Moet nog 80K sparen voor Pogba, dan is mijn team compleetquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
FIFA probeert je weer te pakken, trap er nou niet in. Ik speelde een tijdje niet en kreeg direct 2 icons.
80k is wel te doen toch. Hoe is je team nu?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet nog 80K sparen voor Pogba, dan is mijn team compleet
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
80k is wel te doen toch. Hoe is je team nu?
Poeh, dat is wel een heerlijk teamquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pogba voor Gini dan
Met Pogba pak ik al die finesse kneusjes flink aan, erger me daar kapot aanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Poeh, dat is wel een heerlijk team. Ook zonder Pogba.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Pogba pak ik al die finesse kneusjes flink aan, erger me daar kapot aan
Eerst zien dan geloven, ze beloven vaker wel watquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..].
Wel een beest ja. Maar hoorde dat finesse schoten opgelost waren in de nieuwe update van komende week.
Hoe duur is Lukakuquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pogba voor Gini dan
Heb maar een keer die first row seats gepakt. 4 uur is anders niet te doenquote:
Wat moet ik me voorstellen bij speedsoccer?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Kutsneeuw.
Vanavond speedsoccer gedaan. Man man man ging weer veel te gek.
Kan ie in elk geval niet Dont take me home zingen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso.
Caland is er niet.
#WANBELEID.
Ja lachen toch.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij speedsoccer?
Leggen jullie dan eerst allemaal een lijn neer of zo?
Ga jij eigenlijk wel eens naar de kuipquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan ie in elk geval niet Dont take me home zingen.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij speedsoccer?
Leggen jullie dan eerst allemaal een lijn neer of zo?
niet meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk wel eens naar de kuip
Tijd voor een SCC dus volgend seizoen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
ik ben al zo lang niet geweest dat ik ga twijfelen of ik er ooit ben geweest.
ze missen je nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
ik ben al zo lang niet geweest dat ik ga twijfelen of ik er ooit ben geweest.
Wie denk jij dat er trainer wordt?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd voor een SCC dus volgend seizoen.
Beter losse kaarten op z4 in Europees verbandquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd voor een SCC dus volgend seizoen.
Zal wel uit de categorie Steijn/Fraser/vd Brom komen. Ik heb werkelijk waar ook geen idee wie geschikt zou zijn. Misschien een keer een buitenlandse coach of zo. Maar gezien de cultuur die er heerst bij Feyenoord zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er trainer wordt?
dickiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel uit de categorie Steijn/Fraser/vd Brom komen. Ik heb werkelijk waar ook geen idee wie geschikt zou zijn. Misschien een keer een buitenlandse coach of zo. Maar gezien de cultuur die er heerst bij Feyenoord zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Elan vindt dit niet zo leuk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Beter losse kaarten op z4 in Europees verband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |