quote:
Op maandag 8 juli 2019 13:57 schreef Bolasie het volgende:[..]
Haar laatste 3 Insta posts: Frenkie, Frenkie en Frenkie. In haar post van 2 dagen geleden overigens: 'speechless & a little bit emotional. 20,000 people just to see how you enter the camp nou, all screaming your name. on that moment i had to think about a year ago, we were on holiday and you were injured “my goal is to become a midfielder of ajax and a starting player of the dutch squad.” okay look at you, one year later. you did it.
we did it. winning team'
Pardon? 'We' did it? Heeft zij op het veld moeten knokken om die transfer naar Barcelona te verdienen? Zij heeft geen reet uitgevoerd, het enige dat ze deed was met haar benen gespreid liggen toen Frenkie thuiskwam van het voetballen. Achterlijk wijf.
Jouw vrouw of vriendin steunt je niet? Weet jij veel wat zij achter de schermen allemaal doet of moet opvangen. Uit je post blijkt wel dat je of geen vriendin/vrouw hebt of dat je geen idee hebt bij de opofferingen die bij topsport komen kijken.
Die vader of moeder die het kind sinds zijn 8e ook dagelijks van en naar de training gebracht hebben. Die vader/moeder/partner die het kind uit de put hebben gepraat, die ze hebben gemotiveerd bij revalidaties, hun vrije weekenden opgeofferd om mee te reizen bij de wedstrijden, vakanties aangepast aan de schema's van de voetballer, het eten conform de voorschriften, op tijd naar huis van feestjes i.v.m. de benodigde rust etc. Die mogen ook niet trots zijn of een gevoel van bijdrage daaraan?
En dan ga je ook afgeven op een meisje van 21, zonder noemenswaardige werk- of levenservaring. Een meisje dat zich moet verdedigen om het feit dat ze er goed uitziet, want dan moet het wel een golddigger zijn. Echt, wees eens reëel en bekijk jezelf op 21. Hadden ze daar camera's opgezet dan had ik wel willen zien hoe jij je staande had gehouden. Voor wat ik meekrijg vind ik dat ze het netjes doet. Dat jij op je (?) jaar nog niet het inzicht hebt om daar met mildheid naar te kijken zegt meer over jouw onvolwassenheid dan over die van haar.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2019 17:57:49 ]