Waarom was je daar dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik baal er nog altijd van dat ik hier bekende dat ik bij project x was
Daar is chillen in de lobby niks bij
Gooide jij met die planten?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik spreek tenminste fatsoenlijk abn kneusje. Met je infantiele dialect.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, ik las domste. Nou ja, alsnog Elan.
Mwuah, je kan het niet typen in ieder geval. (ik praat zelden Fries)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik spreek tenminste fatsoenlijk abn kneusje. Met je infantiele dialect.
Wacht, echt?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
Fries is een taalquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, je kan het niet typen in ieder geval. (ik praat zelden Fries)
Wat ben je toch ook een relschopper.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niks gedaan maar ik gaf toen als 16 jarige de politie de schuld van escalatie
Maakt je niet minder zielig verder. En ik kan prima typenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, je kan het niet typen in ieder geval. (ik praat zelden Fries)
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niks gedaan maar ik gaf toen als 16 jarige de politie de schuld van escalatie
Was echt kansloos. We hadden heel naïef een dik feest verwacht dankzij die hype. Stond iedereen met een kratje bier op straat 'waar is het feestje' te zingen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een relschopper.
Stop maar met deze geforceerde act. Niemand lacht ook verder.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet Elan ook alles uitleggen hé. (ik heb de hoop inmiddels opgegeven)
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Stop maar met deze geforceerde act. Niemand lacht ook verder.
Straks moet René je weer komen helpen omdat je zelf compleet vast loopt.
Dat er nog een kroeg open was daar.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was echt kansloos. We hadden heel naïef een dik feest verwacht dankzij die hype. Stond iedereen met een kratje bier op straat 'waar is het feestje' te zingen.
Uiteindelijk zijn we een kroeg ingegaan daar in Haren. Zagen we op de televisieschermen livebeelden dat een straat verderop alle stenen eruit werden gehaald
Was best gezellig hoor in die kroegen. Liep buiten een beetje uit de klauwen. Was nog een heel gedoe om heel bij het treinstation aan te komen met al die debielen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat er nog een kroeg open was daar.
Ik drink wel veel Berenburg.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel een oprjochte Fries.
Ja die gozer leefde van stroopwafels.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was (is waarschijnlijk) ook best dik.
Cookie Doughquote:
Ben weer met FIFA begonnen he, zwak persoon ben ik ookquote:
Heb ooit een ander smaakje gehaald maar dat was echt niks, dus blijf lekker bij deze genotssmaakjequote:
Zwakkeling ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cookie Dough
[..]
Ben weer met FIFA begonnen he, zwak persoon ben ik ook
Stop daar mee, gek!!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zwakkeling ja.
Ik heb een zooi spelers verkocht, had 200k, packs van gehaald, weer niks.
Heb nu nog Van Dijk, IF Wijnaldum, Walker en Salah.
SBCs zijn zoveel werk, heb er nooit zin in want vind het ook niet leuk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stop daar mee, gek!!
Doe dan SBC's waar je ook packs bij krijgt
Pack gelijk 87 IF Sommer in IF packquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
SBCs zijn zoveel werk, heb er nooit zin in want vind het ook niet leuk.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pack gelijk 87 IF Sommer in IF pack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |