Onlogisch is een beer van een gozer hoor.Klein hartje, maar hij sloopt jou echt compleet als het op een 1 op 1 gevecht aan zou komen.quote:
Overschat die kabouter nou niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:19 schreef RensAjacied het volgende:
En ik weet ook wel dat onlo waarschijnlijk iets sterker is en mij klapt
Ik weet wel hoe Onlogisch eruit ziet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch is een beer van een gozer hoor.Klein hartje, maar hij sloopt jou echt compleet als het op een 1 op 1 gevecht aan zou komen.
Elan en uitgaan. Moet je wel vrienden hebben om mee te gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Elan lijkt mij zo'n vent die boos wordt als je in een drukke discotheek per ongeluk tegen hem aanstoot.
Dat ligt er aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Elan lijkt mij zo'n vent die boos wordt als je in een drukke discotheek per ongeluk tegen hem aanstoot.
Denk dat Elan in het echt minder snel kwaad wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Stoer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.
Als jij het ben krijg je gelijk een poffert op je neus ja.
Tokkie gespot.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.
Als jij het ben krijg je gelijk een poffert op je neus ja.
Ik bel gewoon je zus die heeft altijd wel zin om mee te gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Elan en uitgaan. Moet je wel vrienden hebben om mee te gaan.
Geen ideequote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is de meest agressieve VBL user ooit?
GGMMquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Paxcon.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Jij was vroeger ook wel gek hoor. Toen met die riem nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Caland en Steven
Elan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Man man man jij kent mij helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was vroeger ook wel gek hoor. Toen met die riem nog.
Of Tjacka met zijn stadionverbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |