quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Man man man, wat kunnen wij toch goddelijke burgers maken.
Over satire gesproken, de Duitse overheid gaat de Titanic bergen en restaureren? Sneller en goedkoper dan de Gorch Fock op te knappenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind de partij tegen de burger de beste politieke satire sinds de tegenpartij
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Over satire gesproken, de Duitse overheid gaat de Titanic bergen en restaureren? Sneller en goedkoper dan de Gorch Fock op te knappen
Broer van Kenlie?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:39 schreef fietsie het volgende:
Sjiena ooooh Sjienaa!
Frans is zich nu aan het verdiepen in Bruslie.
Was dat ook een beroemde Kunfoemaster?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was dat ook een beroemde Kunfoemaster?
Ik heb wél zeebenenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Hoe is het met jullie zangbenen vandaag?
Oh had mijn man maar één zo’n been (vrij naar Bomans)quote:
Iets in mij zegt dan Marlène Dietrichquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh had mijn man maar één zo’n been (vrij naar Bomans)
Vanaf 5:25 ongeveerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dan Marlène Dietrich
Uit het Ik Vertrek-topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik Vertrek: Karin ontmoet nieuw familielid!
Ze zijn één van de populairste deelnemers van het programma Ik Vertrek, ‘de scheetjes’. Na een rommelige start runnen ze een succesvolle adventure midgetgolfbaan op Bonaire, Moeder Scheetje is deze week even terug in Nederland om hun eigen ‘midget’ te ontmoeten.
https://www.shownieuws.nl(...)et-nieuw-familielid/
Straks in shownieuws op SBS6
Oh, dat klinkt heerlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:55 schreef Barreltje het volgende:
Eten was top.. de kalfsstoof(wang) met zwezerik 2 keer uitgevraagd..![]()
Dat was ikquote:Op zondag 27 januari 2019 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Wie vroeg zich deze week ook alweer af hoe het met deze mensen uit Ik Vertrek ging?
[..]
Uit het Ik Vertrek-topic.
Dat dacht ik al, maar wist het niet 100% zekerquote:
Heb ik ook altijd als ik daar ben.quote:Op zondag 27 januari 2019 00:32 schreef FranticDJ het volgende:
Treurig weer in de Golf van Mexico zeg
Plakkerig en bewolkt..
quote:Op zondag 27 januari 2019 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Pizzadeeg @g was overigens prima gelukt.
Mijn pizza pré oven:
[ afbeelding ]
post oven:
[ afbeelding ]
Bodem: 00 meel, gist, water.
Topping: Mutti tomatenpassata, 5 verschillende paddo's, buffelmozerella, berg spinazie, roquefort, verse basilicum, oregano. Eenmaal uit de oven parmaham en olijfolie erover.
Mama mia, het water loopt me in de mond!!quote:Op zondag 27 januari 2019 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Mijn pizza pré oven:
[ afbeelding ]
post oven:
[ afbeelding ]
Topping: Mutti tomatenpassata, 5 verschillende paddo's, buffelmozerella, berg spinazie, roquefort, verse basilicum, oregano. Eenmaal uit de oven parmaham en olijfolie erover.
Sowiesoquote:Op zondag 27 januari 2019 06:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
als je bier maar koud ligt komt het vast allemaal wel goed
dan ben je zo moe dat dat denk ik wel goed komt!quote:Op zondag 27 januari 2019 06:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sowieso
Heb er ook wel zin in. Of naja, ik wil het graag gedaan hebben, denk ik.
Misschien dat mijn slaap daarna ook weer werkt.
Succes en sterkte vandaag!quote:Op zondag 27 januari 2019 06:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sowieso
Heb er ook wel zin in. Of naja, ik wil het graag gedaan hebben, denk ik.
Misschien dat mijn slaap daarna ook weer werkt.
Lolquote:Op zondag 27 januari 2019 09:33 schreef Leintjeuh het volgende:
L_S, wij doen een tuinvogeltelling vandaag (net als jij gister) maar t valt niet mee, tussen de vetbolletjes van de onderbuurman en de voercilinder aan het balkon is het een drukte van jewelste met mussen, mezen, houtduiven en roodborstjes...
Oh en met wij bedoel ik natuurlijk kaasplankje want ik heb geen zin om vogels te tellen
Ik heb met Günther snurkend naast me mijn telefoon op de nachtstand staan en dacht bij die tweede foto:quote:Op zondag 27 januari 2019 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Mijn pizza pré oven:
[ afbeelding ]
post oven:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |