Tuurlijk ik wil de verrichtingen van Advocaat niet missen.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon Willem II kijken, ja toch
Gelukkig zit er nu wel wat volk in de Kuip.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon Willem II kijken, ja toch
Leuke wedstrijd, veel hoger niveau dan verwacht, geen van beide teams heeft een verdediging die meer waard is dan een Big Mac.quote:
Gewoon terugkijkenquote:Op zondag 27 januari 2019 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver, heb gewoon een 6-2 klassieker gemist.
Hoezo doen ze ook 2 wedstrijden tegelijk als de klassieker wordt gespeeld.
Niemand gaat dit kijkenquote:Op zondag 27 januari 2019 16:26 schreef MC-Morgan het volgende:
sc Heerenveen: Hahn; Floranus, Høegh, Pierie, Woudenberg; Schaars, Rienstra, Van Amersfoort, Vlap; Lammers, Van Bergen.
AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Koopmeiners, Ouwejan; Midtsjø, Til, Maher; Stengs, Seuntjens, Idrissi.
Ho ho.quote:
En kunnen nu blijven zitten voor het spektakelstuk van de middag.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die hebben net de klassieker gekeken
6+2 niet het spektakelstuk???quote:Op zondag 27 januari 2019 16:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
En kunnen nu blijven zitten voor het spektakelstuk van de middag.
Daar komen de mainstream-kijkers op af.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die hebben net de klassieker gekeken
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze wedstrijd boeit alleen om Yats te zien reageren
Even lokkenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Hoe gaat het tegen een degradatiekandidaat thuis?quote:
Klopt. Met dat materiaal moet je namelijk makkelijk 3e kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel allemaal aan de inzet liggen.
Duurbetaalde profs die hun best niet doen!
Zegt hij eindelijk eens wat zinnigsquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik heb niet zoveel met verjaardagen. Het is de dag waarop je geboren bent" - Erik ten Hag, 2 februari 2019.
Er valt geen speld tussen te krijgen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zegt hij eindelijk eens wat zinnigs
Haha genot.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:18 schreef Zorro het volgende:
VARgenot
Van Vitesse op 3-1 naar een strafschop voor Heerenveen!
Ik kan niet wachten op de klaagzang van Yats.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:18 schreef Zorro het volgende:
VARgenot
Van Vitesse op 3-1 naar een strafschop voor Heerenveen!
Dus geheel logisch volgt daar de 1-0 uitquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
belachelijk oordeel van de scheids
Maandag komt Bas Nijhuis de beslissing verdedigen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen mad, en eigenlijk wel terecht want Ajax wordt wel goedkoop in de wedstrijd geholpen zo.
Achja, zo gaat het soms. Wat een debiele overtreding van die Mlapa trouwens, vond het bijna natrappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |