Jij bent nog steeds team Baldr, dat is dan weer liefquote:
quote:
Voor trollen is dat anders denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zie het nut ook niet bij mezelf..
Ja, mijn hersenen gaan soms heen en weer.quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zou ook onmiddellijk door de mand vallen.
Nee was een ander, de naam was ook net wat anders qua hoofdletters en volgens mij ook een s erachter.quote:
Daar kom ik niet daar moet je toch toegang voor vragen ?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ligt er toch ook maar aan waarom je een kloon aanmaakt. In SEX bv zitten er één en al klonen naar mijn idee.
Door jouw YT-pjes val je ook direct door de mand.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee was een ander, de naam was ook net wat anders qua hoofdletters en volgens mij ook een s erachter.
Je leent er gewoon paar van mij.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik een kloon neem mag ik geen YT-pjes meer posten.
Dat is KPD.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar kom ik niet daar moet je toch toegang voor vragen ?
stel wijvenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
Het is mannenavond hier. Mijn man heeft twee vrienden op bezoek, die boeken een reisje naar een Motorcross GP. Doen ze elk jaar.
Wat kunnen mannen ook zeiken over een hotel zeg.
Soms zijn het net vrouwen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
Het is mannenavond hier. Mijn man heeft twee vrienden op bezoek, die boeken een reisje naar een Motorcross GP. Doen ze elk jaar.
Echte kerels gaan met camper naar de motorcross.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
Dit zijn mietjes als ik het zo eens hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echte kerels gaan met camper naar de motorcross.
Vol mee krattuh bier.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dit zijn mietjes als ik het zo eens hoor.
en geen biefje champ ui bakken of je katten noemenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik een kloon neem mag ik geen YT-pjes meer posten.
Daar moet ik wel nu mee aan de gang.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
en geen biefje champ ui bakken of je katten noemen
Een hotel is voor F1 watjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dit zijn mietjes als ik het zo eens hoor.
Jammer dat jij al voorzien bent, ik zou zo verliefd op je kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doen ze ook.![]()
Ach laat. Geniet zolang het kan. Ze hebben lol. Gelijk ook.
Het worden er steeds meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat jij al voorzien bent, ik zou zo verliefd op je kunnen worden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat jij al voorzien bent, ik zou zo verliefd op je kunnen worden.
Verschrikkelijk nummer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, ik zag Happy Mondays en Dee-Lite ooit op dezelfde dag live, vandaar.
Ik heb ooit een stalker vriendin gehad vreselijk was snel klaar ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb een enorme behoefte aan vrijheid. Ook in een relatie. Ik heb dan ook geen moeite om de ander een enorme vrijheid te gunnen. Geen mens behoort aan een ander.![]()
Wel rekening houden met elkaar.
Jij haat echt de muziek die ik mooi vind.quote:
Ja, laat elkaar vrij.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stalker vriendin gehad vreselijk was snel klaar ook
Zo eentje heb ik er ook gehad, ging zelfs mijn doen en laten aan mijn vrienden vragen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Belgische bands.quote:
Klinkt dubbel,een stalker laat je niet los.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |