiJzEn In dRiE jAaR"-geschreeuwquote:Op zondag 14 juli 2019 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan kun je alle Ajax supporters wel opdoeken.
Ziedend.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoordsupporters ook met hun "vIjF pRiJzEn In dRiE jAaR"-geschreeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ziedend.Vooral vermoeiend dat Feyenoorders altijd roepen dat Ajacieden arrogant doen, terwijl ze zelf precies hetzelfde doen als ze een keer iets winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar menselijk.Oh.
Muah, valt allemaal wel mee. Vooral een reactie op de arrogantie.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend dat Feyenoorders altijd roepen dat Ajacieden arrogant doen, terwijl ze zelf precies hetzelfde doen als ze een keer iets winnen.
Blijkbaar menselijk.
Exactquote:Op zondag 14 juli 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Muah, valt allemaal wel mee. Vooral een reactie op de arrogantie.
Ook al is het tegen kinderen toch leuk om zo'n speler van een meter afstand te zien ballen.quote:
Onzichtbaar.quote:
tikkie terug jaapquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:32 schreef Montagui het volgende:
42 passes, 42 aangekomen. 100 procent score lijkt me best aardig voor een debuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |