Ik had dezelfde band in mijn hoofd.quote:
quote:From album: Worst Case Scenario (1994) Label: Bang!
Zag je dEUS weleens live?quote:
Heb ik ooit wel live gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zag je dEUS weleens live?
UKJ vind ik bagger overigens.
Mooi hokkie :.... het had wel groter kunnen mogen van mijquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de omheining neergezet hok komt nog
Hou jij je nou maar bij je duiven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi hokkiehet had wel groter kunnen mogen van mij
maar is 1000x beter dan een
legbatterij
heb ik niet meerquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bij je duiven.
Is van Moloko alleen Sing it back te vinden?quote:
Ik durf het bijna niet te vragen.Maar wil je voor mij ook een schilderij maken?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is van Moloko alleen Sing it back te vinden?
Op Pinkpop dan.
Nee Trut,het gaat mij om die live opname.quote:
Ik las verkeerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee Trut,het gaat mij om die live opname.
wat wil je dan hebben dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.Maar wil je voor mij ook een schilderij maken?
Een ekte FANN.quote:
quote:
Die heb ik al en die moet wel speciaal blijven.quote:
Is ie ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik al en die moet wel speciaal blijven.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:25 schreef FANN het volgende:
Ik durf het bina die te zeggen maar ik ben nu bezig voor mijn zuipzussie![]()
die ''ja ja kan het niet bedenken....'' maar die spaart Badeendjes en die zag
die foto op mijn telefoon toen ik haar iets anders wilde laten zien![]()
die wil er eentje met een blauwe achtergrond, voor op de badkamerdeur
Top ,ik geniet.quote:
Is weer eens wat anders dan gewoon werken zoals verpleegsters en brandweermannen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:25 schreef FANN het volgende:
Ik durf het bina die te zeggen maar ik ben nu bezig voor mijn zuipzussie![]()
die ''ja ja kan het niet bedenken....'' maar die spaart Badeendjes en die zag
die foto op mijn telefoon toen ik haar iets anders wilde laten zien![]()
die wil er eentje met een blauwe achtergrond, voor op de badkamerdeur
ik maak wel effe een foto zo, ik ben al vanaf gisteren bezig want hij moet af als ikquote:
Ik vind hem ook echt gaaf, als ik er naar kijk lijkt het net alsof ik door het eendje in de gaten wordt gehouden.quote:
Die band is echt zo goed, en Risn M.quote:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik maak wel effe een foto zo, ik ben al vanaf gisteren bezig want hij moet af als ik
naar mijn andere zus haar verjaardag ga
ik heb hem opgeslagen... maar dat gaat wel even duren ok?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Fann,iets met deze?
[ afbeelding ]
Verrassing voor Soul.
Niet te snel.quote:
Zat zij niet achter de ban van de muis.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Fann,iets met deze?
[ afbeelding ]
Verrassing voor Soul.
Neem je tijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem opgeslagen... maar dat gaat wel even duren ok?
Met een Tramadol in mijn mik en dan sf en toe tussen slapenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee.
Vraag mij wel eens af hoe je het allemaal doet.![]()
Dat mag je haar gaan vragen Eend.Ik ben geen Mod.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zat zij niet achter de ban van de muis.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt gaaf, als ik er naar kijk lijkt het net alsof ik door het eendje in de gaten wordt gehouden.
En verder gewoon wat in het wilde weg roepen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Met een Tramadol in mijn mik en dan sf en toe tussen slapen
Ik bemoei mij er verder niet mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat mag je haar gaan vragen Eend.Ik ben geen Mod.
waar roep ik wat in het wilde weg?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En verder gewoon wat in het wilde weg roepen.
Tramadol is rotzooi.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Met een Tramadol in mijn mik en dan sf en toe tussen slapen
Ach? Echt?quote:
Ik snap jequote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En verder gewoon wat in het wilde weg roepen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach? Echt?
Nee joh, komt van de dokter, dan moet het wel goed zijn.![]()
quote:Soms schrijven artsen het voor bij seksuele stoornissen.
Moet je afkicken ervan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik![]()
daarom moet ik straks effe dimmen met schilderen.........
Vertel mij wat, ik slik zelfs zelden een paracetamol, ik zweer bij cannabis.quote:
Ik kreeg het sterkere broertje oxycodon na operatie alsof het snoepjes waren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Na dat schilderijtje voor mijn zus stop ik er effe mee
Je bent de derde vandaag,ik schijn een MOD maatje te zijn.Ik ben daar wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bemoei mij er verder niet mee.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bent de derde vandaag,ik schijn een MOD maatje te zijn.Ik ben daar wel een beetje klaar mee.
Soul is MOD ,ik niet.
Wil daar ook niets van weten.Laat dat duidelijk zijn.
Ik voel niks raars eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kreeg het sterkere broertje oxycodon na operatie alsof het snoepjes waren.
Ik ga helemaal op tilt van dat soort morfine pillen, de langwerkende gingen bij mij ineens snel.
Hebben we het nu over boven of beneden?quote:
Ik lees niks over of bij UTOquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bent de derde vandaag,ik schijn een MOD maatje te zijn.Ik ben daar wel een beetje klaar mee.
Soul is MOD ,ik niet.
Ik weet dat Mo vrijwilligerswerk doet. Hij is elke vrijdagochtend paraat om ouderen te voorzien van eten.quote:
Ik gebruik het ook nauwelijks, mijn huisarts vroeg ook al hoeveel ik er slikte na mijn ongeluk. Ik zie geen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik slik zelfs zelden een paracetamol, ik zweer bij cannabis.
ik voel nergens iets eigenlijk en zo goed werken die pillen niet bij mij eigenlijk, ik heb nog steedsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hebben we het nu over boven of beneden?
Is dat zo? heeft ie hier nog nooit iets over verteld....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik weet dat Mo vrijwilligerswerk doet. Hij is elke vrijdagochtend paraat om ouderen te voorzien van eten.
Hij wil niet dat iemand dit weet, maar ik moet het nu even voor hem opnemen, want Mo is echt wel een lieverd.
Dat Tramodol is ook maar zwak spul, een goede dosis alcohol werkt beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik voel nergens iets eigenlijk en zo goed werken die pillen niet bij mij eigenlijk, ik heb nog steeds
pijn in mijn rug
Ho, ho, dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul is MOD ,ik niet.
Dat is onze Treehut.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik weet dat Mo vrijwilligerswerk doet. Hij is elke vrijdagochtend paraat om ouderen te voorzien van eten.
Hij wil niet dat iemand dit weet, maar ik moet het nu even voor hem opnemen, want Mo is echt wel een lieverd.
Mo is mijn muziek leraar.Al een paar jaar eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Stalk je die?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben weer op radio 2 zo geloof ik
Aha, ik word weer eens verwisseld.quote:
Ik weet niet wat ik allemaal in het ziekenhuis... op een gegeven moment had ikquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met oxycodon na operatie kreeg ik ADHD ipv verdoofd.
Jij trekt alles, zelfs een Griek.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal in het ziekenhuis... op een gegeven moment had ik
21 pillen bij het ontbijt![]()
toen heb ik gezegd ja nou sorry maar dat trekt mijn maag niet......
toen zijn ze gaan kijken wat er af kon... en toen werden het een stuk minder pillen
Die slaapt nuquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij trekt alles, zelfs een Griek.
Op zijn Grieks.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij trekt alles, zelfs een Griek.
Dat schijnt helend te werken.quote:
Ninja edit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat schijnt helend te werken.
Bij vrouwen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |