Alsof 'ie op een lopende band staatquote:Op zondag 27 januari 2019 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is die Larsson onwaarschijnlijk traag voor een buitenspeler zeg, mijn hemel.
quote:Op zondag 27 januari 2019 15:20 schreef RvLaak het volgende:
Overigens zien de Rijnmond jongens precies welke mensen op de hoernalisten tribune een "ajax face" (letterlijke quote) hebben
Jan Jood van Gangelen?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:20 schreef RvLaak het volgende:
vPersie ff het publiek oppeppen...
Overigens zien de Rijnmond jongens precies welke mensen op de hoernalisten tribune een "ajax face" (letterlijke quote) hebben
Geen Rijnmond aan? Dan is in slaap vallen onmogelijkquote:Op zondag 27 januari 2019 15:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was in slaap gevallen en werd pas wakker toen het al 3-2 stond.
Matige zaak vriendquote:Op zondag 27 januari 2019 15:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was in slaap gevallen en werd pas wakker toen het al 3-2 stond.
Loopt niet synchroon met de wedstrijd hier.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen Rijnmond aan? Dan is in slaap vallen onmogelijk
Hier ook niet, heb Rijnmond op de STB aan staan & de wedstrijd in FSGo... Zo'n 30-45s vertragingquote:Op zondag 27 januari 2019 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loopt niet synchroon met de wedstrijd hier.
Jij past er perfect tussen dus.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
0-5, 0-4, 0-3, 0-10.
3-2 bij rust. Op Fok! zitten de echte kenners
Ik ga het ook eens opzetten. Heb je een link voor me?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier ook niet, heb Rijnmond op de STB aan staan & de wedstrijd in FSGo... Zo'n 30-45s vertraging... Maar de passie is het waard
Genieten he.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie bij die 2-1 hoe hij dat spel verplaatst in 1 beweging
rijnmond.nl voor online, kanaal 890 bij Telfort/KPNquote:Op zondag 27 januari 2019 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga het ook eens opzetten. Heb je een link voor me?
Die kerel is echt treurnis. NAC op zijn best is zijn niveau. Net als Verdonk. Moet je nagaan hoe triest Ajax speelt.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:27 schreef timmmmm het volgende:
Als ik een euro kreeg elke keer dat vd beek met verontwaardig geheven handen naar de scheidsrechter rent, had ik mijn baan op kunnen zeggen.
Wat een kneus is dat
Hij bedoelt van de Beek, niet van Beek.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die kerel is echt treurnis. NAC op zijn best is zijn niveau. Net als Verdonk. Moet je nagaan hoe triest Ajax speelt.
Het is ook enorm logisch dat hij basisspeler is.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
Toornstra is wel heel waardevol. Hate to say it.
Jammer dat tie niet nog een paar jaar doorgaat.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Van Persie is echt een baas. Wat een held.
Antwoord blijft hetzelfde.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij bedoelt van de Beek, niet van Beek.
Dat laat hij wel zien ja. Helaas geldt dat voor 2/3 van de selectie niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is ook enorm logisch dat hij basisspeler is.
Op dit niveau, ja. Maar dat niveau gaat hard afglijden als je te lang door gaat.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:29 schreef asco het volgende:
[..]
Jammer dat tie niet nog een paar jaar doorgaat.
Hij kan nog prima een jaar door. Maar inderdaad, op een gegeven moment is het genoeg. Zeker als je om je heen kijkt en je ziet dat je tussen de van Beekjes en Verdonkjes van deze wereld staat te voetballen.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op dit niveau, ja. Maar dat niveau gaat hard afglijden als je te lang door gaat.
Die moet gewoon lekker iedere wedstrijd in de spits staan ipv op 10. Dan maakt ie er gewoon nog 25.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Van Persie is echt een baas. Wat een held.
Klopt en ook kan hij nog best wat spel verdelen, zoals vandaag wanneer hij zich terug laat zakken.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die moet gewoon lekker iedere wedstrijd in de spits staan ipv op 10. Dan maakt ie er gewoon nog 25.
Vooral ook omdat de ex-Feyenoorders die op hoog niveau spelen er niet meer zijn. Er is dus gewoon niemand van dat kaliber die terug kan keren uit sympathie voor de club.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:32 schreef Sacioli het volgende:
Je begint je toch steeds meer zorgen te maken over het feit dat Van Persie er volgend jaar niet meer bij is..
Janmaatquote:Op zondag 27 januari 2019 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral ook omdat de ex-Feyenoorders die op hoog niveau spelen er niet meer zijn. Er is dus gewoon niemand van dat kaliber die terug kan keren uit sympathie voor de club.
Precies dit en ook dat er (wss) geen groot budget vrijkomt en er geen vervanger isquote:Op zondag 27 januari 2019 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral ook omdat de ex-Feyenoorders die op hoog niveau spelen er niet meer zijn. Er is dus gewoon niemand van dat kaliber die terug kan keren uit sympathie voor de club.
Mag hopen dat dit volgend seizoen ook gebeurt.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:38 schreef Duveldrinker het volgende:
Juste moet centraal echt een beest.
lol, synoniemenquote:Op zondag 27 januari 2019 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
lol, AD.nl maakt er geen 'knotsgekke klassieker' van, maar 'KRANKZINNIGE KLASSIEKER'.
Wat een voorspelbare proletenkrant is het toch ook.
Vilhena kan niet twee dingen tegelijk (rennen en schieten).quote:Op zondag 27 januari 2019 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus Vilhena. Echt hoe kun je die nou niet tussen de palen krijgen.
mannelijke wedstrijd, andere regelsquote:Op zondag 27 januari 2019 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Makkelie laat wel érg veel gaan qua overtredingen van Feyenoord.
??? Hij fluit vaak voor overtredingen van Feyenoordquote:Op zondag 27 januari 2019 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn geen overtredingen. Jankersquote:Op zondag 27 januari 2019 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind juist dat hij heel veel laat doorgaan in de duels van Feyenoord. Maakt het wel een leukere wedstrijd.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? Hij fluit vaak voor overtredingen van Feyenoord
Nu maakt ajax er niet veel, dus valt er ook niet veel te fluiten
quote:Op zondag 27 januari 2019 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind juist dat hij heel veel laat doorgaan in de duels van Feyenoord. Maakt het wel een leukere wedstrijd.
quote:
Inderdaad. Mooie observatiequote:Op zondag 27 januari 2019 15:46 schreef Sacioli het volgende:
Haha, mooi man. Die Magallan is Van Persie zovaak kwijt geraakt. Hebben ze lekker een jaar op moeten wachten.
Wel geniaal om te zien hoe van Persie tot tweemaal toe in z'n dode hoek gaat lopen.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:46 schreef Sacioli het volgende:
Haha, mooi man. Die Magallan is Van Persie zovaak kwijt geraakt. Hebben ze lekker een jaar op moeten wachten.
Op de dag van Holocaust herdenkingquote:Op zondag 27 januari 2019 15:47 schreef RvLaak het volgende:
Lol... Rijnmond over ajax: "het zijn net Duitsers"
Gelukkig snapt de rest van de 45.000 man het wel.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha de broer van Sven snapt zelf niet dat ze hem wisselen
Ach, zo'n grap kun je wel 40-45 keer maken vandaagquote:Op zondag 27 januari 2019 15:50 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Op de dag van Holocaust herdenking
Hahahaquote:Op zondag 27 januari 2019 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, zo'n grap kun je wel 40-45 keer maken vandaag
Guyon Fernandez. Andwele Slory.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Je mist wel echt een aanvaller met snelheid voor dit soort wedstrijden waarin je kunt gaan counteren.
#bringbackelvismanu
Echt een kneus die gast. Altijd zo janken.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef RvLaak het volgende:
ach gossie toch... beekje is ietwat ontevreden over zijn wissel...
Had er al een paar mogen geven wmbquote:Op zondag 27 januari 2019 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
Makkelie wil koste wat kost geen kaart geven.
Zie het verschil niet tussen bijvoorbeeld deze overtreding voor de wissel en al die andere waar hij niet voor fluit.quote:
Maar de verdediging is weer eens lekker dan een zeefquote:Op zondag 27 januari 2019 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Gaan ze ineens goed voetbal laten zien.
Zul je zien dat dat 2-4 gaat wordenquote:Op zondag 27 januari 2019 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekkere generale voor de halve finale van de beker
quote:
Jorgensen is een speler die ritme nodig heeft om te kunnen presteren. Blijft een uitstekende speler vind ik.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Jorgensen heeft nog niks goed gedaan die paar minuten.
Maar ik ben blij dat ik er zo naast zat met mijn verwachting vandaag.
Ik doe niets anders... Beetje opletten vriendquote:Op zondag 27 januari 2019 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al die tyfuspessimisten zie je nu ook niet meer posten he.
Gvd 5-2!!!!!
Je zou haast gaan hopen op een VAR-rood... Maar goed, dat kost Feyenoord een speler, denk ik. Gezien de frusti-neuzenquote:Op zondag 27 januari 2019 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
Zielig dat Makkelie geen kaarten geeft
quote:Op zondag 27 januari 2019 16:09 schreef Merkie het volgende:
Weinig actie voor de VAR vandaag. Kunnen we die niet inzetten om alle doelpunten nog een keer te laten zien?
Het is nu heel duidelijk dat ik er totaal geen verstand van hebquote:Op zondag 27 januari 2019 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor Berghuis?
*Ik heb eerlijk geen idee
'64, 9-4, was ik niet bij...quote:Op zondag 27 januari 2019 16:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ongekend dit! Ik heb zo'n afstraffing nog nooit meegemaakt!![]()
quote:Op zondag 27 januari 2019 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
We halen er eentje af uit sportiviteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Wat is er met Bijlow gebeurt eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2019 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo blij dat Kenneth weer op doel staat
Blessure volgens mij maar kwam Gio wel goed uit om hem te passeren gelijkquote:Op zondag 27 januari 2019 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat is er met Bijlow gebeurt eigenlijk?
Ik zag m gewisseld worden in Zwolle, maar zat op de tribune daar dus geen commentaarquote:Op zondag 27 januari 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Blessure volgens mij maar kwam Gio wel goed uit om hem te passeren gelijk
Nee man, gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 27 januari 2019 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat we vandaag 6-2 gaan winnen van Ajax.
Ze hebben dit seizoen nog een kans...quote:Op zondag 27 januari 2019 16:26 schreef DaMart het volgende:
Terechte overwinning. Feyenoord was gewoon de betere ploeg.
Kunnen we Ajax niet altijd zo vernederen?.
Yep... 75 minuten lang...quote:Op zondag 27 januari 2019 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Eerlijk gezegd ging alles ook wel goed, de balletjes vielen net goed, de 50/50 duels won je allemaal, uitglijders op het gladde veld op de goede momenten etc.
Bizarquote:
Als we dan ook winnen, dat zou fenomenaal zijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Nu de beker nog inderdaad. Gewoon Total loss die joden.
St. Juste is niet zo goed. Die stijgt zo nu en dan even boven zichzelf uit, maar zakt vervolgens weer 5 niveau's naar beneden. Haps is wel prima idd.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
St. Juste heeft echt wel potentie. Hij kan gewoon 75 minuten box to box spelen. Hij kan een pass geven. Hij is snel en sterk. Hij is jong.
Genoeg redenen om hem vertrouwen te blijven geven.
Speel je met zo'n Haps dan speel je ineens een totaal ander soort spel. Redelijke baas is dat ook.
Ik kan alleen niet tegen die momenten dat hij vastgenageld aan de grond staat (zoals bij de vrije trap van Schone). Spring op z'n minst naar de bal.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
Vermeer heeft ook wel weer bewezen dat hij de betere keeper is.
Alsof ie hem dan had kunnen redden, was gewoon een geweldige trap.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet tegen die momenten dat hij vastgenageld aan de grond staat (zoals bij de vrije trap van Schone). Spring op z'n minst naar de bal.
Ja, daarom heeft hij potentie. Als hij niks kon zou hij af en toe ook niet zo spelen. Wat hij laat zien op dat betere niveau is niet geluk ofzo, dat is gewoon simpel en goed voetbal zoals een verdediger dat moet doen. Heeft eerder moeite met consistent te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
St. Juste is niet zo goed. Die stijgt zo nu en dan even boven zichzelf uit, maar zakt vervolgens weer 5 niveau's naar beneden. Haps is wel prima idd.
Geen dank. Geniet er vanquote:Op zondag 27 januari 2019 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit nummer zoek ik echt al jaren. Dank.
Die van Beek is wel stuitend slecht hoor.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus ik had na 5 minuten al bijna allebei mijn ogen uitgestoken door Botteghin en Van Beek. Echt uitstekend hersteld, ook die gasten. Daarna 80 minuten lang genoten.
Van Persie had het ook naar zijn zin vandaag
Ja bijvoorbeeld toen van Persie uitgleed bij een kansrijke vrije trap. Precies op het goede moment.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Eerlijk gezegd ging alles ook wel goed, de balletjes vielen net goed, de 50/50 duels won je allemaal, uitglijders op het gladde veld op de goede momenten etc.
Kik Pierie is wel een interessante speler.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Loopt er in de Eredivisie nog wat CV talent rond?
Vermeer gleed ook uit, maar doet dat dan bij 6-2 met niemand in de buurt. Zijn allemaal dingen die ook bij 0-1 kunnen gebeuren en dan speel je nooit zo'n pot als vandaag. Alles moet meezitten en dat heeft het vandaag ook gedaan, bovenop de enorme inzet van de spelers.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld toen van Persie uitgleed bij een kansrijke vrije trap. Precies op het goede moment.
voor PSV welquote:Op zondag 27 januari 2019 16:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel de zondag voorafgaand aan de bekerwedstrijd PSV uit. Dat is niet zo lekker.
Het heeft de afgelopen jaar ook best een paar keer tegen gezeten in wedstrijden tegen Ajax, waarin Feyenoord de betere was en uiteindelijk alsnog onverdiend verloor. Dus het mag ook allemaal wel een keertje goed vallen.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermeer gleed ook uit, maar doet dat dan bij 6-2 met niemand in de buurt. Zijn allemaal dingen die ook bij 0-1 kunnen gebeuren en dan speel je nooit zo'n pot als vandaag. Alles moet meezitten en dat heeft het vandaag ook gedaan, bovenop de enorme inzet van de spelers.
Je ziet mij dan ook niet klagen.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het heeft de afgelopen ook best een paar keer tegen gezeten in wedstrijden tegen Ajax, waarin Feyenoord de betere was en uiteindelijk alsnog onverdiend verloor. Dus het mag ook allemaal wel een keertje goed vallen.
dat extra stapje net niet zetten wat ze vandaag wel deden, dan wint PSV het op hun gemakquote:Op zondag 27 januari 2019 16:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Spelers sparen als je veilig bent voor de derde plek?
Natuurlijk is het mentaal, wat zou het anders zijn?quote:Op zondag 27 januari 2019 16:54 schreef macca728 het volgende:
Maar als je dit kan tegen Ajax waarom dan niet elke week tegen de kleintjes.
Dat is toch mentaal dan.
Een ban omdat ie een afwijkende mening heeft en het op zn eigen manier overbrengtquote:Op zondag 27 januari 2019 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoelang duurt zijn ban? Ik ben benieuwd naar de reactie van KlaasGod
Tegen PSV en Ajax hoef je veel minder het spel te maken.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mentaal, wat zou het anders zijn?
Dit is zeker mentaal.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:54 schreef macca728 het volgende:
Dat is toch mentaal dan.
ach als echte Rotterdammer moet je het wel op deze manaier doenquote:
Vriend, het was heerlijk. Ik heb echt genoten. Niet verwacht dit. Zo jammer dat we dit niet vaker op kunnen brengen.quote:
Denk ook dat je dit niet kan verwachten van dit team. Zo goed kunnen ze namelijk niet voetballen. Je hebt wel echt sterkhouders nodig zoals van Persie en Haps. Van Beek heeft echt een vervanger nodig.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Vriend, het was heerlijk. Ik heb echt genoten. Niet verwacht dit. Zo jammer dat we dit niet vaker op kunnen brengen.
Het heeft ook wel een klein beetje te maken met de manier waarop Ajax(en PSV) spelen. Die vallen gewoon aan en geven ruimte weg achterin, terwijl de meeste ploegen het achterin dichtmetselen.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mentaal, wat zou het anders zijn?
Juist wel.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel de zondag voorafgaand aan de bekerwedstrijd PSV uit. Dat is niet zo lekker.
Berghuis speelde ook prima.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk ook dat je dit niet kan verwachten van dit team. Zo goed kunnen ze namelijk niet voetballen. Je hebt wel echt sterkhouders nodig zoals van Persie en Haps. Van Beek heeft echt een vervanger nodig.
Klopt wat je zegt, maar ik heb Feyenoord betere wedstrijden tegen Ajax zien spelen dan vandaag waarbij Ajax toch weer de 3 punten mee naar huis nam.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermeer gleed ook uit, maar doet dat dan bij 6-2 met niemand in de buurt. Zijn allemaal dingen die ook bij 0-1 kunnen gebeuren en dan speel je nooit zo'n pot als vandaag. Alles moet meezitten en dat heeft het vandaag ook gedaan, bovenop de enorme inzet van de spelers.
Bijzonder lekker dat Haps terug is. De tweede helft van Verdonk trouwensquote:Op zondag 27 januari 2019 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk ook dat je dit niet kan verwachten van dit team. Zo goed kunnen ze namelijk niet voetballen. Je hebt wel echt sterkhouders nodig zoals van Persie en Haps. Van Beek heeft echt een vervanger nodig.
dat is ook vaak genoeg gebeurd inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2019 17:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, maar ik heb Feyenoord betere wedstrijden tegen Ajax zien spelen dan vandaag waarbij Ajax toch weer de 3 punten mee naar huis nam.
Die ene wedstrijd waarbij in de eerste 10 minuten 3x de paal en lat geraakt werdquote:Op zondag 27 januari 2019 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook vaak genoeg gebeurd inderdaad
Ja, daar heb je gelijk in idd.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het heeft ook wel een klein beetje te maken met de manier waarop Ajax(en PSV) spelen. Die vallen gewoon aan en geven ruimte weg achterin, terwijl de meeste ploegen het achterin dichtmetselen.
Maar voor het grootste deel is het inderdaad mentaliteit.
Ik doelde er meer op dat deze spelers soms wel eens afwezig zijn (Haps door blessure, van Persie ivm belastbaarheid), terwijl je ze wel echt nodig hebt om dominant te kunnen spelen.quote:
Dit is dan beter ja.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, maar ik heb Feyenoord betere wedstrijden tegen Ajax zien spelen dan vandaag waarbij Ajax toch weer de 3 punten mee naar huis nam.
Die stond ineens fantastisch te verdedigen inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2019 17:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijzonder lekker dat Haps terug is. De tweede helft van Verdonk trouwens
Het blijft met Larsson ervoor nog armoe troef. Wat mij betreft probeer je het eens met die Sinisterra ofzo want dit is ook 3x niks.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die stond ineens fantastisch te verdedigen inderdaad
Sowieso het hele team heeft geweldig gestreden de tweede helft.
Larsson speelde tegelijk heel goed en heel slecht, ook best knap. Liep heel vaak heel goed, goeie aanname en actie en dan verprutst ie het uiteindelijk 80% van de tijd.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft met Larsson ervoor nog armoe troef. Wat mij betreft probeer je het eens met die Sinisterra ofzo want dit is ook 3x niks.
Hmm, het probleem is al seizoenlang dat Feyenoord slecht het spel kan maken, maar op de omschakeling is het prima. De meeste ploegen metselen het tegenwoordig dicht en daar weet Feyenoord geen raad mee.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:54 schreef macca728 het volgende:
Dat is toch mentaal dan.
Nee maar tegen de kleintjes mag je wel wat meer verwachten dan we laten zien. We kunnen het namelijk wél.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is m'n punt dus ook. Het ziet er vaak veelbelovend uit, maar vervolgens rondt hij z'n acties vrijwel nooit goed af. Dat geldt voor passes, voorzetten en ook voor het afmaken voor de goal. Ik denk dat je er komend seizoen gewoon mee moet kappen en hem lekker op de bank moet zetten.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Larsson speelde tegelijk heel goed en heel slecht, ook best knap. Liep heel vaak heel goed, goeie aanname en actie en dan verprutst ie het uiteindelijk 80% van de tijd.
Met van Beek en Botteghin als reserve durf ik het seizoen wel in te gaan. Maar dan moet je als basis dus wel een extra CV erbij hebben.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Haps - aankoop - St. Juste - Janmaat
Dit zou toch best een prima verdediging kunnen worden voor komende seizoen?
Je hebt wel echt minimaal 1 en misschien wel 2 nieuwe CV's nodig. Van Beek kan echt niet meer en op Botteghin en Jan Arie kan je ook niet echt meer bouwen.
Gefeliciteerd kameraadquote:Op zondag 27 januari 2019 17:15 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik geniet nog na...iedereen gefeliciteerd.
Jan-Arie kan prima op zijn positie in de basis staan wat mij betreft.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Haps - aankoop - St. Juste - Janmaat
Dit zou toch best een prima verdediging kunnen worden voor komende seizoen?
Je hebt wel echt minimaal 1 en misschien wel 2 nieuwe CV's nodig. Van Beek kan echt niet meer en op Botteghin en Jan Arie kan je ook niet echt meer bouwen.
Zou naast St. Juste wel een iets betere verdediger willen waar hij van kan leren.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jan-Arie kan prima op zijn positie in de basis staan wat mij betreft.
Mede dank aan tactiek Gio.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:23 schreef fetX het volgende:
Wat speelden we genottelijk vandaag. De uitslag had echt nog een stuk grote kunnen zijn als Larsson en Berghuis wat scherper waren. Wat een heerlijkheid.
Klaarkomgenot.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:17 schreef Pistolero het volgende:
Sow ik zit nu even RTV Rijnmond terug te luisteren bij de goals, wat een genot![]()
https://www.rijnmond.nl/n(...)ische-Klassieker-6-2
Het stond vandaag inderdaad prima. Goede keuze ook met RvP in de spits. Credits gaat ook zeker naar hem. Daarnaast gun ik het hem van harte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |