Hoi, neuken bij kaarslicht?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Er mag ook wel wat romantiek bij komen kijken hoor
quote:
Top, ik dm je even.quote:
Vergeet de link naar een stock photo met rozenblaadjes niet, want romantiek.quote:
Even je piemel in een boeket met rozen stoppen en een foto makenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de link naar een stock photo met rozenblaadjes niet, want romantiek.
Sjongejonge, ik ben geen barbaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Even je piemel in een boeket met rozen stoppen en een foto maken
De nieuwste trend voor 14 februari is gevonden?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zo'n foto heb ik al, of wil je er één speciaal voor jou? Met een kaartje erbij enzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:32 schreef Halimede het volgende:
Niks nieuws aan hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
De nieuwste trend voor 14 februari is gevonden?
Ja, ik wil wel iets unieks. Misschien een kaarsje er bij... of er in...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n foto heb ik al, of wil je er één speciaal voor jou? Met een kaartje erbij enzo?
Overigens niet doen, het schijnt heel moeilijk te zijn om gesmolten kaarsvet uit je plasbuis te halenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel iets unieks. Misschien een kaarsje er bij... of er in...
Komt goed met jouw pijpskills toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:35 schreef Halimede het volgende:
Overigens niet doen, het schijnt heel moeilijk te zijn om gesmolten kaarsvet uit je plasbuis te halen
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Overigens niet doen, het schijnt heel moeilijk te zijn om gesmolten kaarsvet uit je plasbuis te halen
[..]
Ja, ik wil wel iets unieks. Misschien een kaarsje er bij... of er in...
[..]
Mwa, zo goed ben ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed met jouw pijpskills toch?
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:36 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik ga toch maar verder kijken. Fax, deze mag jij hebben.
Tricky, schiet ik dadelijk het condoom tijdens het klaarkomen aan flarden met stukjes gestold kaarsvet.quote:
Ah, iets voor CL en Elviquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:38 schreef Halimede het volgende:
[..]Niet vanuit eigen ervaring hoor, maar uit het boek: "This is going to hurt" van Adam Kay
Trouwens echt een aanrader als je van vieze verhalen houdt van een junior arts die op de gynaecologie gewerkt heeft
Ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:38 schreef TaMieke het volgende:
Vergeet niet de verwarming aan te zetten
Het is hier 15 graden, warm zat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vergeet niet de verwarming aan te zetten
Ja, of het houdt het tegen als een soort van kurk. Nooit meer condooms nodig!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tricky, schiet ik dadelijk het condoom tijdens het klaarkomen aan flarden met stukjes gestold kaarsvet.
Scheelt weer een MAP.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tricky, schiet ik dadelijk het condoom tijdens het klaarkomen aan flarden met stukjes gestold kaarsvet.
Kijk jij snapt het. Ben ik toch weer aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dekentje er bij en het zelf maar warm maken
Ik dacht aan romantisch anaal dus dan is een MAP niet nodig.quote:
Kaarsje in je hol en dan aansteken is ook romantisch iddquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht aan romantisch anaal dus dan is een MAP niet nodig.
Gaaf, die ga ik eens lezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:38 schreef Halimede het volgende:
[..]Niet vanuit eigen ervaring hoor, maar uit het boek: "This is going to hurt" van Adam Kay
Trouwens echt een aanrader als je van vieze verhalen houdt van een junior arts die op de gynaecologie gewerkt heeft
Daar gaat mijn verrassingselement voor de 'pik met rozen' foto.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:44 schreef Halimede het volgende:
Kaarsje in je hol en dan aansteken is ook romantisch idd
Ik ga Any Human Heart weer kopen als in in London ben; op de een of andere reden ben ik dat kwijt geraakt. Ook de serie nog maar eens downloaden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Boek uit, nu boek vier van dit jaar kiezen
Bos rozen in je hol lijkt me ook geen feest.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat mijn verrassingselement voor de 'pik met rozen' foto.
Met doorns voor extra genotquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bos rozen in je hol lijkt me ook geen feest.
Uit hetzelfde boek kwam ook iemand die een wc borstel met de borstel eerst in zijn hol had gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bos rozen in je hol lijkt me ook geen feest.
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga Any Human Heart weer kopen als in in London ben; op de een of andere reden ben ik dat kwijt geraakt. Ook de serie nog maar eens downloaden.
Of die rottende stukjes kipquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Uit hetzelfde boek kwam ook iemand die een wc borstel met de borstel eerst in zijn hol had gedaan
toch op zich wel een prestatiequote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Uit hetzelfde boek kwam ook iemand die een wc borstel met de borstel eerst in zijn hol had gedaan
edit: dat is afgelopen met een stoma, dus ook niet na doen
Ik heb 2 artsen in de familie, ik hoor genoeg verhalenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bedankt voor de edit. Het leek me eerst wel een goede manier om de boel eens goed schoon te maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Toen was al duidelijk dat hij het niet zou overleven...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus en ik hadden vorige week een onsmakelijk grapje over dat Spaanse kindje gemaakt en nu voelen we ons schuldig
Geweldig is dat he! Mijn beste vriend is ook arts, altijd leuk om de vieze verhalen te horen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb 2 artsen in de familie, ik hoor genoeg verhalen1 radioloog en 1 chirurg
Vriendin van me ook. De laatste paar jaar vallen de verhalen mee, maar tijdens de opleiding heeft ze weleens de eetlust weggenomen ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Geweldig is dat he! Mijn beste vriend is ook arts, altijd leuk om de vieze verhalen te horen.
Wat was dat grapje dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus en ik hadden vorige week een onsmakelijk grapje over dat Spaanse kindje gemaakt en nu voelen we ons schuldig
We vroegen ons af of en hoe ze hem eten gaven en toen stelde ik me voor hoe ze hem eruit zouden halen met allemaal paella op z'n hoofd, gewoon naar beneden gegooid. En toen begon m'n zus over de flesjes water.quote:
misschien wel goed voor een grote schoonmaakquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja he, dan moet je er wel echt helemaal voor gaan
Ik zou er niet te veel over in de put zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We vroegen ons af of en hoe ze hem eten gaven en toen stelde ik me voor hoe ze hem eruit zouden halen met allemaal paella op z'n hoofd, gewoon naar beneden gegooid. En toen begon m'n zus over de flesjes water.
Even met glorix® naspoelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien wel goed voor een grote schoonmaak
als je die borstel er uit haalt kun je wel makkelijk even met de wc eend er door jaquote:
Die flessen zijn perfect om bij de moeilijk te bereiken plaatsen te komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je die borstel er uit haalt kun je wel makkelijk even met de wc eend er door ja
Hehequote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We vroegen ons af of en hoe ze hem eten gaven en toen stelde ik me voor hoe ze hem eruit zouden halen met allemaal paella op z'n hoofd, gewoon naar beneden gegooid. En toen begon m'n zus over de flesjes water.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
niet druk over maken... Als hij de val al had overleefd, had M. Night Shyamalan een nieuwe Unbreakable kunnen maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lekker warm welquote:
Daar gaan alle homo's ook naar toe.. Stuk gezelliger daar lijkt mequote:
Dat je daar tijd voor hebt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Boek uit, nu boek vier van dit jaar kiezen
maar is geen zon, dus dat scheelt wel denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel vet kut want ik hou niet van de hitte.
Dat je daar aankomt en aan Satan vraagt "ja alles leuk en aardig maar is het vochtige warmte (huehue) of droog?"quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is geen zon, dus dat scheelt wel denk ik
Als we Dante moeten geloven is het op het laagste niveau wel lekker fris.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel vet kut want ik hou niet van de hitte.
Ik denk eerder dat het 1 groot feest isquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:26 schreef Elvi het volgende:
Trouwens ook wel raar... Als Satan mensen verleidt om slecht te zijn, waarom straf je ze daarna nog? Dat is niet logisch. Ik zou dan de echt slechte mensen aannemen als duivel of demon ofzo. Als Satan zijnde moet je slecht gedrag toch juist belonen?
Het is kennelijk een soort van schiftingsmechanisme voor het hiernamaals... God (quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:26 schreef Elvi het volgende:
Trouwens ook wel raar... Als Satan mensen verleidt om slecht te zijn, waarom straf je ze daarna nog? Dat is niet logisch. Ik zou dan de echt slechte mensen aannemen als duivel of demon ofzo. Als Satan zijnde moet je slecht gedrag toch juist belonen?
In de hel? Wel bedankt voor het meldenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:29 schreef Belsezar het volgende:
Geland! 27 graden om 9:29. Heerlijk!
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
In de hel? Wel bedankt voor het melden
Hoe is de lucht daar?
Lijkt me tijd voor een koud pilsje of een cocktailquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:29 schreef Belsezar het volgende:
Geland! 27 graden om 9:29. Heerlijk!
Vleugje zwavel maar ok 😉quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe is de lucht daar?
Komt zo, eerst overstappen. Dan een drankjequote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me tijd voor een koud pilsje of een cocktail
Wel de beste beschrijving van Brazilie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe is de lucht daar?
Foto's!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt zo, eerst overstappen. Dan een drankje
quote:
Wat het gros van de vrouwen hier met jurkjes heeft, heb jij met vissen.quote:
Leuk visjesquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Heb net een setje Bolivian rams gekocht.
Loka koopt gelukkig gewoon ipv hier om bevestiging te vragen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat het gros van de vrouwen hier met jurkjes heeft, heb jij met vissen.
Kost wel ongeveer net zoveel geld denk ik, dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat het gros van de vrouwen hier met jurkjes heeft, heb jij met vissen.
Ben wel in mijn nopjes ermee. Ik kon al ingedraaid filterspul gebruiken dus hoefde niet zo lang te wachten.quote:
Daarom heeft Loka een speciaal plekje in mijn hart; Loka geeft weinig fucks wat anderen vinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Loka koopt gelukkig gewoon ipv hier om bevestiging te vragen.
Dat is een overlevingsmechanisme, anders had ik het niet lang volgehouden in deze wereld.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heeft Loka een speciaal plekje in mijn hart; Loka geeft weinig fucks wat anderen vinden.
En ook nog kunnen zelfreflecteren. Hou op met mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is een overlevingsmechanisme, anders had ik het niet lang volgehouden in deze wereld.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouw staat op parkeerplek voor elektrische auto’s met haar Kia Picanto komt even een kerel met een hybride auto haar de waarheid vertellen
Wij hebben 4 laadpalen op het werk, allemaal het dichtste bij de ingang... Ik ben het vroegste op het werk, dus ik parkeer daar gewoon...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouw staat op parkeerplek voor elektrische auto’s met haar Kia Picanto komt even een kerel met een hybride auto haar de waarheid vertellen
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n nieuwe buurman kwam gister naar me toe: weet jij soms van wie die enorme grijze sloep is?
Ja, van de onderburen. Hoezo?
Die staat nu al drie dagen achter m'n parkeerplaats en hij staat enorm in de weg.
Welkom in de straat
Ik mis soms wel mijn Chevy... 3 deurs, langer en groter dan een stationwagonquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n nieuwe buurman kwam gister naar me toe: weet jij soms van wie die enorme grijze sloep is?
Ja, van de onderburen. Hoezo?
Die staat nu al drie dagen achter m'n parkeerplaats en hij staat enorm in de weg.
Welkom in de straat
Afgunst gespotquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij hebben 4 laadpalen op het werk, allemaal het dichtste bij de ingang... Ik ben het vroegste op het werk, dus ik parkeer daar gewoon...
Die ecotrippers kunnen wel een beetje lopen, dus die laadpalen vooraan zetten, is meer om het management te paaien (er rijdt overigens niemand elektrisch)
Nee hoor, ik hoef geen elektrische auto. Ik snap alleen niet waarom de laadpalen vooraan moeten staan. Bang dat ze moeten lopen?quote:
Hij had ook al een akkefietje gehad met een grietje dat haar auto ook altijd bij die van ons neerflikkert omdat ze haar kind naar de oma brengt voor oppassen, en ze is niet altijd met tien minuten weg. Had ie haar op aangesproken en toen kreeg ie een grote mondquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Nieuw bloed is altijd goed om de boel even op te schudden
Hier zijn er meestal wel een paar aan het laden. Goeie plekken dus ik zet hem er ook neer.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Die parkeerplaatsen met laadpunt zijn wel kut hoor. Nergens plek, alleen daar.
Jij bent dus die onderbuurman. En janken als er een deuk in je auto zit omdat je in de weg staat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mis soms wel mijn Chevy... 3 deurs, langer en groter dan een stationwagonDaar kon ik een auto mee aan de kant duwen
Dat heet aanmoedigingsbeleid.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef geen elektrische auto. Ik snap alleen niet waarom de laadpalen vooraan moeten staan. Bang dat ze moeten lopen?
Ow nee hoor, was een oude auto.. En het was een echte auto, daar kreeg je geen deuk in als iemand er tegenaan vielquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent dus die onderbuurman. En janken als er een deuk in je auto zit omdat je in de weg staat.
Heeft niet echt geholpen, want nog niet eens een hybride bak op de parkeerplaatsquote:
Zal aan het type bedrijf liggen gok ikquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft niet echt geholpen, want nog niet eens een hybride bak op de parkeerplaats
Grote kans. Veel bla, weinig doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal aan het type bedrijf liggen gok ik
Waarom moet jij dan wel per se vooraan staan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef geen elektrische auto. Ik snap alleen niet waarom de laadpalen vooraan moeten staan. Bang dat ze moeten lopen?
De eersten zullen de laatsten zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet jij dan wel per se vooraan staan?
Traditie, iedereen parkeert in volgorde van aankomst. Ik ben meestal de 3e/4e.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet jij dan wel per se vooraan staan?
Die dagen heb ik wel gehadquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De eersten zullen de laatsten zijn.
Stel je voor dat je 5 meter extra moet lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Traditie, iedereen parkeert in volgorde van aankomst. Ik ben meestal de 3e/4e.
Jij parkeert je auto 10 meter verderop op een lege parkeerplaats, want jij loopt wel?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 5 meter extra moet lopen.
Of die 4km fietsenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 5 meter extra moet lopen.
Ik vind dit weer een goed excuus.quote:
Ja. Jij parkeert je auto ook op de bezoekersparkeerplaats omdat dat dichterbij is?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij parkeert je auto 10 meter verderop op een lege parkeerplaats, want jij loopt wel?
quote:
Cerial? Dit is niets bijzonders..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind dit weer een goed excuus.
Ik krijg genoeg beweging op een dagquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:25 schreef Trashcanman het volgende:
Als ik niet met de fiets kom dan blijf ik de hele dag als een zombie rondlopen. Heb dat echt nodig.
Huh? Nee, ik parkeer gewoon op de werknemers parkeerplaats, waar toevallig 4 niet gebruikte laadpalen staan. Boe fucking hoe.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Jij parkeert je auto ook op de bezoekersparkeerplaats omdat dat dichterbij is?
Ik zit eraan te denken een passend snoer met stekker te kopen en deze los onder de motorkap te leggen, overal parkeerplek.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een andere idioot is je voor geweest. Daarom zijn laadpalen voorzien van een signalering zodat je aan de paal kan zien of er daadwerkelijk wordt geladen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zit eraan te denken een passend snoer met stekker te kopen en deze los onder de motorkap te leggen, overal parkeerplek.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een andere idioot is je voor geweest. Daarom zijn laadpalen voorzien van een signalering zodat je aan de paal kan zien of er daadwerkelijk wordt geladen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een andere idioot is je voor geweest. Daarom zijn laadpalen voorzien van een signalering zodat je aan de paal kan zien of er daadwerkelijk wordt geladen.
De enige oplossing is om een enorme accu in je auto te verstoppen om stiekem op te laden aan de paal en... wacht even.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De enige oplossing is om een enorme accu in je auto te verstoppen om stiekem op te laden aan de paal en... wacht even.
Woehoequote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Kofferbak vol met bitcoinminers en dan met je tesla pasje bitcoin opwekken. Kajahahahaha
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:26 schreef Elvi het volgende:
Je bent precies op tijdquote:
Die heeft even iets gehad om uit te leggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:47 schreef Lotusss het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)NX6GvVnktYinPh-EcFJw
![]()
![]()
En dit is nieuws omdat? De grootste homofoben zijn homo.. Willen alleen op een sadistische manier ervoor zorgen, dat ze het niet meer voelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft even iets gehad om uit te leggen.
Die mensen zijn niet per se sadistisch, ze hebben gewoon veel zelfhaat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dit is nieuws omdat? De grootste homofoben zijn homo.. Willen alleen op een sadistische manier ervoor zorgen, dat ze het niet meer voelen.
Omdat ik het altijd zo typisch vind dat de grootste homofoben zelf homo zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dit is nieuws omdat? De grootste homofoben zijn homo.. Willen alleen op een sadistische manier ervoor zorgen, dat ze het niet meer voelen.
Als je bent wat je niet wilt/mag zijn, kun je die zelfhaat gaan projecteren.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat ik het altijd zo typisch vind dat de grootste homofoben zelf homo zijn.
Daarom heb ik zo'n hekel aan vrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je bent wat je niet wilt/mag zijn, kun je die zelfhaat gaan projecteren.
Zijn er posts verdwenen? Want ik lees het er niet zo letterlijk in terug.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:23 schreef MissMSX het volgende:
Ooooooowwwwwwhkeeeeeeeeeee.... Drie posts van TS over de achtergrond van haar vraag en half FOK! weet meteen dat ze, en eigenlijk elke vrouw, een domme kuthoer is.
WGR / Wie recht om in huurwoning te blijven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er posts verdwenen? Want ik lees het er niet zo letterlijk in terug.Ik zie dat er flink geveegd is ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:32 schreef MissMSX het volgende:
Een aantal wist in ieder geval precies de beweegredenen van TS en die waren niet heel positief
Iedereeen ziet direct dat dit een leugeachtige stoephoer is.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:32 schreef MissMSX het volgende:
Een aantal wist in ieder geval precies de beweegredenen van TS en die waren niet heel positief
Probeer eens homo's die het niet mogen/kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan vrouwen.
Ik ben wel wat gewend, maar het blijft me toch verbazen hoe mensen full postal gaan terwijl er 0 aanleiding toe isquote:
Ik heb niet zo'n behoefte om een homo te proberen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Probeer eens homo's die het niet mogen/kunnen zijn
Mogen wat mij betreft direct een ban krijgen. Doe even normaal manquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend, maar het blijft me toch verbazen hoe mensen full postal gaan terwijl er 0 aanleiding toe is
Denk dat die problemen alleen maar groter worden. Toen mijn relatie uitging had mijn ex ook een vrije acute vraag naar een nieuwe woning en die liggen niet echt voor het oprapen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie dat er flink geveegd is ja.
Yup. Soms kan een topic mooi backfiren, maar in dit geval was daar echt 0 aanleiding toe. De hele context werd erbij verzonnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogen wat mij betreft direct een ban krijgen. Doe even normaal man. Meestal maakt zo'n iemand speciaal een account ervoor aan, krijg je gelijk dat soort figuren over je heen. Geen wonder dat TS nooit meer terug komt.
Trouwen en samenwonen binnen een jaar, en dan na een half jaartje later erachter komen dat het toch niet werktquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die problemen alleen maar groter worden. Toen mijn relatie uitging had mijn ex ook een vrije acute vraag naar een nieuwe woning en die liggen niet echt voor het oprapen.
Zou in een volgende relatie ook niet meer zo snel samen gaan wonen, althans dat is mijn voornemen. Weet ook wel dat het vrij snel kan gaan.
Genoeg topics die binnen een paar posts uitmonden in bagger en bashen van een TS; blijkbaar kan daar niet zoveel aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogen wat mij betreft direct een ban krijgen. Doe even normaal man. Meestal maakt zo'n iemand speciaal een account ervoor aan, krijg je gelijk dat soort figuren over je heen. Geen wonder dat TS nooit meer terug komt.
Ben ergens wel trots dat je het toch maar even gedaan hebt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor het eerst 5 min in een Primark geweest. Meest deprimeerende winkel..ooit. Nooit weer.
The horror.
Tsja, het is en blijft altijd een risico.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die problemen alleen maar groter worden. Toen mijn relatie uitging had mijn ex ook een vrije acute vraag naar een nieuwe woning en die liggen niet echt voor het oprapen.
Zou in een volgende relatie ook niet meer zo snel samen gaan wonen, althans dat is mijn voornemen. Weet ook wel dat het vrij snel kan gaan.
Ergens verwacht (of hoop) ik dat een nieuwe vriendin een eigen woning heeft, een eigen baan heeft en een eigen leven heeft. Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trouwen en samenwonen binnen een jaar, en dan na een half jaartje later erachter komen dat het toch niet werkt
Meestal onbegonnen werk inderdaad. Meestal zijn het de usual suspects en als ze niet op houden gewoon een ban geven. Duurt even maar het houdt vanzelf wel een keer op.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg topics die binnen een paar posts uitmonden in bagger en bashen van een TS; blijkbaar kan daar niet zoveel aan gedaan worden.
Air en ik zijn ook snel gaan samenwonen. Gaat nog steeds goedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trouwen en samenwonen binnen een jaar, en dan na een half jaartje later erachter komen dat het toch niet werkt
Die illusie heb ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens verwacht (of hoop) ik dat een nieuwe vriendin een eigen woning heeft, een eigen baan heeft en een eigen leven heeft. Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog.
Even afkloppen dan maarquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air en ik zijn ook snel gaan samenwonen. Gaat nog steeds goed
Speld in een hooiberg.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens verwacht (of hoop) ik dat een nieuwe vriendin een eigen woning heeft, een eigen baan heeft en een eigen leven heeft. Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog.
Elke dag klop ik zijn ook even af na het rukkken .quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook nog steeds.
[..]
Even afkloppen dan maar
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Elke dag klop ik zijn ook even af na het rukkken .
Straks gaat het weer lente worden en zijn er weer lammetjesquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook nog steeds.
Lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks gaat het weer lente worden en zijn er weer lammetjes
Eigen baan en eugen woning gaat nog wel maar eigen leven geven ze gelijk op als er verkering komt. Of zij leeft nog haar eigen leven maar waag het niet uit te gaan met vrienden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit precies in zo'n leeftijdscategorie waar de meesten nog aan het studeren zijn of net klaar zijn. En dan nog even een wereldreis gaan maken. Ga weg.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks gaat het weer lente worden en zijn er weer lammetjes
Gewoon meegaanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit precies in zo'n leeftijdscategorie waar de meesten nog aan het studeren zijn of net klaar zijn. En dan nog even een wereldreis gaan maken. Ga weg.
Lastig allemaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigen baan en eugen woning gaat nog wel maar eigen leven geven ze gelijk op als er verkering komt. Of zij leeft nog haar eigen leven maar waag het niet uit te gaan met vrienden.
Je hoeft me niet te vertellen dat ik oud benquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit precies in zo'n leeftijdscategorie waar de meesten nog aan het studeren zijn of net klaar zijn. En dan nog even een wereldreis gaan maken. Ga weg.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te vertellen dat ik oud ben
Ik was net bij een vereniging waar we als jongeren gingen brainstormen. En jongeren bij hen zijn tot en met 40 jaarquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jongeren tot met 40quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was net bij een vereniging waar we als jongeren gingen brainstormen. En jongeren bij hen zijn tot en met 40 jaardus ja dan is er wel verjonging nodig.
Dus nu zit ik ineens in het bestuur van een jongerenvereniging geloof ik
Ik hoop dat je dit jaar 100x lek rijdquote:
Ik hoop het niet. Ben een beetje naar andere wielen aan het kijken. Te veel keusquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit jaar 100x lek rijd
Gewoon licht, niet te hoog en duurquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ben een beetje naar andere wielen aan het kijken. Te veel keus
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was net bij een vereniging waar we als jongeren gingen brainstormen. En jongeren bij hen zijn tot en met 40 jaardus ja dan is er wel verjonging nodig.
Dus nu zit ik ineens in het bestuur van een jongerenvereniging geloof ik
Zijwieltjes?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ben een beetje naar andere wielen aan het kijken. Te veel keus
Ga met de treinquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond even Ryanair tickets boeken en kijken voor hotel in London. Ik ga vlak na de Brexit maar durf nog niet helemaal te gokken dat de prijzen van hotels dan instorten.
Zou ook geen ticket boeken. Grote kans dat Engeland in de zee zaktquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond even Ryanair tickets boeken en kijken voor hotel in London. Ik ga vlak na de Brexit maar durf nog niet helemaal te gokken dat de prijzen van hotels dan instorten.
Aan de aarde kun je geen kostenplaatje hangenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat een beetje kosteneffectief zou zijn had ik dat ook wel gedaan.
Ik ga voor je kijken wat ik kan doen, zit nu met een schuldgevoel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de aarde kun je geen kostenplaatje hangen
Terechtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken wat ik kan doen, zit nu met een schuldgevoel.
De aarde gloeit helemaal van dank. Meteen weer een graad warmer.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken wat ik kan doen, zit nu met een schuldgevoel.
Krijgen we de maatregelen om dat tegen te gaan volgend jaar op ons bord zeker.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De aarde gloeit helemaal van dank. Meteen weer een graad warmer.
Nog zo'n abo hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Met zo'n 40% korting abo is het treinen best prima geprijsd.
Uiteraard. Dit hebben we echt niet al 50 jaar zien aankomen. Nu ineens iedereen vol aan de bak. Op de grootste veroorzakers na.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen we de maatregelen om dat tegen te gaan volgend jaar op ons bord zeker.
Vikingpenis?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:47 schreef Elvi het volgende:
Ewwww ik las ergens "dont google 'skin horn'!" dus ik google 'skin horn' en nu zie ik een plaatje van een penis waar een hoorn uit groeit
Zo werkt dat toch.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Dit hebben we echt niet al 50 jaar zien aankomen. Nu ineens iedereen vol aan de bak. Op de grootste veroorzakers na.
Wel een mooi verdienmodelquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Dit hebben we echt niet al 50 jaar zien aankomen. Nu ineens iedereen vol aan de bak. Op de grootste veroorzakers na.
Best lekker. Al zou ik hem nu volgens mij een jaar gratis kunnen krijgen wegens afstuderen, maar daar had ik voor dit moment nog niet aan gedacht :Squote:
Haha ja, zo'n VVD ook. Eerst decennia zoveel mogelijk de milieuridders tegenwerken en als er dan eindelijk wat te verdienen valt op de zeepkist gaan staan als zogenaamde milieuridder.quote:
Gewoon als eerste langs het deoschap lopenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar dan moet ik eerst douchen
De voorwaarden zijn veranderd. In de spits krijg je geen korting meer met die nieuwe abo's.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best lekker. Al zou ik hem nu volgens mij een jaar gratis kunnen krijgen wegens afstuderen, maar daar had ik voor dit moment nog niet aan gedacht :S
Vond het nog wel meevallen. Wel viezere dingen gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:47 schreef Elvi het volgende:
Ewwww ik las ergens "dont google 'skin horn'!" dus ik google 'skin horn' en nu zie ik een plaatje van een penis waar een hoorn uit groeit
Die zit zo'n beetje achteraan in de winkelquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon als eerste langs het deoschap lopen
Oh dat heb ik ook, maar ik hoef ook nooit in de spits te reizen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De voorwaarden zijn veranderd. In de spits krijg je geen korting meer met die nieuwe abo's.
Lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook, maar ik hoef ook nooit in de spits te reizen.
VVD switcht altijd met standpunten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha ja, zo'n VVD ook. Eerst decennia zoveel mogelijk de milieuridders tegenwerken en als er dan eindelijk wat te verdienen valt op de zeepkist gaan staan als zogenaamde milieuridder.
Fuck this world
Dan maakt het niet uit nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook, maar ik hoef ook nooit in de spits te reizen.
VVD is sowieso kut.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha ja, zo'n VVD ook. Eerst decennia zoveel mogelijk de milieuridders tegenwerken en als er dan eindelijk wat te verdienen valt op de zeepkist gaan staan als zogenaamde milieuridder.
Fuck this world
Ja precies. Als je er maar geld mee kunt verdienen over de rug van anderenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
VVD switcht altijd met standpunten.
Als ze denken de kiezers mee te winnen doen ze dat.
Elke partij vind ik niets.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
VVD is sowieso kut.
Schijnt dat er binnenkort verkiezingen zijn. Opeens weer harde taal overal. Zo doorzichtig
Iedere politieke partij die wil regeren doet dat vroeg of laat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel een toffe om te sturen als je een ongewenste dickpic krijgt
Hmm, binnenkort dus weer inlezen in al die shitquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
VVD is sowieso kut.
Schijnt dat er binnenkort verkiezingen zijn. Opeens weer harde taal overal. Zo doorzichtig
En toch stemmen hordes mensen erop. Ik snap er echt niks van.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
VVD is sowieso kut.
Zij doen het elke keer.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere politieke partij die wil regeren doet dat vroeg of laat.
Veel denken van± Ik heb het ook mooi zelf voor elkaar gekregen de ander moet er ook wat voor doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch stemmen hordes mensen erop. Ik snap er echt niks van.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De meeste andere partijen ook wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:01 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Veel denken van± Ik heb het ook mooi zelf voor elkaar gekregen de ander moet er ook wat voor doen.
Vaak door HRA
De SGP buigt nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste andere partijen ook wel.
CU ?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook meegestemd voor het huidige kabinet. :S
Maar ja, moest toch ergens op stemmen.
Komt omdat we het allemaal best wel goed hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet je gewoon SP stemmen die zijn te eigenwijs er voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop altijd op een partij te stemmen die in de oppositie blijft/terecht komt.
PVV'er gespotquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop altijd op een partij te stemmen die in de oppositie blijft/terecht komt.
Ik snap nog steeds niet wat dat met VVD stemmen te maken heeftquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:03 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ze kloppen zichzelf op de borst dus de ander moet hetzelfde bereiken. ofzo...
Als de VVD alleen aan de macht was niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat we het allemaal best wel goed hebben.
VVD zegt dat iedereen het zelf maar moet redden, dat vinden redelijk veel mensen ook dus daarom stemmen ze er op.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat dat met VVD stemmen te maken heeft
Vandaar het gigantische aantal welvaartsziekten...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat we het allemaal best wel goed hebben.
Wat was de laatste partij in Nederland die alleen aan de macht was?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:04 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als de VVD alleen aan de macht was niet.
Koning willem 2 ?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat was de laatste partij in Nederland die alleen aan de macht was?
Binnenkort weer betaald koffie zuipen en ondertussen stembiljetten uitreiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, binnenkort dus weer inlezen in al die shitNiet dat het uiteindelijk veel uitmaakt.
Leuk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Binnenkort weer betaald koffie zuipen en ondertussen stembiljetten uitreiken.
Dat is omdat we van frietjes houden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaar het gigantische aantal welvaartsziekten...
Ah zo. Ja, rare mensen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
VVD zegt dat iedereen het zelf maar moet redden, dat vinden redelijk veel mensen ook dus daarom stemmen ze er op.
Lekker Baudet stemmenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
Denk niet dat PVV weer zoveel zetels gaat scoren. Hoor er bijna niks meer over.
Of daardoor juist wel...?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
Denk niet dat PVV weer zoveel zetels gaat scoren. Hoor er bijna niks meer over.
Volgens peilingen groter dan SPquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of daardoor juist wel...?
Geen idee hoe t gaat zijn. Ben benieuwd of de PVDA hun nederlaag te boven komt.
Meestal is degene die het hardste schreeuwt die de meeste zetels krijgt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of daardoor juist wel...?
Geen idee hoe t gaat zijn. Ben benieuwd of de PVDA hun nederlaag te boven komt.
Dus mogelijkheden om een regering te vormen waar jouw partij ook in vertegenwoordigd is.quote:
Viel dat je tegen? Dat was toch volledig volgens de verwachting?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus mogelijkheden om een regering te vormen waar jouw partij ook in vertegenwoordigd is.
Bij de vorige formatie viel het me nogal tegen van GroenLinks dat ze uiteindelijk niet mee wilde doen.
SGP is niet echt mijn partijquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus mogelijkheden om een regering te vormen waar jouw partij ook in vertegenwoordigd is.
Bij de vorige formatie viel het me nogal tegen van GroenLinks dat ze uiteindelijk niet mee wilde doen.
Nee.quote:
30 procent opkomst.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee.
Heb ook nog geen flauw idee op wie ik ga stemmen. Sowieso is het nu de combi van provinciale staten en waterschap hier iig. Hoe saai wil je het hebben.
Vaak wel de laagste opkomst. Scheelt weer met tellen na 14 uur lang biljetten uitdelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:13 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
30 procent opkomst.
Zijn het leuke mensen met wie je het gaat doen ?
O dan is dat ook wel leuk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vaak wel de laagste opkomst. Scheelt weer met tellen na 14 uur lang biljetten uitdelen.
Geen idee. Ik ga in februari verhuizen dus ik heb mij voor andere stembureaus opgegeven. Met de hogeschool op 1 dus wie weet dat ik met wat studenten het stembureau beman.
Blijf je in Zwolle of naar een andere stad?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vaak wel de laagste opkomst. Scheelt weer met tellen na 14 uur lang biljetten uitdelen.
Geen idee. Ik ga in februari verhuizen dus ik heb mij voor andere stembureaus opgegeven. Met de hogeschool op 1 dus wie weet dat ik met wat studenten het stembureau beman.
Met 14 zetels had je best een rol kunnen spelen met je standpunten over klimaat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Viel dat je tegen? Dat was toch volledig volgens de verwachting?
Ze gaan een beetje de kant op van de PSP van vroeger...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met 14 zetels had je best een rol kunnen spelen met je standpunten over klimaat.
Bij de vorige verkiezingen zat ik vaak bij een basisschool in de buurt. Kreeg je gratis koffie van de juffen en enkele meester. En leerlingen brachten koekjes langsquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:16 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
O dan is dat ook wel leuk.
Bij TK is het toch wel anders denk ik.
Verhuis in Zwolle. Zit hier wel prima. En ik heb hier 10 jaar wachttijd inmiddels. En 0 elders. Maakt de keuze ook niet echt moeilijkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijf je in Zwolle of naar een andere stad?
Sowieso ook leuke stad.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verhuis in Zwolle. Zit hier wel prima. En ik heb hier 10 jaar wachttijd inmiddels. En 0 elders. Maakt de keuze ook niet echt moeilijk
Haha ook lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen zat ik vaak bij een basisschool in de buurt. Kreeg je gratis koffie van de juffen en enkele meester. En leerlingen brachten koekjes langs![]()
Ja TK is aanpoten. Europees parlement is nog lager dan PS en WS. Dus in mei dit jaar kan ik een siesta houden denk ik
Het wordt per jaar leuker ingericht. In de binnenstad zitten nu meer eet/koffietentjes, Pathe op de nieuwe locatie met Dolby Atmos is nice (al had 4dx of imax ook wel gemogen)quote:
Volg het nu al niet meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:32 schreef Joosie200 het volgende:
Nog een klein uurtje tot wie is de mol. Eens zien hoeveel ik nog gedaan krijg
Dat kan. Is ook maar net wat je leuk vindt om te volgen. En het is wel iets wat je moet blijven kijken. Anders ben je snel het spoor bijster.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |