abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2019 @ 11:21:15 #251
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185514796
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik geef het op verder hier.

Schijnbaar vinden een aantal mensen hier een verhaaltje genoeg als bewijs voor ernstige beschuldigingen. Ik hoop dat men zelf ooit in zon situatie komt om te zien hoe idioot dat is :). En daar laat ik het bij.
Ernstige beschuldigingen? Al is er maar 10% van waar...

Als MJ hier geen zin in had, had die al die jongetjes niet in zijn bed moeten trekken. Dat had die de kids en hun ouders na een dagje Neverland naar huis moeten sturen.

Zorg als beroemdheid dat je nooit in dit soort situaties terecht komt. Idem met #metoo.
Genoeg gekken op de wereld om ergens misbruik van te maken.
  zondag 10 maart 2019 @ 11:33:54 #252
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_185515039
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Kijk eerst de documentaire maar eens.

Het is bekend dat Michael Jackson met kinderen sliep, en een ongezonde interesse in kinderen had.

Alsof het dan geloofwaardig is dat hij nooit aan kinderen gezeten heeft.

Er zijn veel getuigenissen, vol details, maar ook door mensen die niet misbruikt zijn, zoals een medewerker die Michael Jackson met een jongetje zag douchen.
Dat laatste wordt ook genoemd op https://themichaeljacksonallegations.com/, maar daar worden vraagtekens bij haar verklaringen gezet. Hoe betrouwbaar is die site?

Mede door zijn bizarre gedrag heeft hij natuurlijk flink de schijn tegen zich, maar een geïsoleerde gek is ook wel weer een erg gemakkelijk doelwit.
pi_185515059
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:33 schreef Iblardi het volgende:
[..]

Dat laatste wordt ook genoemd op https://themichaeljacksonallegations.com/, maar daar worden vraagtekens bij haar verklaringen gezet. Hoe betrouwbaar is die site?

Mede door zijn bizarre gedrag heeft hij natuurlijk flink de schijn tegen zich, maar een geïsoleerde gek is ook wel weer een erg gemakkelijk doelwit.
Heb je de documentaire gezien?
  zondag 10 maart 2019 @ 11:48:58 #254
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_185515294
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Nee, daarvan heb ik alleen een recensie gelezen op de site van de Volkskrant. Misschien ben ik helemaal om als ik de documentaire heb gezien, maar dat is ook wat verraderlijk. Je bent als 'neutrale' kijker bij voorbaat al een beetje vooringenomen tegen 'Wacko Jacko' en je geeft bij gebrek aan een tegengeluid en vanwege de heftigheid van het (mogelijke) slachtofferschap de sprekers wellicht onbewust toch wat meer krediet dan op grond van een objectieve analyse gerechtvaardigd zou zijn.
pi_185515407
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Ja, maar in tegenstelling tot iedereen die roept ‘heb je het wel gezien?’ Geloof ik die zielige figuren niet en zie ik vooral een slechte docu zonder bewijs en een erg eenzijdig verhaal.

Ik hoop dat HBO de rechtzaak verliest en een hoop mag gaan betalen aan de erfgenamen!

En ben ik een Fan? Nee, vind z’n muziek redelijk maar de persoon boeit me niets.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 11:57:17 #256
236264 crew  capricia
pi_185515445
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:48 schreef Iblardi het volgende:
[..]

Nee, daarvan heb ik alleen een recensie gelezen op de site van de Volkskrant. Misschien ben ik helemaal om als ik de documentaire heb gezien, maar dat is ook wat verraderlijk. Je bent als 'neutrale' kijker bij voorbaat al een beetje vooringenomen tegen 'Wacko Jacko' en je geeft bij gebrek aan een tegengeluid en vanwege de heftigheid van het (mogelijke) slachtofferschap de sprekers wellicht onbewust toch wat meer krediet dan op grond van een objectieve analyse gerechtvaardigd zou zijn.
Je kunt de docu ook bekijken in het licht van wat hun jeugdvriendschap met MJ hunzelf en hun familie gebracht heeft. Het gaat om de pijn waarmee ze iedere dag moeten zien te leven.
Los van de eventuele sexuele handelingen. Het moet verschrikkelijk zijn geweest hoe de jongens zich ingeruild hebben gevoeld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185515529
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:55 schreef boegschroef het volgende:

Ik hoop dat HBO de rechtzaak verliest en een hoop mag gaan betalen aan de erfgenamen!
Een rechtzaak die niet over de inhoud van deze documentaire gaat, maar over een 27 jaar oud contract.

https://www.vulture.com/2(...)son-hbo-lawsuit.html
  zondag 10 maart 2019 @ 12:02:58 #258
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_185515575
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:57 schreef capricia het volgende:
[..]

Je kunt de docu ook bekijken in het licht van wat hun jeugdvriendschap met MJ hunzelf en hun familie gebracht heeft. Het gaat om de pijn waarmee ze iedere dag moeten zien te leven.
Los van de eventuele sexuele handelingen. Het moet verschrikkelijk zijn geweest hoe de jongens zich ingeruild hebben gevoeld.
Ja, inderdaad, en dat die ouders ook meegingen in het faciliteren van die rare, ongezonde 'maatjes'-relatie (als het dat was) tussen een volwassen kerel en een kind.
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 12:06:13 #259
236264 crew  capricia
pi_185515639
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:02 schreef Iblardi het volgende:
[..]

Ja, inderdaad, en dat die ouders ook meegingen in het faciliteren van die rare, ongezonde 'maatjes'-relatie tussen een volwassen kerel en een kind.
Ja.
Daarom vond ik de docu eigenlijk wel okay. Niet steengoed of zo. Maar omdat er, naast eventueel seksueel misbruik, zoveel kanten aan zitten.

Die jongens zijn misbruikt. Op zo veel vlakken.
En niet perse seksueel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 10 maart 2019 @ 12:06:54 #260
11682 Moonah
Jolie femme
pi_185515661
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik geef het op verder hier.

Schijnbaar vinden een aantal mensen hier een verhaaltje genoeg als bewijs voor ernstige beschuldigingen. Ik hoop dat men zelf ooit in zon situatie komt om te zien hoe idioot dat is :). En daar laat ik het bij.
Ik hoop niet voor jou dat jij of je evt kinderen ooit in een situatie komen zoals de twee hoofdpersonen uit de docu.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_185515823
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:06 schreef Moonah het volgende:
[..]

Ik hoop niet voor jou dat jij of je evt kinderen ooit in een situatie komen zoals de twee hoofdpersonen uit de docu.
Vergeet die 'docu'.
  zondag 10 maart 2019 @ 14:54:19 #262
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185519178
Ik dacht altijd dat Michael Jackson onschuldig was.

Nu ik die documentaire heb gezien, denk ik daar anders over.

Niet zo zeer door dat 2 gasten vertellen door MJ misbruikt te zijn.

Maar wel door het feit dat ik er nu van op de hoogte ben dat hij allerlei jongetje in zijn bed liet slapen, uren met ze aan de telefoon zat dagelijks, honderden faxen en videos stuurde.

Dat is gewoon zeer creepy gedrag, of je nou MJ bent of niet.
  zondag 10 maart 2019 @ 15:40:49 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185520197
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:54 schreef SugeLucky het volgende:
Ik dacht altijd dat Michael Jackson onschuldig was.

Nu ik die documentaire heb gezien, denk ik daar anders over.

Niet zo zeer door dat 2 gasten vertellen door MJ misbruikt te zijn.

Maar wel door het feit dat ik er nu van op de hoogte ben dat hij allerlei jongetje in zijn bed liet slapen, uren met ze aan de telefoon zat dagelijks, honderden faxen en videos stuurde.

Dat hij jongetjes in zijn bed liet slapen is toch geen nieuws?
Dat heeft hij zelf meermaals on cam goed zitten praten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185520703
Geestelijke bijstand nodig vanwege een laster-docu. _O-
pi_185520717
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]

Dat klopt. En dat is wat vreemd. Maar dat maakt de aantijgingen nog niet waar.
  zondag 10 maart 2019 @ 16:11:05 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185520836
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Nee, maar om nou die mannen die destijds die jongetjes waren als leugenaars neer te zetten omdat men geen bewijs van misbruik kan leveren is ook wat makkelijk.
Dat ze het niet kunnen bewijzen maakt niet gelijk dat ze liegen, en dat ze bij hem in bed sliepen is iig al bewezen waar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185521641
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]

Nee, maar om nou die mannen die destijds die jongetjes waren als leugenaars neer te zetten omdat men geen bewijs van misbruik kan leveren is ook wat makkelijk.
Dat ze het niet kunnen bewijzen maakt niet gelijk dat ze liegen, en dat ze bij hem in bed sliepen is iig al bewezen waar.
Wat pas echt makkelijk is is iemand beschuldigen die dood is .
  zondag 10 maart 2019 @ 17:35:09 #268
406944 SugeLucky
pi_185522593
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]

Ik heb me nooit zo verdiept in MJ dus ik was daar niet van op de hoogte. Ik vind het in ieder geval zeer creepy.
  zondag 10 maart 2019 @ 17:36:31 #269
406944 SugeLucky
pi_185522617
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Het maakt het ook niet onwaar.
  zondag 10 maart 2019 @ 17:50:28 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185522906
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Wat pas echt makkelijk is is iemand beschuldigen die dood is .
Waar ze pas echt wat aan gehad hadden als ze dat binnen een jaar na zijn dood hadden gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185522977
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:06 schreef Moonah het volgende:
[..]

Al jouw antwoorden doen mij de rillingen over de rug lopen.
Je bent zo overtuigd van je gelijk dat het wel lijkt of je er zelf bij bent geweest.

Er zijn zo ontzettend veel tegenstrijdigheden te vinden in die nepdocu.

Die hele uiteenzetting van het gebeurde door die twee fantasten rammelt aan alle kanten en jij gelooft ze blindelings.

Laten ze eerst maar met bewijzen komen, tot die tijd is het alleen maar smaad.
Je bent onschuldig tot het TEGENDEEL is bewezen maar bij Jackson is dat andersom.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:53:47 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185524206
Goedzo, lekker op de man spelen, en tekeer gaan dat iemand die die jongens wel gelooft fout is omdat het allemaal niet bewezen is, maar ondertussen is ook niet bewezen dat die jongens liegen.

Wel is bewezen dat hij het normaal vond om met kinderen te slapen, en dat er twee slachtoffers zijn afgekocht, waarvan een van twee $ 23 miljoen heeft ontvangen als settlement, de ander (zoon van de huishoudster) heeft $ 2 miljoen ontvangen.

Alles leuk en aardig, maar het is wel heel simpel om dan verontwaardigd te gaan roepen dat iemand onschuldig is omdat het niet bewezen is dat hij schuldig is.
Achteraf gezien is het vooral jammer dat hij die andere zaken heeft kunnen afkopen en vervolgens deed alsof hij bewezen onschuldig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185524594
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:54 schreef SugeLucky het volgende:

Dat is gewoon grooming idd. Docu laat goed zien hoe dat in zijn werk gaat.
pi_185525236
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Leandra het volgende:

Alles leuk en aardig, maar het is wel heel simpel om dan verontwaardigd te gaan roepen dat iemand onschuldig is omdat het niet bewezen is dat hij schuldig is.
Wat is daar simpel aan?

Ik vind het eerder simpel om iets simpelweg te geloven op zijn of haar woorden.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:45:48 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185525540
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Wat is daar simpel aan?

Ik vind het eerder simpel om iets simpelweg te geloven op zijn of haar woorden.
Het is nog veel simpeler om iemand tot heilige te bombarderen op basis van zijn muziek.

En deze mannen zijn niet de enigen die dit beweren, er zijn er meer geweest, maar omdat daar voor forse bedragen afgekocht is is dat nooit voor de rechter gekomen.
Degene die voor 23 miljoen afgekocht is kon zelfs de vitiligo vlekken aan de onderkant van zijn penis correct tekenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')