Ja dit. Welke deelnemer ze ook hadden gekozen, het is niet echt tof om daarmee geassocieerd te worden, ook al is het maar een film. Het is wel een echt event en een echte dreiging.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:36 schreef MMF93 het volgende:
Nou erg bijzonder dit. Dat je het bedenkt is niet gek maar om het ook echt te maken terwijl het nog moet plaatsvinden straks is raar. Straks hadden ze de Nederlandse deelnemer uitgekozen als de uitvoerder. Maar welke deelnemer dan ook, het is voor ieder land een gevoelig onderwerp.
Frankrijk is de dader, in dit geval van die serie/film/watishet.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Frankrijk heeft in de afgelopen jaren wel Charlie Hebdo gehad, en de Bataclan, en die vrachtwagen in Nice. Wat dat betreft ligt het misschien wel voor de hand om juist Frankrijk te kiezen...
Ze hadden ook voor een fictief land kunnen gaan. Zolang de vertolking op beeld niet al te veel lijkt op de echte act vind ik het niet zo'n groot probleemquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankrijk is de dader, in dit geval van die serie/film/watishet.
Edit: oh wacht. Zo bedoel je.
Ja maar dit kan je een onschuldige kandidaat toch niet 'aandoen' om hem als IS slachter neer te zetten.![]()
Hm, als er een film binnenkort uitkwam waarin de Nederlandse deelnemer aan het ESF 2019 in Tel Aviv een IS-er zou zijn en de hele bende zou willen afslachten zou ik het geloof ik toch ook niet zo leuk vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hadden ook voor een fictief land kunnen gaan. Zolang de vertolking op beeld niet al te veel lijkt op de echte act vind ik het niet zo'n groot probleem
Het elkaar in de kont kruipen begint al weer vroeg dit jaarquote:
Had meer verwachtquote:
Denk je? Velen mensen gaan dit toch pas voor het eerst horen op het ESF zelf. Die hebben de clip uberhaupt nog nooit gezien denk ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:56 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Had meer verwachtAlles behalve dat begin stukje is echt saai... Gemiste kans. Een videoclip heeft uiteindelijk wel veel invloed op de “slaagkansen” van de inzending.
Ik denk dat ook steeds inderdaad. Maar door Netta ben ik daar wel een pietsie aan gaan twijfelen aan de invloed van de clip. Want die vond ik qua clip helemaal tof en qua op het ESF niet de beste. Misschien dat steeds meer mensen die stemmen toch eerst eea online gaan bekijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Denk je? Velen mensen gaan dit toch pas voor het eerst horen op het ESF zelf. Die hebben de clip uberhaupt nog nooit gezien denk ik.
Ik vind hem/haar wel een beetje engigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:56 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Had meer verwachtAlles behalve dat begin stukje is echt saai... Gemiste kans. Een videoclip heeft uiteindelijk wel veel invloed op de “slaagkansen” van de inzending.
Is dat een WIG???quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:25 schreef Greys het volgende:
Oh joh ik had ergens gelezen dat het z'n eigen haar was, dat blonde.Niet dus.
Ik vind het allemaal niks, het land niet, het lied niet hij/zij niet en die WIG al helemaaaaal nietquote:
Ja ik vind hem ook niet echt iets hebben. Ik heb nog liever die disney princes van Australië op beeld dan hem. :/quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind hem/haar wel een beetje engig![]()
Het moment dat je wist dat zou komenquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:17 schreef Nexum het volgende:
Frankrijk dreigt met terugtrekken vanwege die serie die KAN wil maken over die Franse jongen en terrorisme (die dus op Bilal lijkt)
https://twitter.com/eurovoix/status/1098266072325767170?s=21
Mooizoquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef Greys het volgende:
Frankrijk bevestigt dat ze NIET dreigen met boycotten.
https://eurovoix.com/2019(...)ott-eurovision-2019/
Valt dus allemaal wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |