Stijn zou ik wel toejuichen. Die heeft wel verstand van het spelletje, bijna een mastermind.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel uit de categorie Steijn/Fraser/vd Brom komen. Ik heb werkelijk waar ook geen idee wie geschikt zou zijn. Misschien een keer een buitenlandse coach of zo. Maar gezien de cultuur die er heerst bij Feyenoord zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Ik denk hetzelfde. Om verdrietig van te worden man. Ik zou me ook graag een keer laten verrassen door een buitenlander. Geen idee of het wat zou worden maar in elk geval een frisse wind.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel uit de categorie Steijn/Fraser/vd Brom komen. Ik heb werkelijk waar ook geen idee wie geschikt zou zijn. Misschien een keer een buitenlandse coach of zo. Maar gezien de cultuur die er heerst bij Feyenoord zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Mourinho naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:33 schreef onlogisch het volgende:
Dat utd wint ook opeens alles.
#Solskjaereffect
Raakt toch al anderhalf jaar geen pepernootquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
neem aan dat ze ozil willen verkopen
Wat een verschrikking
Van Geel doet wel heel interessant dat 'de media met shortlistjes bezig zijn' en hij zich nog moet gaan ori๋nteren.... Maar het wordt waarschijnlijk gewoon Steijn of Fraserquote:
weg die gastquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:34 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Raakt toch al anderhalf jaar geen pepernoot
Beetje denken aan dat shortlistje voor als kuijt weg zou gaan, kwamen ze met die gekke griekquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Geel doet wel heel interessant dat 'de media met shortlistjes bezig zijn' en hij zich nog moet gaan ori๋nteren.... Maar het wordt waarschijnlijk gewoon Steijn of Fraser
Mourinho is een fraud.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:33 schreef onlogisch het volgende:
Dat utd wint ook opeens alles.
#Solskjaereffect
Gossip Girl?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk een tot nu toe onbekende serie voor mij. En ik vind het leuk. Durf bijna niet te zeggen welke serie.
Tuurlijk. Dat hele interview johquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Geel doet wel heel interessant dat 'de media met shortlistjes bezig is' en hij zich nog moet gaan ori๋nteren.... Maar het wordt waarschijnlijk gewoon Steijn of Fraser
Van GeelGod die al toegaf nooit risico te willen nemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Geel doet wel heel interessant dat 'de media met shortlistjes bezig zijn' en hij zich nog moet gaan ori๋nteren.... Maar het wordt waarschijnlijk gewoon Steijn of Fraser
zo is datquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:37 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Beter spijbelen om 1040 uur norm
Genot was dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:37 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Beter spijbelen om 1040 uur norm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |